Licitatie Publica - Tevi si piese de imbinare din polietilena. Piese de imbinare din PVC
Anunt de participare (utilitati) numarul 140966/06.12.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APASERV SATU MARE S.A.
Adresa postala: Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440210, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 261706058, In atentia: Monica - Tatiana Salajan, Email: [email protected], Fax: +40 261721056, Adresa internet (URL): www.apaservsm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Tevi si piese de imbinare din polietilena. Piese de imbinare din PVC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante - Satu Mare, str. Gara Ferastrau nr.9/A
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tevi si piese de imbinare din polietilena.Piese de imbinare din PVC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44163100-1 - Tevi (Rev.2)
44162100-4-Accesorii de tevarie (Rev.2)
44167000-8-Diverse accesorii de tevarie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Caietul de sarcini este impartit in trei loturi :
Lotul nr.1 ? Tevi din polietilena
Lotul nr.2 ? Piese de imbinare din polietilena
Lotul nr.3 ? Piese de imbinare din PVC
Valoarea estimata fara TVA: 371, 046.45RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare - venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conf art 44 din OUG 34/2006. Se va prez formularele 6 si 6.1. Daca oferta este castig, se va legaliza asocierea la notariat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular nr.1, se va depune in original.Informatii generale ofertant ? Formular nr.2 ? se va depune in original.Declaratie privind eligibilitatea ? Formular nr.3 ? se va depune in original; In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie. Declaratie privind neincadrarea la art 181 din OUG 34/2006 ? Formular nr.4, se va depune in original. AC va exclude din procedura orice ofertant care se afla in situatia prevazuta la art.181. a)Certif.de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, b)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificatele se vor depune in copie lizibila, semnata si stampilata de reprez.legal cu ment.?conform cu originalul?, pt.persoane straine - documente edificatoare, se vor depune in original sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea ?conform cu originalul?si traducerea autorizata in limba romana; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie si documentele solicitate la pct.a) si b).In cazul in care exista tert sustinator, persoana care asigura sustinerea va completa Declaratia din care trebuie sa reiasa ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181 lit.a), c^1) si d).; AC va exclude din proc de atrib a contr orice ofertant care se afla in oricare din sit prev la art.181 din OUG nr.34/2006.Declaratie privind neincadrarea la art.69^1 din OUG nr.34/2006 ? Formular nr.5, se va depune in original; Persoanele cu functie de decizie: Leitner Ioan, Gyongyosi Stefan, Sava Gheorghe, Fogel Vasile, Salajan Gheorghe, Szovati Stefan, Suiugan Luminita, Vilcu Mihaita, Bota Mariana, Iuoras Alexandru, Huber Iosif, Oroszi Ianos, Salajan Monica, Nemes Loredana. In cazul unei asocieri sau daca exista tert sustinator, subcontractanti, trebuie sa prezinte aceasta Declaratie. AC va exclude din procedura de atribuire a contractului orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator emis de ORC ? pt.persoane juridice romane, Autorizatie de functionare ? pt.persoane fizice romane, Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare - pt.persoane straine.Informatiile cuprinse in certificatul constatator sau documentul edificator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Obiectul contractului trebuie sa abia corespondent in codul CAEN din Certif.constatator emis de ORC.Se va prez.in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata de reprez.legal cu ment.?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certif.SR EN ISO 9001, sau un document (certificat) echivalent - pentru ofertant, emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul in care la procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind prezentarea standardului SR EN ISO 9001 trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 32/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2013 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - Satu Mare, str. Gara Ferastrau nr.9/A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezantii ofertantilor autorizati care vor prez imputernicire scrisa, semnata de reprezentanul legal al operatorului economic, cartea de identitate/buletin sau pasaport, dupa caz.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Orice comunicari, solicitari, sau notificari trebuie sa fie transmise in scris, in limba romana. Solicitarile de clarificari din partea operatorilor economici privind documentatia de atribuire se vor adresa autoritatii contractante, in scris, Acestea vor avea mentionat: Obiectul contractului; Numarul Invitatiei de participare publicata in SEAP ; Numele operatorului economic ; Numele persoanei de contact indicata in Invitatia de participare. In cazulin care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret si clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, dupa etapa finala de licitatie electronica, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut, cu repetare, daca este cazul.In conformitate cu art.33, alin.(2) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.Reprezentantii ofertantilor autorizati sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor vor prezenta Comisiei de evaluare imputernicire scrisa, semnata de reprezentantul legal al operatorului economic, buletin/carte de identitate sau pasaport, dupa caz.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: Str. Gara Ferastrau nr.9/A, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440210, Romania, Tel. +40 261759080, Email: [email protected], Fax: +40 261721056, Adresa internet (URL): www.apaservsm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.12.2012 12:10