Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Transport marfa


Anunt de participare numarul 2997/26.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala a Sarii - SA
Adresa postala: Calea Victoriei 220 , Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010099, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.021.317.89.81, Email: [email protected], Fax: 021.312.95.69, Adresa internet (URL): www.salrom.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.N.S. S.A. Sucursala Salina Ocna Mures
Adresa postala: Str.Mihai Eminescu Nr.19 Jud.Alba, Localitatea: Ocna Mures, Cod postal: 515700, Romania, Punct(e) de contact: Toderas Horatiu sau Ioan Androne, Tel.0258-870625, Email: [email protected], Fax: 0258-871.360
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.N.S. S.A. Sucursala Salina Ocna Mures
Adresa postala: Str.Mihai Eminescu Nr.19 Jud.Alba, Localitatea: Ocna Mures, Cod postal: 515700, Romania, Punct(e) de contact: SECRETARIAT, Tel.0258-870.625, Email: [email protected], Fax: 0258-871.360
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
Altele: extractia si prelucrarea sarii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Transport marfa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Cacica(Jud.Suceava) - Ocna Mures(Jud.Alba)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Transport de marfa cu autocamioane avind capacitate de 20 sau 22 to pe ruta Cacica(Jud.Suceava) - Ocna Mures(Jud.Alba)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60122000-9 - Servicii de transport rutier de marfuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Minim 300 curse/anSaptaminal intre 4 si 8 transporturi
Valoarea estimata fara TVA: 81, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garantie de participare in favoarea autoritatii contractante de 500 euro- Garantie de buna executie in favoarea autoritatii contractante cu valoare de max.10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Finantare din surse proprii- Plata prin virament bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Persoane juridice : Copie dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lingaCamera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala
b)Persoane Fizice : Autorizatia de functionare si documente edificatoare pentru dovedirea apartenentei lacategoria profesionala impusa de indeplinirea contractului
c)Persoane fizice/juridice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridicasau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Bilantul contabil din anul precedentorganizarii procedurii de atribuire acontractului de servicii, vizat siinregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
b) Copie dupa o polita de asigurare autoin favoarea ofertantului valabila peteritoriul Romaniei si pe perioadaexecutarii contractului - cu valoareminima de 20000 lei sau echivalentulacestei sume in euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie pe proprie raspundere privindproprietatea unui un parc de mijloace detransport auto care satisfac cerintele detransport din caietului de sarcini
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
b) Recomandari din partea unor beneficiari ai ofertantilor , minim 2 recomandari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2007 10:00
Locul: Salina Ocna Mures Str.Mihai Eminescu Nr.19 Ocna Mures Jud.Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane din partea ofertantilor care detin imputernicire in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este anexata prezentului anunt
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu Nr.38 Sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-310.46.41, Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: str. I.C.Bratianu Nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258-810.289, Fax: 0258-810.286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2007 07:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer