Licitatie Publica - Tiparire facturi fiscale, notificari si alte instiintari catre clienti, care pot cuprinde date variabile.
Anunt de participare (utilitati) numarul 78769/01.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA PLOIESTI SRL
Adresa postala: str. Bobalna nr. 10, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100330, Romania, Punct(e) de contact: OLIVIA TAR, Tel.0244407657, Email: [email protected], Fax: 0244407681, Adresa internet (URL): www.apanova-ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Tiparire facturi fiscale, notificari si alte instiintari catre clienti, care pot cuprinde date variabile.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tiparirea facturilor fiscale, notificarilor si a altor instiintari catre clienti, care pot cuprinde date variabile. Pretiparirea imprimatelor, editarea si imprimarea datelor variabile, implicuirea, transmiterea plicurilor la Posta Romana, beneficiar sau o alta societate de servicii postale agreata de beneficiar, arhivarea copiilor facturilor pe suport informatic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima de facturi pe durata acordului- cadru :500 000 facturiCantitatea maxima de facturi pe durata acordului- cadru :600 000 facturi
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 1500 de euro sau echivalentul in lei calculat la cursul de schimb al BNR din ziua constituirii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181/OG 34
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor (de stat si locale) si contributiilor de asigurari sociale, situatia la 31 martie 2009.
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original
- copie de pe certificatul de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declararea cifrei de afaceripe ultimii 3 ani.-bilantul contabil pe anul 2008 vizat de organele competenteCerinta minima : cifra medie de afaceripe ultimii 3 ani mai mare sau egala cu 225 000 euro, respectiv 939 600 lei, prin transformarea la cursul de schimb din data de 18.05.2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor prestari in ultimii 3 ani.
- informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;
Cerinta minima: prezentarea a cel putin 2 contracte similare( tiparire de facturi, instiintari care pot cuprinde date variabile), a caror valoare cumulata sa fie de minim 37500 euro fara TVA, respectiv 156 600 leifara TVA; prezentarea a 2 recomandari din partea clientilor cu contracte similare;ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine ( din dotare proprie sau contract de inchiriere) cel putin 1 Print date variabile in coala, cu capacitatea mai mare de 150 coli/minut- mentionarea subcontractantilor- declaratie privind numarul mediu anual al personalului angajat, in ultimii 3 ani
cerinta minima: CV -ul responsabilului de contract si CV-ul responsabilului de asigurarea calitatii
- dosarul de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii serviciilor prestate sicopie de pe certificatul de asigurare a calitatii.
Cerinta minima: copie de pe certificatul de asigurare a calitatii ISO 9001 si copie de pe certificatul pentru sistemul de management de mediu ISO 14001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
termen de prestare tiparire
15%
Descriere:
3.
termen modifiare macheta
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DFC/SIAM/NA 264.09-013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2009 10:00
Locul: sediul Apa Nova Ploiesti, strada Bobalna, nr.10, Ploiesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai ofertantilor sau imputerniciti ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA NOVA PLOIESTI S.R.L.- Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Bobalna, nr.10, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100330, Romania, Tel.0244407637, Email: [email protected], Fax: 0244407681
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2009 16:59