Licitatie Publica - TRANSFORMATOARE DE PUTERE 16 MVA 110/20 KV
Anunt de participare (utilitati) numarul 135261/08.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Adresa postala: str. Ilie Macelaru, nr. 28A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Punct(e) de contact: ADA PINTICAN, Tel. +40 264205435, In atentia: Crina BOBEAN, Email: [email protected], Fax: +40 264205429, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
TRANSFORMATOARE DE PUTERE 16 MVA 110/20 KV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC FDEE Electrica Distributie Transilvania Nord SA la sucursalele: Oradea, Baia Mare. Pentru adresa de livrare se va lua legatura in timp util cu persoanele de contact de la sucursala beneficiara.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de transformatoare de putere 16 MVA 110/20 KV.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31213200-4 - Transformatoare de distributie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia a doua transformatoare de putere 16 MVA 110/20 KV.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 60000 lei (30000 lei pt IMM) si per. de valabilitate cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei, respectiv 90 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Docum. care atesta constit. garantiei de particip. se prezinta, la deschidere, in original.Mod de constituire: - Scris. de garantie bancara de particip. (formular F11) in favoarea FDEE ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD in original;
- Acte de garantie emise de societate de asigurare in favoarea autorit. contract.;
- Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autorit. contract., cont RO07 BTRL 0130 1202 8915 30XX deschis la BT Cluj.Pt. IMM, garantia de particip. se reduce la 50% cu conditia prezentarii form. DECLARATIE privind incadrarea intreprinderii in categ. intreprinderilor mici si mijlocii.Nota: restit. garantiei de particip. se face in baza cererii depuse de ofertant la sediul autorit. contract. (Formular pt. restit. garantiei de participare) cu precizarea val. de restituit, a contului bancii societatii si a denumirii procedurii. Restituirea se face in 3 zile lucratoare de la data indeplinirii cond. de restituire conform OUG 34/2006 art 88.Ofertantul pierde garantia de participare daca: - isi retrage oferta in per. de valab. a acesteia;
- oferta sa fiind castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in per. de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului;
- oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achiz. pub. in per. de valab. a ofertei;
- Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de ofertant, in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006 actualizata. In acest caz, ofertantul va plati 6780 lei. Garantia de buna executie este de 10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului si va avea perioada de valabilitate egala cu durata contractului (Formular F18). Garantia de buna executie se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii contractului si se restituie in termen de 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Observatie: In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: ing. Emil MERDAN - Dir. General, ec. Dora FATACEANU - Dir. Economic, ing. Constantin BUDA - Dir. Tehnic 110 kV, ing. Ladislau REIDER ? Dir. Dezvoltare; ing. Ada PINTICAN - Sef Serviciu Achizitii, ing. Crina BOBEAN - Responsabil Procedura;
5. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor axigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul?
6. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul?
Nota: Pentru a fi valabile, certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente conform art. 3, art. 6(2) si art. 6(3) din Ordinul Ministerului Finantelor nr. 752/2006 coroborat cu Ordinul Ministerului Finantelor nr. 2618/2011. Oferta depusa de operatorul economic care figureaza cu datorii scadente catre bugetele de stat si bugetul local vor fi respinse conform art. 36, alin. 1, lit. b din HG 925/2006 actualizata?.
Toate documentele oficiale depuse de persoane juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11, al. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2011 daca a fost inregistrat de operatorul economic, altfel se va prezenta bilantul contabil la 31.12.2010.
Informatii generale ale ofertantului si cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de furnizare efectuate in ultimii 3 ani.
Experienta similara: fisa/fise de informatii privind experienta similara prin prezentarea de minim un contract/cumul de contracte/comenzi onorate, incheiate si indeplinite in ultimii 3 ani, avand ca obiect livrarea de transformatoare de putere IT/MT (inalta tensiune/medie tensiune).
Declaratie privind capacitatea profesionala care contine:
- informatii privind nr. mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat,
- asigurarea cu personal tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului
calitatii,
- nr. si pregatirea cadrelor de conducere si a persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului.
Standarde de asigurare a calitatii - certificat de atestare ISO-9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operatorul economic trebuie sa fie inregistrat in SEAP, conform art. 38 al. 3 din HG 925/2006 actualizat. Autoritatea contractanta are obligatia de a invita la licitatia electronica numai ofertantii care au depus oferte admisibile. Pretul total al ofertei va fi exprimat in lei, fara TVA.Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de ofertare informatii referitoare la: - Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: DA, - Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la procedura: NU, - Numarul de runde al licitatiei electronice: 1 runda; calendarul de desfasurare va fi comunicat ofertantilor in invitatia de participare.Informatii suplimentare referitoare la procesul de licitatie electronica se pot obtine pe www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
EDTN 08/UI
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S45-074159 din 06.03.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2012 11:00
Locul: Sediul SC FDEE TN SA, str. Ilie Macelaru, nr. 28A, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii legali ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din OUG 34/2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Ilie Macelaru, nr. 28A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2012 14:59