Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Tiparirea Monitorului Primariei Municipiului Timisoara, a ziarelor de cartier si a brosurilor informative pentru cetateni.


Anunt de participare numarul 122217/30.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala:  Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300030, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0256-408453, In atentia:  EC. Corina Coroian, Email:  [email protected], Fax:  0256-408477/204177, Adresa internet (URL):  www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala:  B-dul C.D. Loga nr.2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300030, Romania, Punct(e) de contact:  Centrul Consiliere Cetateni, camera 12, In atentia:  Ghiseu 9 sau 10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Tiparirea Monitorului Primariei Municipiului Timisoara, a ziarelor de cartier si a brosurilor informative pentru cetateni.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: la sediul prestatorului
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii pentru Tiparirea Monitorului Primariei Municipiului Timisoara, ziarelor de cartier si brosurilorinformative pentru cetateni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii pentru Tiparirea :
- Monitorului Primariei Municipiului Timisoara: 1.500.000 exemplare /1an
- ziarelor de cartier: 20.000 exemplare/1an
- brosurilorinformative pentru cetateni :24.000 exemplare/1 an
in conformitatecu cerintele din Caietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 404, 650RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 8093 lei cu o valabilitate de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Situatia personala : Declaratii pe propria raspundere in temeiul art.180 si181 din OUG 34/2006-Formular 12A si Formular 12B; Declaratie pe propria raspundere in temeiulart.69^1 din OUG 34/2006, art.90, 93din L.161/2003; Certificate pt. indeplinirea oblig. catre buget local si de stat; Inf.gen.;2.Capacitatea de exercitare a activ. profesionale: pers. Jur./fiz. romane: Certif. ORC; Pers. Jurid./fiz.-straine: forma de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil2. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Bilantul contabil: 31.12.2010+dovada inreg. la ORC(Soldul contului 121-sold creditor);2. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010) ? realizarea unei cifre medii anuale de afaceri: 809300lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1). Experienta similara :
2). Declaratie pe propria raspundere prin care acesta certifica faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii,
3).Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1).a). Ofertantul va prezenta declaratia si o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati -Formular 12 E; b)Pentru unul din cazurile cuprinse in lista se va prezenta un contract care a avut ca obiect prestarea de servicii similare cu cele care fac obiectul contractului a carei valoare sa fie :200000 lei fara TVA+recomandarea din partea beneficiarului.Contractul si recomandarea se vor prezenta in copie lizibila, semnate si stampilate de ofertant cu mentiunea: "conform cu originalul"2). Declaratie pe propria raspundere prin care acesta certifica faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, 3).documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru prestarea serviciilorsimilare, conform ISO 9001 - se va prezenta copie certificat sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Faza finala: L.E, conf.art.42-44alin.2-HG.1660/2006si art.165alin.2-OUG34/2006 Ofertare: Pret oferta.LE incepe in2 zile lucratoare de la transmitere invitatie, pe cale electronica.Nr.runde: 1, durata: o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2011 10:00
Locul: Primaria Municipiului Timisoara -Bv. C.D. Loga nr.1- Serviciul Achizitii Publice - camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se pune la dispozitia operatorilor economici interesati la adresa www.e-licitatie.ro, la sectiunea : "Documentatie si clarificari" aferenta prezentului anunt de participare.La aceiasin adresa vor fi postate intrebarile si raspunsurile la clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104642, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  B-dul C.D.Loga , nr.1, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300030, Romania, Tel. 0256.408367, Email:  [email protected], Fax:  0256.408477, Adresa internet (URL):  www.primariatm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2011 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer