Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Transmitatoare Argos cu licenta de frecventa pentru cormoranul pitic


Anunt de participare numarul 146957/02.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CARAS SEVERIN
Adresa postala: Str.Petru Maior, nr.73, Resita, Caras Severin, Localitatea: Resita, Cod postal: 320111, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN SORESCU, Tel. +40 0255223053, In atentia: TANIA CHINCEA, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 0255226729, Adresa internet (URL): www.apmcs.anpm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Transmitatoare Argos cu licenta de frecventa pentru cormoranul pitic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania, jud.Caras-Severin, loc.Resita, str.Petru Maior nr.73 (sediul autoritatii contractante)
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia a 12 bucati de transmitatoare Argos cu licenta de frecventa pentru cormoranul pitic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31711110-7 - Emitatoare-receptoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
12 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 177, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicit.garantie de participare, 2% din valoarea estimata a contractului, in cuantum de 3556lei.Ptr.operatorii economici care constituie garantia de participare in euro/alta valuta, echivalenta se va face la data publicarii invitatiei de participare, la cursul comunicat de BNR.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si ptr.perioada prevazuta in document.de atribuire.Dovada constit.garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrum.de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;sau neconditionat la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Autorit.contract. nu are dreptul de a acorda, in cadrul procesului de evaluare, un punctaj suplimentar uneia dintre formele de constituire a garantiei.Perioada de valabilit.a garantiei de participare este de 60zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Autorit.contract. are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofert.pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilit.a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilit.a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In masura in care CNSC respinge pe fond contestatia, autorit.contract va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1778lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Proiectului LIFE10 NAT/RO/740 finantat de Comisia Europeana prin Programul LIFE+ Nature&Biodiversity in proportie de 75% si de catre Bugetul de stat in proportie de 25%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Sorescu Carmen ? Director executiv, Chincea Tania ? Responsabil achizitii/coordonat.Compartiment BFARU, Ianosi Mirela ? membru in comisie, Catalin Alin ? membru in comisie, Mihoc Corina ? membru in comisie. Se vor completa urmatoarele formulare: Informatii generale; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se vor prezenta Certificatele de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania (sanatate, pensii, somaj), eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finatelor de Stat si Consiliul Local. Din certificatul fiscal trebuie sa reiasa ca ofertantul NU ARE datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, respectiv are datorii la bugetul de stat, va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ca urmare a faptului ca oferta este inacceptabila, nu indeplineste cerintele de calificare si selectie (Art.36, alin.(1), lit.b) din HG 925/2006). Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, compensari, etc.) de catre organele competente in domeniu, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Toate documentele se depun pana la data limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici pot depune documentele in oricare dintre formele: original; copie legalizata; copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Se vor depune in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate. Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i). Certificatul Constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate si care trebuie sa aibe corespondent cu obiectul contractului ? in oricare dintre formele: original; copie legalizata; copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de comunicarea rezultatelor, Certificat constatator in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2013 11:00
Locul: Sediul APM CS, Romania, jud.Caras-Severin, loc.Resita, str.Petru Maior, nr.73
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect LIFE10 NAT/RO/740 finantat de Comisia Europeana prin Programul LIFE+ Nature&Biodiversity
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Proiect LIFE10 NAT/RO/740)
VI.3) Alte informatii
Fiind o procedura de atribuire offline, in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cinci zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia pentru Protectia Mediului Caras-Severin
Adresa postala: Str.Petru Maior, Nr.73, Localitatea: Resita, Cod postal: 320111, Romania, Tel. +40 255223053, Email: [email protected], Fax: +40 255226729, Adresa internet (URL): www.apmcs.anpm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2013 18:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer