Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Tiparire formulare conform Hotararii nr. 64/2011


Anunt de intentie numarul 26293/10.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE EVIDENTA A PERSOANELORBUCURESTI
Adresa postala: STR.BIBESCU VODA NR.1 SECTOR 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040151, Romania, Punct(e) de contact: Sorin Nedelea, Tel. +40 213000570, In atentia: Sorin Nedelea, Email: [email protected], Fax: +40 213183296, Adresa internet (URL): http: //www.dgepmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Evidenta Persoanelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Tiparire formulare conform Hotararii nr. 64/2011
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de livrare sau de executare : Livrare la sediul DGEP-MB Bucuresti, bd. D. Cantemir nr. 1, sector 4
Cod NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 20, 000 si 40, 500RON
Tipariere formulare conform Hotararii nr. 64/2011 dupa necesar
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
22458000-5 - Imprimate la comanda (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.06.2013
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Cantitatea si specificatiile pentru fiecare formular sunt prevazute in dosarul ce poate fi ridicat de la sediul din bd. D. Cantemir nr. 1, sector 4, Bucuresti incepand cu 20.05.2013 pana la 24.05.2013.Criteriul de atribuire : cea mai buna oferta d.p.d.v. tehnico-economic.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.anaf.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.anpm.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2013 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer