Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Training orizontal in domeniul Instrumentelor Structurale


Anunt de participare numarul 51056/30.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030664, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.00 40 21 326 55 55 int. 531, In atentia: Adriana Radvan, Email: [email protected], Fax: 00 40 21 326 87 30/ 326 87 09, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Training orizontal in domeniul Instrumentelor Structurale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: Bucuresti, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul se va axa pe dezvoltarea si organizarea de activitati de formare pentru personalul institutiilor romanesti implicate in managementul Instrumentelor Structurale, dar si pentru beneficiari potentiali ai acestor fonduri, in vederea furnizarii informatiilor de baza si a cunostintelor necesare privind programarea, implementarea, monitorizarea si evaluarea Fondurilor Structurale si de Coeziune.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80423000-5 - Servicii de formare profesionala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectivele contractului si rezultatele asteptate
Obiectiv general
Acest proiect urmareste intarirea capacitatii administrative a institutiilor responsabile cu managementul eficient al Instrumentelor Structurale: Autoritati de Management, Organisme Intermediare, Autoritatea de Certificare si Plata, Autoritatea de Audit, precum si Potentialilor Beneficiari). Proiectul cuprinde sesiuni de formare, nivel de baza si avansati, ateliere de lucru si vizite de studiu in State Membre ale Uniunii, pentru un schimb de experienta util si prezentarea unor bune practici. Sesiunile de initiere vor acoperi o prezentare generala (principiile de baza aplicabile Instrumentelor Structurale, Regulamentele noi in vigoare), iar acestea vor fi completate de sesiuni specifice, referitoare la etapele de derulare a unuiproiect: programare, procesul de selectie, monitorizare, implementare, management financiar si control, evaluare, etc..Obiectiv specific
Obiectivul specific al acestui proiect il reprezinta furnizarea cunostintelor adecvate pentru programarea, implementarea si monitorizarea programelor si proiectelor, actorilor cheie din cadrul institutiilor romanesti implicate in managementul instrumentelor structurale, precum si potentialilor beneficiari ai acestor fonduri.Rezultate ce se doresc atinse de catre contractor
Rezultatele care trebuie atinse de catre contractor includ: 1. Training, la nivel de baza, pentru Beneficiarii Potentiali ai Instrumentelor Structurale organizat la nivel regional pentru 1000 persoane;
2.Training, la nivel de baza si avansat, pentru un grup de formatori din cadrul institutiilor de formare din Romania pentru 20 persoane;
3. Training, la nivel de baza pentru minim 100 persoane si la nivel avansat pentru minim 50 persoane din cadrul Autoritatilor de Management si Organismelor Intermediare implicate in managementul Instrumentelor Structurale;
4.Elaborarea unei strategii de training pentru personalul institutiilor responsabile de managementul eficient al instrumentelor structurale.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare de 30.000 euroGarantia de buna executie - 10% din valoarea contractului de achizitie publica de servicii, in Euro fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului este asigurata din fonduri PHARE 2006/018-147.04.03.02Modalitati de plata conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat pentru oferta castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
1. Declaratie de eligibilitate2. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;3. Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta/Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania/sucursala sau echivalent din care sa rezule ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.5. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.6. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.7. Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declartia referitoare la art.180 si art.181.8. Cazier judiciar al companiei(pentru statele unde e aplicabil)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.2.1 Urmatoarele criterii de selectie vor fi aplicate candidatilor. In cazul ofertelor depuse de un Consortiu, aceste criterii de selectie vor fi aplicate Consortiului ca intreg:
2.2.1.1 Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)pe ultimii trei ani financiari incheiati (2005, 2006, 2007).
2.2.1.2 Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2005, 2006, 2007).2.2.2 Neindeplinirea criteriilor de selectie prevazute la punctele 2.2.1.1 si 2.2.1.2 va duce la excluderea ofertantului.Documente care sa sustina cerinta: Formularul 7 Informatii generale; Bilanturile contabile 2005, 2006 si 2007;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.2.1.1 Sa fie pozitiva2.2.1.2 Sa fie cel putin 1 milion euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.3.1 Urmatoarele criterii de selectie vor fi aplicate candidatilor. In cazul ofertelor depuse de un Consortiu, aceste criterii de selectie vor fi aplicate Consortiului ca intreg:
2.3.1.1 Contracte de furnizare de servicii2.3.2 Neindeplinirea criteriului de selectie prevazut la punctul 2.3.1.1 va duce la excluderea ofertantului.
Documente care sa sustina cerinta: Formular nr. 8 Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani; documente suport (copii dupa contracte, recomandari etc.) Recomandarile vor fi depuse in original sau copie legalizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.3.1.1 Cel putin 2 proiecte de instruire in domeniul managementului fondurilor europene, finalizate in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, la care participarea ofertantului pentru fiecare proiectsa fie in valoare de cel putin 350.000 Euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunerea tehnica
75%
Descriere:
2.
Propunerea financiara fara TVA
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S32-043986 din 15.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2008 12:00
Locul: Oficiul de Plati si Contractare Phare - Blv Mircea Voda, nr. 44, Intrarea b, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoanele imputernicite sa asiste la desfacerea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE 2006/018-147.04.03.02 , ,Dezvoltarea capacitatii administrative pentru managementul Fondurilor Structurale, componenta , ,Training orizontal pentru Instrumentele Structurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Ministerul Economiei si Finantelor OPCP
Adresa postala: B-ul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030664, Romania, Tel.+4021 326 55 55, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272, alin. (2) si art. 280 alin. (5) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor OPCP Departamentul Juridic
Adresa postala: B-ul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030664, Romania, Tel.+4021 326 55 55 int. 614, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2008 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer