Licitatie Publica - Tiparire "Pasaportul consumatorului de servicii turistice - Ghid obiectiv si independent de promovare a Romanei ca Eurodestinatie sigura si atractiva" si a materialelor promotionale aferente
Anunt de participare numarul 93136/16.01.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania
Adresa postala: Str. Munteniei, nr. 8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500209, Romania, Punct(e) de contact: Str. Munteniei nr. 8, Tel.0368441158, In atentia: Cristina Popa, Email: [email protected], Fax: 0368441158, Adresa internet (URL): http: //www.anpcppsr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
organizatie non-guvernamentala
Activitate (activitati)
Altele: educarea consumatorilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Tiparire "Pasaportul consumatorului de servicii turistice - Ghid obiectiv si independent de promovare a Romanei ca Eurodestinatie sigura si atractiva" si a materialelor promotionale aferente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Locul de livrare a bunurilor: adresa autoritatii contractante din Str. Munteniei, nr. 8
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- tiparire "Pasaportul consumatorului de servicii turistice - Ghid obiectiv si independent de promovare a imaginii Romaniei ca Eurodestinatie sigura si atractiva" in 26 variante lingvistice
- tiparire materiale promotionale
- tiparire mape de prezentare si bannere pentru evenimente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 680, 620RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 19.07.2010 pana la 20.06.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 12.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zileMod de constituire: conform prevederilor H.G. nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013Cod de inregistrare in SMIS: 3876
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a ofertantului
Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor catre bugetul local si bugetul de stat (original si copie legalizata)
Certificat de inregistrare la Registrul Comertului (copie marcata "conform cu originalul")
Certificat constatator emis de O.R.C. cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata)
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in cazul persoanelor fizice sau juridice straine (traduse si legalizate in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Bilant la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008 (in copie)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani: minim 400000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Experienta similara: minim 3 recomandari
Informatii referitoare la echipamentele tehnice folosite in executare contractului
Informatii privind personalul de conducere, personalul implicat direct in executarea contractului, efectivele medii de personal angajat in ultimii 3 ani
Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.02.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.03.2010 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: strada Munteniei, nr. 8, Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite in acest sens de catre operatorul economic.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Axa prioritara 5 "Dezvoltarea durabila si promovarea turismului"Domeniul major de interventie 5.3. "Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistice"Cod de inregistrare in SMIS: 3876
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr. 5, Brasov, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268/414114, Email: [email protected], Fax: 0268/475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic al A.N.P.C.P.P.S. Romania
Adresa postala: Str. Munteniei, nr. 8, Brasov, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500209, Romania, Tel.0368/441158, Email: [email protected], Fax: 0368/441158, Adresa internet (URL): www.anpcppsr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.01.2010 10:52