Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - TONERE, CARTUSE CONSUMABILE


Anunt de participare (utilitati) numarul 77789/19.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: BAZA DE APROVIZIONARE TRANSPORT SERVICII ROVINARI, STR. ENERGETICIANULUI NR. 15, Localitatea: ROVINARI, Cod postal: COD 215400, Romania, Punct(e) de contact: ELISABETA HUICA, Tel.0253/372213, In atentia: BIROU A.P., Email: [email protected], Fax: 0253/371122, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
TONERE, CARTUSE CONSUMABILE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BATS ROVINARI SI BATS MOTRU-SUBUNITATILE SNLO TG-JIU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE TONERE, CARTUSE CONSUMABILE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1561 BUC. CONF. D.A.
Valoarea estimata fara TVA: intre 333, 859 si 450, 710RON
II.2.2) Optiuni
Da
POSIBILITATEASUPLIMENTARII CU MAXIM 35% DIN VALOAREA INITIALA A CONTRACTULUI
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE PARTICIPARE: - 6500 LEI (660, 50, 2650, 2020, 1070, 50), DEPUSA IN CONTUL RO11RNCB0149042102480001, BCR TG JIU; GARANTIE BUNA EXECUTIE - 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII -MODALITATI LEGALE DE PLATA IN TERMEN DE 90 DE ZILE DE LA DATAFACTURII.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE / SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art.181 din OUG 34/2006, CERTIFICAT DE INREGISTRARE emis de Oficiul Registrului Comertului, CERTIFICAT CONSTATATOR de la Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa reiese structura actionariatului si obiectul de activitate, Pentru persoane juridice/fizice straine DOCUMENT EDIFICATOR care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conf. cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident Documentele vor fi prezentate in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE efectuate in ultimii 3 ani din care sa rezulte incheierea aunui contract pe produse similare, CERTIFICAREA SISTEMULUI CALITATII pentru un producator sau orice document care dovedeste ca este in curs de certificare, AUTORIZATIE DE LIVRARE pe anul 2009, FISELE TEHNICE pentru reperele ofertate. NU SE ADMIT FISE IMPRIMATE DE PE INTERNET SAU ALTE DOCUMENTE COPIATE FARA ANTETUL SI STAMPILA PRODUCATORULUI.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
18345
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2009 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2009 10:00
Locul: BAZA DE APROVIZIONARE TRANSPORT SERVICII ROVINARI SALA DE LICITATII ETAJUL 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA, SECTIA COMERCIALA SI DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR. NICOLAE TITULESCU, NR.4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251/413179, Fax: 0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BAZA DE APROVIZIONARE TRANSPORT SERVICII ROVINARI OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR. ENERGETICIANULUI NR.15, Localitatea: ROVINARI, Cod postal: 215400, Romania, Tel.0253/372213, Fax: 0253/371122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2009 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer