Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - TRANSPORT FEROVIAR DE MARFURI (VAGOANE MINEREU PLINE / GOALE), INSCRIERE VAGOANE IN PARC VAGOANE, REPARATIE PERIODICA (RP) LA VAGOANE DE MINEREU, REPARATIE PERIODICA (RP) LA VAGOANE DE SODA


Anunt de participare (utilitati) numarul 46360/14.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Tiberiu RADIC, Tel.021/318.52.58, Email: [email protected], Fax: 021/312.91.46, Adresa internet (URL): www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
TRANSPORT FEROVIAR DE MARFURI (VAGOANE MINEREU PLINE / GOALE), INSCRIERE VAGOANE IN PARC VAGOANE, REPARATIE PERIODICA (RP) LA VAGOANE DE MINEREU, REPARATIE PERIODICA (RP) LA VAGOANE DE SODA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
18 - Servicii de transport feroviar
Locul principal de prestare: Principalul loc de prestare, pe relatiile (statii CFR):
Feldioara Argestru, Feldioara Stei, Feldioara Rm. Valcea, Feldioara Ocna Mures, Feldioara Borzesti, Feldioara agent economic si retur
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 4 agenti economici
Durata acordului-cadru: 44 luni
Valoarea estimata fara TVA: 5, 976, 429.87RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1 - TRANSPORT FEROVIAR DE MARFURI (VAGOANE PLINE / GOALE); LOT 2 - INSCRIERE VAGOANE IN PARC VAGOANE; LOT 3 - REPARATIE PERIODICA (RP) VAGOANE DE MINEREU; LOT 4 - REPARATIE PERIODICA (RP) VAGOANE DE SODA, conform solicitarilor de la sectiunea Caiet de sarcini a Documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt de participare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60121000-2 - Transport feroviar de marfuri (Rev.1)
50222000-7-Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.1)
63210000-4-Servicii anexe pentru transportul feroviar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 - TRANSPORT FEROVIAR DE MARFURI (VAGOANE PLINE / GOALE); LOT 2 - INSCRIERE VAGOANE IN PARC VAGOANE; LOT 3 - REPARATIE PERIODICA (RP) VAGOANE DE MINEREU; LOT 4 - REPARATIE PERIODICA (RP) VAGOANE DE SODA, conform solicitarilor de la sectiunea Caiet de sarcini a Documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt de participare.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 976, 429.87RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
44 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: lot 1:20000 lei, lot 2:1500 lei, lot 3:9000 leilot 4:1000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri provenite din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: 1.Declaratie privind eligibilitatea (Formularul 12 A); 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, (Formularul 12 B); 3. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina; 4. Certificat de inregistrare; 5. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale despre ofertant; 2. Autorizatia de operator feroviar insotita de omologarea tehnica si / sau agrementul tehnic feroviar, vizate de catre AFER si aflate in termenul de valabilitate; 3. Autorizatia de transport CNCAN pentru materiale radioactive (minereu de uraniu) conform Legii 111 / 1996, sau dovada depunerii documentatiei in vederea obtinerii autorizatiei pana la atribuirea contractului subsecvent; 4. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani; 5. Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2008 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2008 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2008 09:00
Locul: Sediul C.N.U. - S.A. Bucuresti: Sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - sectia a VIII-a - contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului SA Bucuresti - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Dionisie Lupu, nr. 68, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2008 15:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer