Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - transport de persoane angajati ai SC TERMOSERV MURES SA pe ruta Sangiorgiu de Padure-Iernut ( sediul Termoserv) si retur


Anunt de participare (utilitati) numarul 38454/06.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TERMOSERV MURES S.A.
Adresa postala: STR. ENERGETICII NR. 1, Localitatea: Iernut, Cod postal: 545100, Romania, Punct(e) de contact: LACRAMIOARA CRISTINA BALEA, Tel.0265471334 int.248, 0265471296 int.248 , 0742791199, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0265471288
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
transport de persoane angajati ai SC TERMOSERV MURES SA pe ruta Sangiorgiu de Padure-Iernut ( sediul Termoserv) si retur
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: sediul SC TERMOSERV MURES SA , Iernut, str. Energeticii, nr.1 , cod 545100, judet Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
transport persoane angajati ai autoritatii contractante pe ruta Sangiorgiu de Padure -Iernut (sediul Termoserv) si retur,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60116000-4 - Servicii de transport terestru specializat de pasageri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 156, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
posibilit. de prelungire cu inca 4 luni prin act aditional. Val. estimata a act adit. 52000 RON
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.01.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. garantia de participare-nesolicitat2.garantia de buna executie :5 % din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse propii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere prin contract
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propia raspundere privind eligibilitatea 2.indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor 3. pt.persoane juridice romane : Cetificat constatator emis de Registrul Comertului valabil la data licitatiei si Certificat de inregistare; pt.persoane juridice/fizice straine : documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare, traduse legalizat in romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii privind situatia economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.ofertantul sa faca dovada ca detine licenta de transport emisa de org.abilit.ale stat.in conf.cu Legea 102/2006 2. lista princip.contr.incheiate in ultimii 3 ani 3.inform.referit la mijl.de tranp.de care dispune ofertantul ( conf. cerintelor din document.de atribuire)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: docuent. se obtine contra cost de la sediul aut.contr.(Sef B.Aproviz.). Plata documentatiei se face cu numerar la caseria aut. contr.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2007 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. stravopoleos nr. 6, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel , Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Justitiei , nr.1, Localitatea: Targu -Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265263694, Email: [email protected], Fax: 0265269199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al SC TERMOSERV MURES SA
Adresa postala: str. Energeticii, nr. 1, Localitatea: iernut, Cod postal: 545100, Romania, Tel.0265471296 int 329, Fax: 0265471288
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2007 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer