Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - transport aerian


Anunt de participare numarul 139139/26.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Federatia Romana de Handbal
Adresa postala: str. Av. Popa Marin, nr. 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 11962, Romania, Punct(e) de contact: Narcisa Lecusan, Tel. +40 212318987, Email: [email protected], Fax: +40 212318986, Adresa internet (URL): www.frh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
persoana juridica de drept privat / structura sportiva de interes national
Activitate (activitati)
Altele: sport
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
transport aerian
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Biletele se vor livra la sediul F.R. Handbal dinstr. Aviator Popa Marin, nr. 2, sectorul 1, Bucuresti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 143, 892 si 248, 808EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: a.se estim. 18 ctr. sub.b.val. estim. ctr. sub.: min. 15.920 lei si max. 231.656 lei; min. 3.507 euro si max. 51.030 euro.c. val. min. estim. a a-c este de 653.212 lei fara TVA, echiv. a 143.892 euro fara T.V.A., iar val. max. estim. a a-c este de 1.129.489 lei fara TVA, echiv. a 248.808 euro fara TVA. curs BNR din 10.08.2012:1 euro = 4, 5396 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de servicii de transport aerian pentru deplasarea delegatiilor si loturilor nationale ale F.R. Handbal. Biletele se vor livra la sediul F.R. Handbal.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se estimeaza un numar de 18 contracte subsecvente.
Valoarea estimata fara TVA a unui contract subsecvent: minim 15.920 lei si maxim 231.656 lei (minimum 3.507 euro si maxim 51.030 euro, echivalent la cursul BNR din data de 10.08.2012:1 euro = 4, 5396 lei).Estimare cantitati solicitate pe durata acordului-cadru: minim 462 bilete - maxim 756 bilete pentru deplasarile aeriene.
Valoarea minima estimata a acordului-cadru este de 653.212 lei fara TVA, echivalent a 143.892 euro fara T.V.A., iar valoarea maxima estimata a acordului-cadru este de 1.129.489 lei fara TVA, echivalent a 248.808 euro fara TVA. Estimarile s-au facut la cursul BNR din data de 10.08.2012:1 euro = 4, 5396 lei.
Valoarea estimata fara TVA: intre 143, 892 si 248, 808EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 20.000 lei, respectiv pentru operatorii economici care vor sa constituie garantia de participare in euro, acest lucru se va face la cursul BNR din data de 10.08.2012:1 euro = 4, 5396 lei.Aceasta s-a stabilit conform prevederilor art. 43^1 si art. 278^1, lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006.In baza prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, in masura in care C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.909, 49 lei.In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare se va face conform prevederilor art. 86 alin. (1) - (4) si (6) din H.G. nr. 925/2006.Observatie: Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, astfel cum a fost aceasta solicitata, vor fi respinse ca inacceptabile. Cuantum garantie de buna executie: 2%. Se constituie in termen de max. 7 zile de la semnarea contractului Mod de constituire acceptat: - garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original si pentru o pererioada de valabilitate egala cu perioada de derulare a contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila.- prin virament bancar in contul F.R.H. nr. RO60RNCB0072049705620001, deschis la BCR Sector 1;
- prin depunerea sumei la casieria F.R.H. din str. Aviator Popa Marin, nr. 2, sectorul 1, Bucuresti. Neconstituirea garantiei duce la incetarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si venituri proprii ale F.R. Handbal.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind neancadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006Cerinte obligatorii: Se vor completa formularele nr. 3 si nr. 12.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 sau 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea acordului-cadru de achizitie publica.2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 6, privind Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006Cerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 10, privind conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati. In ceea ce priveste aprobarea, organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, persoanele ce detin functii de decizie, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza bugetul aferent achizitiei in cauza si documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire in cadrul Federatiei Romane de Handbal sunt: Dl. Cristian GATU - Presedinte, Dl. Mihail BOCAN ? Secretar General, Dna. Mariana CATUTI ? Director Economic, Dna. Narcisa LECUSANU ? Director Lot (f) si Dl. Sorin TOACSEN ? Director Tehnic (m).4. Documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelorCerinte obligatorii: Certificatele de atestare fiscala emise de organul fiscal competent, conf. art. 112 si art. 113 din Ordonanta nr. 92/2003, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertelor.Nota: Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in original sau copie cu mentiunea: «conform cu originalul».Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru incheierea acordului-cadru de achizitie publica.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate (unde este cazul) si graficul de reesalonare.5. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 9. Documentul va fi prezentat in original si va fi valabil la data depunerii ofertelor. 1. Certificatul Constatator eliberat de ONRC
Cerinta obligatorie: Persoane juridice romane:
Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in originalsau copie cu mentiunea: «conform cu originalul» (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.
Persoane juridice straine :
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident ca persoana juridica (copie dupa original si copie legalizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil
Cerinta obligatorie: Bilantul contabil la 31.12.2011, inregistrat de organele abilitate (copie stampilata, semnata si cu mentiunea «conform cu originalul» pe fiecare pagina) reflecta situatia patrimoniului la un moment dat, ceea ce creeaza o imagine statica asupra realitatii la nivelul operatorului economic.
Informatii generale
Cerinta obligatorie: Se va completa formularul 4.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani
Cerinta obligatorie: Se va completa formularul 5, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se vor lua in calcul serviciile prestate in calitate de contractant unic sau asociat. In cazul asocierii se va prezenta numai partea a carei executie a revenit exclusiv in sarcina ofertantului la respectiva procedura.
Recomandari/ certificari/ confirmariCerinte obligatorii: Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de recomandari/ certificari/ confirmari emise sau contrasemnate de catre o autoritate, ori de catre un client privat, beneficiari. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei recomandari/ certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii similare se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, care sa poata fi probata.
Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de Management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent.
Cerinta obligatorie: Ofertantul va prezenta certificatul in original sau copie cu mentiunea: «conform cu originalul».
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2012 14:00
Locul: str. Av. Popa Marin, nr. 2, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, membrii comisiei de evaluare, delegatii UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor ce prezinta acelasi cel mai mic pret, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in termen de 24 de ore, in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Federatia Romana de Handbal
Adresa postala: str. Av. Popa Marin, nr. 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 11962, Romania, Tel. +40 212318987, Email: [email protected], Fax: +40 212318986
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2012 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer