Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Tonere pentru imprimante laser/faxuri


Anunt de participare numarul 139933/24.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1 A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10086, Romania, Punct(e) de contact: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei , str. Leaota nr. 2A, sector 6, Tel. +40 0214301925, In atentia: Daniel POPA, Email: [email protected], Fax: +40 0213165577, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Tonere pentru imprimante laser/faxuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: M.A.I.- Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei, str. Leaota nr. 2A, sector 6
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 338.72 si 550, 063.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa incheierii contractelor subsecvente poate fi lunara, in functie de necesarul de tonere si alocarile bugetare ale Autoritatii contractante.Elementele care fac obiectul reofertarii la reluarea competitiei cu semnatarii ac.-cadru, pt atrib. contractelor subsecvente ulterioare, in functie de necesitatile si alocarile bugetare: tipul si cantit produsului, specific tehnice si vloarea estimata
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie produse necesare asigurarii conditiilor optime de desfasurare a activitatii DGMO ? alegeri parlamentare 2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime la acordul-cadru, minim 5 ? maxim 1050, conform anexei 1 la Caietul de sarcini.
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent, minim 5 ? maxim 300.
Nota: Pentru cantitatea maxima estimata a acordului-cadru se vor elabora si evalua ofertele. Autoritatea contractanta nu are obligatia de a achizitiona cantitatea maxima estimata a acordului-cadru;
In cadrul prezentei proceduri se va incheia si primul contract subsecvent, ce cuprinde conform anexei 1 la Caietul de sarcini, urmatoarele:
Kit tonere pentru imprimanta Xerox7232 compus din: Toner negru cod 006R01319, Toner C cod 006R01273, Toner M cod 006R01272, Toner Y cod 006R01271 ? cant. 1/set ? valoare 1, 209.68 lei;
Toner pentru imprimanta Lexmark T640 - cant. 4/buc - valoare 6, 129.04 lei;
Valoare estimata lei, fara tva, minim/maxim la acordul-cadru - Toner pentru imprimante laser/faxuri ? minim 7, 338.72 lei ? maxim 550.063, 50 lei.
Nota: Valoarea maxima a intervalului reprezinta valoarea maxima estimata a acordului-cadru pentru care se vor elabora si evalua efertele, fara posibilitatea suplimentarii fondurilor. Autoritatea contractanta nu are obligatia de a achizitiona produse astfel incat sa acopere valoarea maxima a acordului-cadru.
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 338.72 si 550, 063.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare a acordului-cadru, este de: 11.001 lei, pentru IMM 50%.In cazul respingerii, unei eventuale contestatii ca nefondata, de catre CNSC, suma ce se va retine in conditiile prevazute de art. 278^1 alin.(1) din O.U.G. nr. 34/2006, este de 4.330, 06 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu Formularul nr. 12.- in cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se vor folosi urmatoarele: RO86TREZ7005005XXX000168, Cont deschis la Directia de Trezoreriea municipiului Bucuresti, Cod Fiscal 4267095.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Garantia de buna executie se va solicita la incheierea contractului subsecvent. Cuantumul acesteia va fi de 10% (respectiv 5% pentru IMM) din pretul contractului subsecvent, fara T.V.A.Garantia de buna executie se va constitui in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si modificat conform H.G. nr. 1045/2011: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original.- prin virament bancar, se face in contul: RO86TREZ7005005XXX000168, Cont deschis la D.T.M.B, Cod Fiscal 4267095.Daca operatorul economic este IMM, pentru a putea beneficia de prevederile L.346/2004, art.16, alin.2, acesta va depune atasat dovezii de constituire a garantiei de buna executie declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr.1 din L.346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Note: Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi prezentate in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele si prenumele persoanei semnatare.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile / formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta, conform Formularului nr. 1.Cerinta nr. 1 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completaFormularulnr. 2 depus in original (lider, asociat, tert).Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.
Operatorul economic (lider, asociat, tert) trebuie sa completeze Formularul nr. 3.
Nota: In cazul tertului sustinator Formularul nr. 3 se va completa numai cu literele a, c^1 si d.Certificat de atestare fiscala eliberat, in luna anterioara depunerii ofertei, de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care trebuie sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare eliberarii acestuia (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat in luna anterioara depunerii ofertei, din care trebuie sa reiasa obligatiile exigibile catre bugetul local la data eliberarii acestuia (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Cerinta nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaOperatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularulnr. 4.Certificatul se va prezenta in original si se solicita conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010.Cerinta nr. 4 -Declaratie privind evitarea conflictului de interese
Operatorul economic (lider, asociat, tert) trebuie sa completeze Formularul nr. 5, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie: Ion Stoica, Danut Tudor, Stelica Dragulin, Mihai Badescu, Marian Raducu, Romica Marinescu, Emil Lungu. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor/furnizarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei.Daca, initial, a fost prezentata o copie a certificatului constatator/ documentelor edificatoare, in cazul in care ofertantul este clasat pe primul loc, la solicitarea Autoritatii contractante, in etapa de evaluare, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, acesta trebuie sa prezinte originalul/copia legalizata a documentelor, in terme de 3 zile de la primirea solicitarii.
Persoane juridice/fizice straine. Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Informatii generale privindsituatia economica si financiara.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind asocierea. In cazul in care oferta va fi depusa in asociere se vor prezenta urmatoarele documente:
- Lista cuprinzand asociatii.
- Acord sau o scrisoare preliminara de asociere.
- Declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.
Cerinta nr. 2
Informatii privind subcontractantii. In cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte/parti din contract, se va prezenta un document in acest sens.
Cerinta nr. 3
Prezentarea de Mostre pentru produsele contractului subsecvent.Mostrele pentru fiecare produs ofertat vor fi prezentate in ambalajul care urmeaza a fi livrat, marcat si sigilat de catre fiecare operator economic conform legislatiei in vigoare.
Mostrele nu se vor desigila in situa?ia in care acestea sunt originale ? OEM ? ?i operatorul economic prezinta documente in acest sens.Predarea mostrelor se va efectua, pe baza de document justificativ, confirmat de primire de catre autoritatea contractanta, Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei.
NOTA: 1. Documentul justificativ privind predarea mostrelor va fi prezentat la sedinta de deschidere a ofertelor.2. Neprezentarea de mostre, pana la data limita de depunere a ofertelor, are drept consecinta respingerea ofertei ca inacceptabila.
Standarde de asigurare a calitatii. Se va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca aceasta are implementat si mentine, conformISO 9001, un sistem de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2012 10:30
Locul: M.A.I. - D.A.A.C.T.I. - str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare operator economic poate desemna maxim 2 persoane ce vor fi autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. Intrucat modalitatea de atribuire este acord-cadru cu 3 (trei) operatori economici, in cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe unul din primele 3 (trei) locuri ale clasamentului, prezinta acelasi pret, Autoritatea contractanta va solicita ofertantilor cu preturi egale, o noua propunere financiara in plic inchis, a carei valoare nu trebuie imbunatatita decat pana la nivelul pretuluioferta de operatorul clasat pe locul anterior.2. La reluarea competitiei, Autoritatea contractanta va invita numai semnatarii acordului-cadru sa prezinte oferte noi, in functie de necesitatile acesteia . Contractul subsecvent va fi atribuit castigatorului desemnat in urma acestei competitii, pe baza criteriului de atribuire mentionat in prezenta documentatie.3. Durata acordului cadru este de 3 luni, dar nu mai tarziu de 31 Decembrie 2012.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
M.A.I. - Directia Generala Juridica
Adresa postala: P-ta Revolutiei nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel. +40 0213037080, Email: [email protected], Fax: +40 0213112052
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2012 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer