Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - TRANSFORMATOR DE TENSIUNE DE EXTERIOR PENTRU ALIMENTAREA SERVICIILOR AUXILIARE, INTRERUPTOR DE MANEVRA- SEPARATOR DE STALP IZOLAT IN SF6 24 KV 400A pentru ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA


Anunt de participare (utilitati) numarul 113450/29.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala:  STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900587, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Lefter, Tel. 021.2065081, In atentia:  Mihaela Lefter, Email:  [email protected], Fax:  021.3175980, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- Serviciul Achizitii si Antreprize
Adresa postala:  Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, Corp C, Et.1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Lefter, Tel. 021-2065081, In atentia:  Mihaela Lefter, Email:  [email protected], Fax:  021-3175980
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- Serviciul Achizitii si Antreprize
Adresa postala:  Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, Corp C, Et.1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Lefter, Tel. 021-2065081, In atentia:  Mihaela Lefter, Fax:  021-3175980
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- Serviciul Achizitii si Antreprize
Adresa postala:  Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, Corp C, Et.1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Lefter, Tel. 021-2065081, In atentia:  Mihaela Lefter, Fax:  021-3175980
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
TRANSFORMATOR DE TENSIUNE DE EXTERIOR PENTRU ALIMENTAREA SERVICIILOR AUXILIARE, INTRERUPTOR DE MANEVRA- SEPARATOR DE STALP IZOLAT IN SF6 24 KV 400A pentru ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DEPOZITUL CENTRAL TRANSYSTEM-localitatea Lumina, Str Tulcei nr135, jud Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 411, 654.85 si 5, 382, 234RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
TRANSFORMATOR DE TENSIUNE DE EXTERIOR PENTRU ALIMENTAREA SERVICIILOR AUXILIARE, INTRERUPTOR DE MANEVRA- SEPARATOR DE STALP IZOLAT IN SF6 24 KV 400A pentru ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31214110-3 - Separatoare (Rev.2)
31172000-2-Transformatoare de tensiune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
TRANSFORMATOR DE TENSIUNE DE EXTERIOR PENTRU ALIMENTAREA SERVICIILOR AUXILIARE cant min 233 buc, cant max 520 buc
INTRERUPTOR DE MANEVRA- SEPARATOR DE STALP IZOLAT IN SF6 24 KV 400A cant min 233 buc, cant max 520 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 411, 654.85 si 5, 382, 234RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 64.600 lei / 32.300 lei pt IMM
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 si art 69 din OUG 34/2006
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale
Certificat constatator emis de ORC
Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceriglobala (pentru anii 2007, 2008, 2009) - Formular F3
Informatii privind situatia financiara ? Formular F4. Elemente privind capacitatea financiara a ofertantului la data de 31.12.2009 din bilantul ultimului an.In cazul in care Formularul F4 nu este vizat de D.G.F.P., acesta va fi insotit de bilantul contabil la data de 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta o lista care va cuprinde livrari de produse similare prestate in ultimii 3 ani, de natura produselor furnizate ofertate, a caror valoare insumata va fi cel putin egala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se va incheia de catre operatorul economic cu autoritatea contractanta 2.411.654, 85 Lei - Formular F5
Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate
Declaratie pe proprie raspundere prin care candidatul/ofertantul confirma ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca, de protectie a muncii si PSIProdusele ofertate vor fi omologate tehnic Enel, conform procedurii OM-CERT 01 RO.Ofertantul va prezenta documente care atesta ca la data depunerii candidaturii, produsele ofertate au fost omologate tehnic, conformprocedurii ?Omologarea si certificarea materialelor, probe de tip pe prototipuri? (OM?CERT 01 RO) din Anexa 2 la Conditii Generale Furnizare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP.Conf.art.38 al.3 HGR 925/2006, autorit.contr.are obligatia de a invita la licitatia electronica numai ofertantiicare au depus oferte admisibile
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 683
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.02.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.02.2011 11:00
Locul: Sediul Enel Distributie Muntenia, Bucuresti, Bd I Mihalache 41-43, sector 1, corp C, et. 1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta (Cale de atac)
Adresa postala:  Str. Traian, nr. 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241/616.003, Email:  [email protected], Fax:  0241/616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- Serviciul Achizitii si Antreprize
Adresa postala:  Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, Corp C, Et.1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Tel. 021-2065081, Fax:  021-3175980
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.12.2010 10:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer