Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Transformatoare uscate


Anunt de participare (utilitati) numarul 56156/18.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Alunului, nr.9, jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala Hidrocentrale Sebes, Tel.0258/806400, In atentia: Preja Daniela, Email: [email protected], Fax: 0258/732647
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Transformatoare uscate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CHE Sasciori; CHE Sugag; CHE Galceag
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de transformatoare uscate pentru servicii proprii Hidroagregat nr.1 din CHE Sugag si pentru Hidroagregat nr.1 din CHE Sasciori si pentru servicii proprii de curent alternativ din CHE Galceag.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31213200-4 - Transformatoare de distributie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietelor de sarcini nr.2234/07.03.2008, nr.2336/07.03.2008, nr.4595/19.05.2008
Valoarea estimata fara TVA: 255, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare/lot: lot 1-1000 lei; lot 2-1000 lei; lot 3-1000 lei; Garantia de buna executie: 5 % din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata produselor furnizate se realizeaza in termen de maxim 30 de zile de la data inregistrarii facturii fiscale la achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, conform OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006; Certificat constatator emis de ORC; Certificat de inregistrare emis de ORC; Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de Min. Fin. Publice - ANAF;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de furnizare de produse similare in ultimii 3 ani; Experienta similara in ultimii 3 ani;Autorizare de livrare a produselor; Recomandari din partea altor beneficiari;Informatii privind subcontractantii; Standarde de asigurare a calitatii conform ISO 9001:2000 si conform ISO 14001:2004, sau echivalent; Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Oferirea unei perioade de garantie a produselor mai mare decat cea solicitata in Caietul de sarcini
10%
Descriere:
3.
Termen de livrare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Nr.5563/16.06.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: D.A. se obtine in baza unei solicitari scrise transmise la fax 0258/732647. Plata acesteia se face in numerar, la casieria SH Sebes, sau cu OP.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2008 12:00
Locul: Sediul SH Sebes - str. Alunului, nr.9, Sebes, jud. Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare; Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030064, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: str. I.C. Bratianu, nr.1, jud. Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810293, Fax: 0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic si contencios al SH Sebes
Adresa postala: str. Alunului, nr.9, jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Tel.0258/806406, Fax: 0258/732647
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2008 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer