Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Tonere pentru imprimante , piese si servicii pentru periferice informatice DS Satu mare


Anunt de participare numarul 147433/23.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA SATU MARE
Adresa postala: P-ta Eroii Revolutiei, nr.12, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440055, Romania, Tel. +40 0261717304, In atentia: ing Serba Sever, Email: [email protected], Fax: +40 0261717306
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA SATU MARE
Adresa postala: P-ta Eroii Revolutiei, nr.12, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440055, Romania, Tel. +40 0261717304, In atentia: ing Serba Sever, Email: [email protected], Fax: +40 0261717306
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA SATU MARE
Adresa postala: P-ta Eroii Revolutiei, nr.12, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440055, Romania, Tel. +40 0261717304, In atentia: ing Serba Sever, Email: [email protected], Fax: +40 0261717306
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Tonere pentru imprimante , piesesi servicii pentru periferice informatice DS Satu mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul DS Satu Mare si sediile OS Borlesti, Livada, tasnad, negresti, Satu mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tonere pentru imprimante , piesesi servicii pentru periferice informaticede catre Directia Silvica Satu Mare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
30125000-1-Piese si accesorii pentru fotocopiatoare (Rev.2)
50323200-7-Servicii de reparare a perifericelor informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati - Conform Caietului de Sarcini ?
Valoarea estimata a tuturor produselor care urmeaza sa fie contractate este de:
Lot 1 ? Tonere pentru imprimante? cantitati conform Anexa 1 la caietul de sarcini = 21925 lei
Lot 2 ? Pise si servicii pentrufotocopiatoare? cantitati conform Anexa 2 la caietul de sarcini= 7100 lei,
Valoarea estimata fara TVA: 29, 025RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: Lot 1 ? 220 lei;Lot 2 ? 71lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Pentru depunerea garantiei in alte valute echivalenta in leu/alta valuta se va face , la cursul B.N.R cu 5 zile inainte de data limita a depunerii ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: Se va constitui: -1) prin virament bancar in contul RO97RZBR0000060002935419 ?deschis laRaiffeisen Bank Satu Mare;
-2) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original;In cazul in care garantia de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora de deschidere a ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa la sedinta de deschidere.Nota: Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii transmise de catre ofertant, la sediul autoritatii contractante Cerere de restituire a garantiei de participare din sectiunea Formulare cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societatii, precum si a numarului si denumirii procedurii. Restituirea garantiei de participare se face conform art. 88 din H.G. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Informatii generale : Se va completa formularul: ?Informatii generale? din sectiunea FORMULARECerinta nr. 2 Declaratii privind eligibilitatea : Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Documente obligatoriiSe va completa formularul ?Declaratie privind eligibilitatea? din sectiunea FORMULARE
Nota:
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Cerinta nr. 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 : Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. (In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prezentate de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de achizitie publica) Documente obligatorii: Se va completa formularul ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181? din sectiunea FORMULARE..Nota:
Documentele prezentate de personale juridice straine vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie conforma cu originalul. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana si legalizataCerinta nr. 4 Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din OUG 34/2006:
Completarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din O.U.G. nr.34/2006, din sectiunea Formulare.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul Directiei Silvice Satu Mare sunt: ing. Ster Sever ? director, ec. Ceica Monica ? director economic Membrii comisiei de evaluare: -ing Mihalca Ioan , -c.j.Filip Gheorghe, -ing.Osan Cosmin ing.Trella Adrian , ec.Trella Sanda, - ing Chiorean Vasile, - ing Dragos Daniel, -ing.Serba Sever, Cerinta nr. 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta : Documente obligatorii: Se va completa formularul: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?din sectiunea FORMULARE.Cerinta nr. 6 Declaratie privind calitatea de participant la procedura : Se va completa formularul: Declaratie privind calitatea de participant la procedura?din sectiunea FORMULARE. Cerinta nr. 1 Persoane juridice / fizice romane : Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a furniza produsele solicitate prin prezenta documentatie de atribuire .Documente obligatorii: Se va atasa in original , copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului . Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorInainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine : prezentare de documente edificatoare in traducere legalizata care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnicaPrezentare formular ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani si Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani ; In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului econom
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privindcapacitatea tehnicaPrezentare formular ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani si Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani ; In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului econom
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4493/04.10.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2013 10:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Satu Mare. Str P-ta Eroii Revolutiei , Nr 12, Jud SM , Cod post 440055
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor, pentru departajare, o noua propunere financiara care va fi depusa la o data si o ora stabilita ulterior, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In aceasta situatie pretul prezentat in noua propunere financiara nu poate depasi pretul oferit initial.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Directiei Silvice Satu Mare
Adresa postala: P-ta Eroii Revolutiei , nr.12, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440055, Romania, Tel. +40 0261717304, Email: [email protected], Fax: +40 02601717306
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2013 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer