Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - transport aerian


Anunt de participare numarul 147712/05.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Federatia Romana de Judo
Adresa postala: strada Vasile Conta, nr.16, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020954, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Bocsan, Tel. +40 3178030, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 3179954, Adresa internet (URL): www.frjudo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
persoana juridica de drept privat/ structura sportiva de interes national
Activitate (activitati)
Altele: sport
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
transport aerian
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Biletele se vor livra la sediul F.R. Judo dinstr. Vasile Conta, nr. 16, sectorul 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 330, 540 si 432, 380EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim 24 contracte subsecvente, dar numarul acestora poate fi mai mare sau mai mic, in func?ie de rezultale ob?inute la competitiile de calificare desfa?urate; valoarea estimata fara TVA a unui contract subsecvent: minim 3.900 euro ?i maxim 46.940 euro (minim 17.303 lei ?i maxim 208.259 lei, echivalent la cursul BNR din data de 30.08.2013:1 euro = 4, 4367 lei).
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea serviciilor de transport aerian pentru deplasarea delegatiilor si loturilor nationale de judo. Biletele se vor livra la sediul F.R. Judo.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60400000-2 - Servicii de transport aerian (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea contractanta va incheia un acord-cadru cu minim 3 operatori economici, atribuind ulterior, prin reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, contracte subsecvente de servicii.
Calendarul estimativ de atribuire a contractelor pe durata acordului cadru (frecventa):
- se estimeaza un numar de minim 24 contracte subsecvente, dar numarul acestora poate fi mai mare sau mai mic, in functie de rezultale ob?inute la competitiile de calificare desfasurate.
- cantitate bilete estimate pentru un contract subsecvent: minim 6 bilete si maxim 58 bilete.
- cantitate deplasari de grup estimate pentru un contract subsecvent: minim o deplasare de grup si maxim 6 deplasari de grup.
- valoarea estimata fara TVA a unui contract subsecvent: minim 3.900 euro si maxim 46.940 euro (minim 17.303 lei si maxim 208.259 lei, echivalent la cursul BNR din data de 30.08.2013:1 euro = 4, 4367 lei).- cantitate bilete estimate pentru acordul-cadru: minim 420 bilete si maxim 546 bilete.
Valoarea minima estimata a acordului-cadru este de 330.540 euro fara TVA, echivalent a 1.466.507 lei fara TVA, iar valoarea maxima estimata a acordului-cadru este de 432.380 euro fara TVA, echivalent a 1.918.340 lei fara TVA.
Estimarile s-au facut la cursul BNR din data de 30.08.2013:1 euro = 4, 4367 lei.
- elementele/ conditiile care raman neschimbabile pe intreaga durata a acordului-cadru sunt:
a) obligatiile pe care operatorul economic si le-a asumat prin propunerea tehnica;b) valoarea maxima a TS (taxei de servicii).
Valoarea estimata fara TVA: intre 330, 540 si 432, 380EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie pentru participare: 6.000 lei. Se constituie cf. cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii anuntului de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza formularul nr. 11 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul autoritatii contractante - RO29BACX0000000443849002, deschis la Unicredit Tiriac Bank, Sucursala Dorobanti.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Formularul nr. 9).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si veniturile proprii ale F.R. Judo.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formularul nr. 3)/ Cazier judiciar al operatorului economic/ Cazier judiciar al administratorului/directorului general
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidatprecum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formularul nr. 4)Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.
3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormularul nr. 5)
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormularul nr. 6)
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Dl. Ion PANDELE ? Secretar General, Dna. Daniela GROZAVU ? Economist, Dna. Francisca MORAR ? Referent, Dra. Daniela BADARAU ? Referent si Dl. Radu Alin PANAIT ? Inspector.
5. Documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor: Conditie de calificare: certificatele de atestare fiscala emise de organul fiscal competent, conf. art. 112 si art. 113 din Ordonanta nr. 92/2003, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
Modalitatea de indeplinire: toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in original sau copie cu mentiunea: «conform cu originalul».
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru incheierea acordului-cadru de prestare servicii.
In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate (unde este cazul) si graficul de reesalonare.
6. Informatii generale
Modalitatea de indeplinire: Completare Formularul nr. 8. 1. Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritoriala) Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.
b) Pentru persoanele juridice straine
Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelorservicii prestate in ultimii 3 ani
Modalitatea de indeplinire: Cerinta obligatorie: CompletareFormularul nr. 10.
Certificate/ documente privind experienta similara a serviciilor prestate din formularul nr. 10
Modalitatea de indeplinire:
Cerinta obligatorie: Prestarile de servicii din formularul nr. 10 se confirma prin prezentarea de certificate/ documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate, ori de catre un client privat, beneficiari.
Informa?ii despre asociere
Modalitatea de indeplinire: Dupa caz, Completare Formularul nr. 14
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Modalitatea de indeplinire: Dupa caz, Completare Formularul nr. 15
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: CompletareFormularul nr. 10.Cerinta obligatorie: Prestarile de servicii din formularul nr. 10 se confirma prin prezentarea de certificate/ documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate, ori de catre un client privat, beneficiari.Dupa caz, Completare Formularul nr. 14Dupa caz, Completare Formularul nr. 15
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.12.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.12.2013 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.12.2013 09:00
Locul: strada Vasile Conta, nr.16, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei, ofertanti cu imputernicire si copie BI/CI, reprezentantii ANRMAP si UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. Sub rezerva dreptului prevazut la art.1481 lit.b) din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va incheia un acord-cadru cu cel pu?in 3 operatori, numarul maxim putand fi nelimitat in functie de clasamentulofertelor (nivelul cel mai mic al Tarifului de Serviciu (TS) care vor fi declarate admisibile.2. Autoritatea contractanta va atribui ulterior, prin reluarea competi?iei intre operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, contracte subsecvente de servicii de transport aerian intern ?i/sau interna?ional de pasageri pentru destina?iile / clasele / durata / condi?iile deplasarii stabilite de catre autoritatea contractanta in etapa de reluare a competi?iei. La reluarea competitiei pentru contractul subsecvent, va fi aplicat criteriul de atribuire: ?pretul cel mai scazut?. Oferta stabilita ca fiind castigatoare este oferta care are cel mai scazut pret si care indeplineste toate celelalte cerinte stabilite prin Invitatia de participare la reofertare. Propunerea financiara ? va fi exprimata in euro iar plata se va realiza de catre Autoritatea Contractanta in echivalent RON, la cursul mediu afi?at de B.N.R. din data emiterii fiecarui bilet de avion. Propunerea financiarava fi inso?ita in mod obligatoriu de istoricul rezervarii, ca o condi?ie de validitate a acesteia.Istoricul rezervarii este documentul electronic generat de GDS (global distribution system ? sistem computerizat de rezervari) care con?ine informa?ii privind momentul generarii rezervarii ?i to?i pa?ii necesari efectuarii rezervarii cu date ?i ore.In cazul in care in cadrul procedurii de atribuire a contractelor subsecvente doi sau mai mul?i ofertan?i, prezinta o propunere financiara de aceea?i valoare, autoritatea contractanta va solicita acestora o noua propunere financiara, , contractul subsecvent urmand sa fie atribuit ofertantului care a transmis cea mai buna oferta, respectiv cel mai scazut pre? al serviciilor de transport aerian (calculat ca ? pre? bilet + valoarea taxelor de zbor aferent + TS ). Istoricul rezervarii va inso?i in mod obligatoriu?i propunerea financiara aferenta etapei de reofertare, ca o condi?ie de validitate a acesteia.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2013 16:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer