Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Transport aerian trimiteri postale INTERNATIONALE


Anunt de participare (utilitati) numarul 144512/22.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.N.POSTA ROMANA S.A.
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 140, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Punct(e) de contact: Silvia BADULESCU, Tel. +40 212009280/212007496, Email: [email protected], Fax: +40 212007411, Adresa internet (URL): www.posta-romana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii po?tale
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Transport aerian trimiteri postale INTERNATIONALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
4 - Transport de corespondenta pe uscat si aerian
Locul principal de prestare: Rutele prevazute in documentatie
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 149, 863EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente semestrial: 27.10.2013 si 30.03.2014. Valori estimate maxime totale (toate loturile insumate): 479.109, 58 euro, respectiv 670.753, 42 euro
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Transport aerian international pentru expedierea depeselor postale din categoria PRIORITAR si NEPRIORITAR, pentru 93 destinatii, grupate in 52 loturi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60411000-2 - Servicii de curierat aerian pe baza de grafic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile maxime, pentru toate destinatiile, ce fac obiectul acordului cadru sunt urmatoarele:
- pentru trimiterile PRIORITARE 676.460 kg
- pentru trimiterile NEPRIORITARE 201.016 kg
Valoarea estimata fara TVA: 1, 149, 863EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare valabila cel putin 120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Val. TOTALA a garantiei de participare: 21.177 EURO. Valoarea garantiei ca si cuantumul de la art. 278^1, alin(1) pt.fiecare lot in parte este prev. in anexa B. Modalitatea de constituire a garantiei de participare este cf. art. 86, alin (1) din HG 925/2006. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul autoritatii contractante este RO23BPOS85002717790ROL02 deschis la BancPost Reprezentanta. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si termenul de valabilitate solicitate, atrage respingerea ofertei.In cazul in care op. ec. se incadreaza in IMM, conform Legii nr. 346/2004, acestia au dreptul de a constitui garantia in cuantum de 50% din valoare, dar nu mai mica decat cuantumul mentionat la art278^1, alin(1).In cazul incadrarii in prev art.278^1, alin.(2) din OUG34/2006 CNPR va returna contestatorului suma retinuta.a. in cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa respectand modelul prevazut in Sectiunea Formulare.Garantia de participare se va completa si se va depune in original.In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul din Sectiunea Formulare si se va prezenta in cond.de mai sus, insotit de traducerea autorizata in lb romana. Cursul euro/ron utilizat pentru calculul echivalentei va fi cel comunicat de catre BNR la data publicarii in SEAP a anuntului de participare.Garantia poate fi constituita si in lei.b.In cazul unei oferte comune, garantia de participare va fi constituita pe numele operatorului economic desemnat liderul asocierii. a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 5 % din valoarea de atribuire a contractului subsecvent, fara TVA. In cazul in care valoarea estimata cumulata a loturilor pentru care se incheie contractul subsecvent este sub pragul de la art. 124 din OUG 34/2006, in cf cu art.89, alin(3) din HG nr.925/2006 nu se va retine garantie de buna executie.b) Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin virament bancar, conform model prevazut in sectiunea FORMULARE.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus in termen de maxim 15 zile de la data semnarii contractului subsecvent de catre ambele parti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii CN Posta Romana SA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006- completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare;
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- completata in conformitate cu Formularul din Sectiunea Formulare. Persoane cu functii de decizie in cadrul CN Posta Romana SA in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ion SMEEIANU - Director General, Alexandru PETRESCU - Director Executiv Directia Strategie si Dezvoltare, Daniela POPA - Director Executiv Exploatare Postala; Gabriel Eugen DUMITRU ? Director Directia Logistica, Gabriela Izabela MANTU ? Director Directia Economica si Dezvoltare, Rosita ALEXE - Sef Departament Juridic si Reglementari Nationale, Comunitare si Internationale, Cornelia BUSCU - Sef Serviciu Bugete, Analize Economice si Controlling, Silvia BADULESCU - Sef Departament Trafic Postal International; Antonio Robert LORENTZ - Sef Serviciu Achizitii.
Fiecare operator economic care participa la procedura de atribuire in calitate de ofertant/ofertant asociat/tert sustinator are obligatia de a depune declaratia privind art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)- eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, in original/copie legalizata/copie cf cu originalul; se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- eliberat de Primaria locala, in original/copie legalizata/copie cf cu originalul; se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completata in conformitate cu Formularul B1 din Sectiunea Formulare.7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat in conformitate cu Formularul B1a din Sectiunea Formulare.Nota: a. Existenta datoriilor privind obligatiile de plata la bugetul consolidat sau bugetul local poate conduce la descalificarea ofertantului.
b. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, compensari, etc.) de catre organele competente in domeniu, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor, ofertantul anexand documente justificative in acest sens.c. Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs.
d. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original, copie legalizata sau copie certificata, din care sa rezulte urmatoarele:
- informatiile cuprinse in interiorul certificatului sa prezinte situatia operatorului economic reala/actualizata la data limita de depunere a ofertelor;
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, se va prezenta si traducerea autorizata in limba romana.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In perioada de asteptare, se va solicita ofertantului castigator, sa prezinte pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.3.1) declaratie pe propria raspundere referitoare la aeronavele de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune Formularul E din Sectiunea Formulare.
2.3.2) Orice document edificator care atesta ca aeronavele mentionate la pct. 2.3.1) si prevazute in Formularul E indeplinesc conditiile de certificare specifice pentru transportul aerian pasageri si/sau cargo/posta.
Modalitatea de indeplinire
-
2.3.3) Autorizatie/Certificat de Operator Aerian, pentru transport pasageri si/sau cargo/posta.
Autorizatia si certificatul de Operator Aerian vor avea termen de valabilitate pe toata durata acordului cadru.
Modalitatea de indeplinire
Formular tip eliberat de catre autoritatea competenta din tara unde opereaza, in baza regulamentului (CE) nr. 1008/2008 al Parlamentului European si al Consiliului din 24 septembrie 2008 privind normele comune pentru operarea serviciilor aeriene in Comunitate (reformare), precum si de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana.
Pentru operatorii economici nerezidenti spatiului comunitar(straini): se va prezenta orice document care atesta ca operatorul economic este semnatar al "IATA Standard Ground Handling Agreement - Ground Handling Services - section 5 Cargo and Mail Services" (AHM810/AHM811).
Nota 2.3.3):
In situatia in care valabilitatea Autorizatiei si/sau a Certificatului expira in perioada de executare a acordului cadru, operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se obliga sa-si reinnoiasca Autorizatiei si/sau a Certificatului in termenele prevazute de legislatia in vigoare, astfel incat sa nu fie afectata executia contractului.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune Formularul G din Sectiunea Formulare.
Certificarea EN ISO 9001 sau echivalent, a sistemului de management al calitatii, pentru ofertant.
Modalitatea de indeplinire
Certificarea sistemului de management al calitatii va fi emisa de catre un organism abilitat in conformitate cu legislatia din domeniu.
Certificatul va fi in termenul de valabilitate la data limita de depunerii a ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
32 / 2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2013 11:00
Locul: Bd. Dacia, nr. 140, etaj 3, camera 308, sector 2, Bucuresti, 020065
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire. Prezenta la sedinta de deschidere nu este obligatorie.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care, pentru un acelasi lot, doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc, avand aceeasi valoare totala, se va solicita ofertantilor respectivi, pentru departajare, prezentarea, in plic inchis, a unei noi propuneri financiare. In acest caz, acordul-cadru/contractul subsecvent va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are valoarea totala cea mai scazuta. In situatia in care egalitatea persista, comisia de evaluare va proceda la solicitarea in plic inchis a unei noi propuneri financiare pana la diferentierea ofertantilor.Documentatia de atribuire se poate obtine accesand SEAP (www.e-licitatie.ro), prin descarcarea fisierelor electronice din cadrul sectiunii "Documente si clarificari? din anuntul de participare.Orice clarificare transmisa de autoritatea contractanta din initiativa proprie sau la solicitarea operatorilor economici interesati a depune o oferta, poate fi obtinuta in conditiile mentionate anterior.Autoritatea contractanta face urmatoarea precizare: Toate fisierele semnate electronic incarcate in SEAP pot fi deschise cu aplicatia shellSAFE Verify. Aplicatia shellSAFE Verify este gratuita si poate fi descarcata de pe site-ul certSIGN, utilizand link-ul urmator: http: //www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe-verify.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este conform art. 256^2 din OUG nr .34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN POSTA ROMANA SA ? Departamentul Juridic si Reglementari Nationale, Comunitare si Internationale
Adresa postala: B-dul Dacia nr. 140, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Tel. +40 212009258, Fax: +40 212009260, Adresa internet (URL): www.posta-romana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2013 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer