Licitatie Publica - transport aerian international pentru deplasarea delegatilor A.N.S.
Anunt de participare numarul 6753/22.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia Nationala pentru Sport
Adresa postala: Bucuresti, str. Vasile Conta, nr. 16, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020954, Romania, Punct(e) de contact: Agentia Nationala pentru Sport, Bucuresti, str. Vasile Conta, nr. 16, sector 2, Tel.(021) 307.64.88, In atentia: Panait Gabriel, Email: [email protected], Fax: (021) 307.64.66, Adresa internet (URL): www.gov-sport.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
Altele: sport
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
transport aerian international pentru deplasarea delegatilor A.N.S.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian de calatori si de marfuri, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Biletele se vor livra la sediul Agentiei Nationale pentru Sport
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie de bilete de avion pentru deplasarea in strainatate a delegatilor A.N.S.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
62110000-6 - Servicii de transport aerian de pasageri pe baza de grafic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Destinatiile potentiale sunt prezentate in documentatia de atribuire, iar numarul de bilete va fi solicitat pe baza de comanda in functie de activitatile internationale ale A.N.S.
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 264, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a. Garantia de participare: 3000 lei (pentru I.M.M.: 1500 lei)b. Valabilitatea garantiei de participare: 90 de zile;c. Garantia de buna executie: 10000 lei (pentru I.M.M.: 5000 lei);
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face prin OP in cont de trezorerie, in termen de 15 zile de la data primirii facturii fiscale (in lei la cursul B.N.R. pentru data respectiva). Finantarea se va face de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantul are dreptul de a subcontracta o parte din contractul respectiv. Contractele de subcontractare se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie privind eligibilitatea;
b. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. 34/2006;
c. Certificat de inregistrare emis de O.R.C. de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala din care sa reiasa obiectul de activitate;
d. Certificat emis de O.R.C. de pe langa tribunalul teritorial in anul 2007, din care sa reiasa si obiectele de activitate;
e.Acreditarea ca membru I.A.T.A. (International Air Transport Association).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani: min. 300000 euro;
b. Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani;
b. Minim 2 recomandari din partea altor achizitori ai serviciilor prestate de operator din ultimul an;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se cumpara de la sediul A.N.S., et. 2, cam 225, intre orele 9.00-15.00 pe baza de imputernicire din partea ofertantului si o copie BI/CI.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2007 10:30
Locul: Sediul A.N.S., str. Vasile Conta, nr. 16, sector 2, et. 8, sala de sedinte "Gheorghe Hagi".
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor care doresc sa participe, vor prezenta: a. declaratia privind calitatea de participant la procedura;b. imputernicire;c. o copie de pe BI/CI.;
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.(021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www..cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.(021) 319.51.80, Email: [email protected], Fax: (021) 319.51.83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala: str. Vasile Conta, nr. 16, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020954, Romania, Tel.(021) 307.64.52, Fax: (021) 307.64.52
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2007 07:47