Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Tractor artiiculat forestier (TAF) -OS Savirsin


Anunt de participare numarul 137975/06.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Arad
Adresa postala: Str.Episcopiei, nr.48, Localitatea: Arad, Cod postal: 310084, Romania, Punct(e) de contact: DS Arad, Tel. +40 257280261, In atentia: Ing. Cuzman Avram, Email: [email protected], Fax: +40 257280361
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Arad
Adresa postala: Str.Episcopiei, nr.48, Localitatea: Arad, Cod postal: 310084, Romania, Punct(e) de contact: DS Arad, Tel. +40 257280261, In atentia: Ing. Cuzman Avram, Email: [email protected], Fax: +40 257280361
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Arad
Adresa postala: Str.Episcopiei, nr.48, Localitatea: Arad, Cod postal: 310084, Romania, Punct(e) de contact: DS Arad, Tel. +40 257280261, In atentia: Ing. Cuzman Avram, Email: [email protected], Fax: +40 257280361
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Tractor artiiculat forestier (TAF) -OS Savirsin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ocolul silvic Savirsin
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tractor articulat dotat cu troliu, lama si sapa pt. scos-apropiatul masei lemnoase, cu 4 roti motoare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un utilaj TAF
Valoarea estimata fara TVA: 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
5000 lei.Garantia se constituie prin depunere in numerar la casseria DS Arad/prin virament bancar in contulDS Arad, deschis la Trezoreria Arad, cu numarul RO 57 TREZ 0215069XXX008354/printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii, de catre o societate bancara sau de asigurari.Valabilitatea va fi de 60 de zile, de la data limita de depunere a ofertelorsi se depune in original. 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia se constituie prin depunere in numerar la casseria DS Arad/prin virament bancar in contulDS Arad, deschis la Trezoreria Arad, cu numarul RO 57 TREZ 0215069XXX008354/printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii, de catre o societate bancara sau de asigurari.Se va depune , in original, de catre ofertantul cistigator, in termen de max.10 zile de la incheierea contractului, avind valabilitate de 34 zile de la data semnarii contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii, din productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 181; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG. nr.34/2006? persoane cu responsabilitati in derularea procedurilor de achizitie : Meches Mircea, Bradean Florica, Trifon Daniel, Pascalau Mircea, Mustata Dan, Cuzman Avram, Toader Emil;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificat fiscal de achitare a datoriilor la bugetul local, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara deschiderii ofertelor;Atestat fiscal de achitare a datoriilor la bugetul consolidat de stat, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara deschiderii ofertelor; Certificat Constatator emis de ORC, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita a depunerii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;
Media cifrei globale de afaceri?/ ultimii 3 ani sau de la data infiintarii (daca functioneaza de mai putin de 3 ani)- minim 500 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani
Se va prezenta cel putin un document: contract/PV. de receptie/o recomandare din partea unui beneficiar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorul/Directorul sau delegatul ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doi sau mai multi ofertanti vor avea oferte egale, ofertantilor li se va solicita sa depuna o noua oferta financiara in plic sigilat la sediul DS Arad.Daca si de data aceasta egalitatea persista se va declara cistigator ofertantul care va avea cea mai apropiata statie service de OS Savirsin.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile , incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a vreunui act emis de autoritatea contractanta, considerat ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: Str. Episcopiei, nr.48, Localitatea: Arad, Cod postal: 310084, Romania, Tel. +40 257280261, Email: [email protected], Fax: +40 257280361
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2012 08:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer