Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Transformator trifazat de putere de 25 MVA, 18/6/6 KV


Anunt de participare (utilitati) numarul 137607/23.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SA
Adresa postala: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336250, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul achizitii publice, Tel. +40 254572134, In atentia: Ana Gyorgy, Email: [email protected], Fax: +40 254570481, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Transformator trifazat de putere de 25 MVA, 18/6/6 KV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul S.C.ElectrocentraleParoseni SA din Vulcan - Romania, str. Paroseni, nr. 20, cod postal 336250, jud. Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia unui transformator trifazat de putere utilizat pentru alimentarea de lucru a sectiilor de 5BA si 6 BA atunci cand Grupul nr.4 de 150 MW este conectat la Sistemul Energetic National.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31172000-2 - Transformatoare de tensiune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc transformator trifazat cu caracteristicile tehnicedin caietul de sarcini nr.505/16.02.2012
Valoarea estimata fara TVA: 275, 303.33EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 5500euro/echiv in lei la cursul lei/euro valabil cu 5 zile inainte de data deschiderii; valabilit: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Moduri de constituire acceptate: 1. orice instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara/de asigurari. Doc va fi irevocabil si prezentat in original cel tarziu pana la data si ora deschiderii ofertelor in cuantumul si pentru per de valab prev. Instr de garantare va prevedea daca plata gar se va executa conditionat sau neconditionat cf art.86(3) din HG 925/2006; 2. virament bancar/OP sau fila CEC cu cond confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, in ct autoritatii nr. RO29RNCB0165020174920001 deschis la BCR ? suc Petrosani, CUI RO28835451 pt lei/nr. RO87RZBR0000060007129394 deschis la Raiffeisen Bank Petrosani pt euro.NOTA: a) Se aplica prev art.16(2)din Lg 346/2004, caz in care ofertantul va prezenta Decl pe propria raspundere, compl cf Anexei1 din OG27/2006. In cazul asocierilor, pentru a beneficia de aceasta prev, fiec asociat trebuie sa fie incadrat in categ IMM-urilor.Restit se va efectua in cond prev laart. 88 din HG925/2006. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restit acesteia, insotita de o copie a doc de constituire.Retinerea se va efectua in cond prev de: -art.87(1) din HG925/2006;art. 278 1din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, in cuantum de: 5018, 86 lei sau echivalentul in euro calculat la cursul lei/euro valabil la data respingerii contestatiei. Furnizorul va constitui o garantie de buna executie a contractului in procent de 10 % (5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare irevocabil, care devine anexa la contract, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurarisau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante in conditiile prevazute la art. 90 (3) din HG nr. 925/2006.Garantia de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de la plata facturii finale, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-prezentare Formular 12A - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-prezentare Formular 12B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-prezentare Formular 3 - Certificat de participare cu oferta independenta;
-prezentare Formular 4 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Declaratie din care sa rezulte ca ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul nu are drept membrii in consiliul de administratie/ organul de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, asa cum acestea prevazute la art. 69 lit a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Director General ? ing.Doru Visan, Director Economic ? Ec. Ioana Arvunescu, Director Comercial ? Ec. Eduard Mija, Director Tehnic ? Ing. Eduard Schmidt, Sef Serviciu Investitii ? Ing. Eugen Gache, Sef Serv. Achizitii Publice ? Ec. Cristina Pardos Schmidt. Nota: Ofertantul/ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinteacest formular.- completare Formular 5 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie ; - Persoane fizice/juridice romane : Se vaprezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor , in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ? conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul areobiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, etc. - Persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana/traducere autorizata si legalizata.In caz de asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Nota : Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original/copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .Participarea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre ofertanti
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 : - Listaprincipalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. ).Lista va fi insotita de certificari de buna executieprin care sa se confirme de catre beneficiar, livrarea produselor.Cerinte minime de calificare: ofertantii sa faca dovada ca in ultimii 3 ani au mai livrat produse similare prin prezentareaa maxim 2 documente/contracte/procese verbale de receptie, in valoare cumulata de 1.100.000 lei sau echivalentul in euro calculat la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul in care s-a facut livrarea. Pentru aceste livrari se vor prezenta recomandari/certificari de buna executie din partea beneficiarului
Cerinta nr.2: Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Cerinta nr. 1 : - Copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul » dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, pentru domeniul ce face obiectul contractului.Nota : - in cazul unei asocieri se va prezenta certificatul pentru fiecaremembru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza ;
- documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2012 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2012 11:00
Locul: Sediul SC Electrocentrale Paroseni SA din Vulcan, str. Paroseni, nr. 20, jud.HD.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali ai ofertantilor sau imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- Echivalentul in lei a valorii estimate este de 1.238.865 lei calculat la un curs estimat de 4, 5 lei/euro; - Oferta declarata castigatoare va fi acea oferta, declarata admisibila care ofera pretul cel mai scazut. Clasamentul se va intocmi in euro. Ofertele prezentate in lei vor fi evaluate la pretul lor echivalent in euro, luand in considerare cursul de schimb lei/euro comunicat de BNR la data deschiderii ofertelor.- In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe locul I au preturi egale, Autoritatea Contractanta va solicita reofertarea propunerilor financiare in plic inchis in vedereadepartajarii ofertelor.- In cazul in care ofertantul declarat castigator se face vinovat de nesemnarea contractului de furnizare in conditiile de baza impuse prin documentatia de atribuire, in termenul prevazut, la pretul de atribuire, de neconstituirea garantiei de buna executie in conditiile din contract, acesta va pierde garantia de participare depusa si va decade din drepturile castigate in urma atribuirii contractului de achizitie. - Toate documentele care nu pot fi depuse in original se vor depune in una dintre urmatoarele forme : copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul »
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazutela art.2562 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ELECTROCENTRALE Paroseni SA? Birou juridic
Adresa postala: Str. Paroseni, nr. 20, cod 336250, jud. Hunedoara, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336250, Romania, Tel. +040 254572134, Fax: +40 254570481
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2012 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer