Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - TIPOGRAFIE DE TIP OFFSET


Anunt de participare numarul 137694/27.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02133
Adresa postala: STRADA FULGERULUI NUMARUL 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900218, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 241694370, In atentia: Munteanu Ciprian, Email: [email protected], Fax: +40 241513065, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
TIPOGRAFIE DE TIP OFFSET
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul UM 02133 Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
TIPOGRAFIE DE TIP OFFSET = 1 complet, conform specificatiilor tehnice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42991000-9 - Utilaje de fabricare a hartiei, de tiparit si de legat si piese ale acestora (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
TIPOGRAFIE DE TIP OFFSET = 1 complet
Valoarea estimata fara TVA: 1, 095, 161.29RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
20.000, 00 lei.Termenul de valabilitate al garantiei de participare: egal cu perioada de valabilitate a ofertelor, 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Formele de constituire care vor fi acceptate: ? prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform Formularului 6..? prin depunerea unui ordin de plata/fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont trezorerie RO41 TREZ 2315 005X XX00 0374, TREZORERIA Constanta, cod fiscal 13749875).Nota: Garantia de participareva fi transmisa in original la sediul autoritatii contracatnte pana la data si ora limita de deschidere(vizualizare) a ofertelor in SEAP mentionate in invitatia de participare.In cazul in care se depune o contestatie la CNSC, iar acaesta este respinsa, autoritatea contracatnta va retine contestatarului din garantia de participare suma de 4.875, 16 lei conform art. 2781alin 1, lit. a din OUG 34/2006, introdus prin OUG 76/2010.Autoritatea contractanta aplica prevederile Legii 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata, ofertantii avand posibilitatea de a constitui garantiile de participare/buna executie la licitatie in cuantum de 50% din valoarea solicitata, in situatia in care fac dovada indeplinirii conditiilor precizate la art. 3 si 4 din legea sus-mentionata. Pentru a face dovada incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor completa Formularul 9 din sectiunea Formulare. Daa) Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de furnizare, fara T.V.A.b) Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in conditiile art. 90 alin. 1 din H.G.925/2006, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada stabilita sau va fi sub forma de Scrisoare de garantie bancara de buna executie (intocmita in conformitate cu Formularul nr. 7).Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art 91-92 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind eligibilitatea- Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica (Formular 1)
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Formular 2)
-Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69 1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functii de decizii din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Comandant-cdor. Staicu Gheorghe, Contabil sef-mr. Damian Catalin, Presedinte comisia de evaluare ? Cpt.cdor. Munteanu Ciprian, Lt.cdor. Puscasu Radu ? membru in comisia de evaluare, Plt. adj. Rosu Mihai? membru in comisia de evaluare, Romanescu Raluca? membru in comisia de evaluare, MM Goie Gabriel? membru in comisia de evaluare, Marin Ilie - membru de rezerva in comisia de evaluare, Vlad Maria - membru de rezerva in comisia de evaluare si consilier juridic-jr. Huchiu Camelia (Formular 3).
- Certificatul pentru participare cu oferta independenta cf Ordin nr. 314/2010 (Formular 4)
- Certificat eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata la bugetul consolidat de stat scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor
- Certificat eliberat de APL privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata catre bugetele locale scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor.
Documente echivalente pentru operatorii economici nerezidenti + certificat de rezidenta fiscala valabil. Persoane juridice/fizice romane
? Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca solicitantul si organizatia nu sunt in stare de faliment sau nu fac obiect al procedurii de declarare a starii de faliment, nu si-au suspendat activitatile si nu au afacerile in administrare judiciara si in care sa se regaseasca codul CAEN pentru obiectul supus achizitiei ? in oricare din formele prevazute de Ordinul 509/2011.Persoane juridice/fizice straine
? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de integistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea in original/copie legalizata a acestui documentpentru conformitate
Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.
In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri, calculata pentru ultimii 3 ani financiari: valoarea minima impusa este de 2.000.000, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara cu prezentarea listei principatelor livrari de bunuri similare efectuate in ultimii 3 (trei) ani, insotita de recomandari/acte constatatoare/alte documente edificatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista principalelor livrari.
Certificat SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent acordat de catre un organism de certificare acreditat pentru sistemul de calitate pentru produse similare celor ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 2462/09.07.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S22-035458 din 02.01.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 02133 Constanta
Adresa postala: Str. Fulgerului, nr. 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900218, Romania, Tel. +40 241694370, Email: [email protected], Fax: +40 241513065, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2012 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer