Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Transport mecanizat la Revizia de vagoane Craiova


Anunt de participare (utilitati) numarul 117323/18.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala:  B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO-010867, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAI VASILE, Tel. 021/319.03.02, Email:  [email protected], Fax:  021/313.20.62, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Regionala de Transport Feroviar de Calatori Craiova
Adresa postala:  B-DUL DACIA, Nr. 221, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  RO-200044, Romania, Punct(e) de contact:  DASCALU NICUSOR, Tel. 0251.416511, Email:  [email protected], Fax:  0251.419540
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Regionala de Transport Feroviar de Calatori Craiova
Adresa postala:  B-DUL DACIA, Nr. 221, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  RO-200044, Romania, Punct(e) de contact:  DASCALU NICUSOR, Tel. 0251.416511, Email:  [email protected], Fax:  0251.419540
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Regionala de Transport Feroviar de Calatori Craiova
Adresa postala:  B-DUL DACIA, Nr. 221, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  RO-200044, Romania, Punct(e) de contact:  DASCALU NICUSOR, Tel. 0251.416511, Email:  [email protected], Fax:  0251.419540
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere publica cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Transport mecanizat la Revizia de vagoane Craiova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
20 - Servicii anexe si auxiliare transportului
Locul principal de prestare: Revizia de vagoane Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Transport mecanizat la Revizia de vagoane Craiova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
63100000-0 - Servicii de manipulare si de depozitare a incarcaturilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Transport mecanizat la Revizia de vagoane Craiova
Valoarea estimata fara TVA: 35, 184RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 700 lei, garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea adjudecata fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl priv eligib;2.Decl priv neinc in sit prev la art. 181;3.Certif de atest fiscal priv achit obligat exigib catre bug de stat si catre buge asig sociale de stat (sanat, pensii, somaj), elib de DGFPCFS, valabil la data deschid ofert ? in orig, copie legaliz sau xerocopie certificata pt conformitate cu originalul;4.Certif priv plata taxelor si impoz locale, elib de Prim locala, valabil la data deschid of ? in orig, copie legaliz sau xerocop certif pt conf cu orig;5.Decl Certif de particip la licit cu of indep; Ofertele depuse de op econom care figueaza cu datorii restante neachit catre bug de stat sau catre bug local vor fi respinse;6.Pt pers juridice romane: Certif const, in orig, copie legaliz sau xerocop certif pt conf cu orig, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschid of de ORC de pe langa Trib terit, din care sa rez ca: - dom de activ al of coresp obiect proced;
- nu sunt inscr ment cu priv la aplic Legii nr. 85/2006 priv proc insolv, sau ca soc se afla in incapacitate de plata;7.Pt pers juridice straine: - documente edificatoare care sa doved o forma de inreg ca pers jurid sau de inreg/atest ori apart prof, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.(doc se vor prez in copie sau xerocopie certif pt conform cu orig, anexandu-se si trad autoriz in limba romana). In vederea verificarii conformitatii cu originalul a documentelor solicitate ofertantul va prezenta comisiei de evaluare documentele in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) ultimul bilant contabil ? in copie
b) ultima balanta contabila? in copie
c) declaratie privind cifra medie de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar;
b)declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii ? in original;c)declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? in original;d)declaratie pe proprie raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care ofertantul le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii? in original;
e)declaratie pe propria raspundere privind asigurarea conditiilor de munca si protectia muncii? in original;
f)informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze ? nu se prezinta daca ofertantul nu subcontracteaza;
g)declaratie pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii? in original;
h) Standarde de asigurare a calitatii. Se vor prezenta, in copie certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001/2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform capitolului IV.2) din fisa de date a achizitiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
III C 21/8/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2011 11:00
Locul: RTFC Craiova, B-dul Dacia, Nr 221, Craiova , Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
S.N.T.F.C. ?CFR -CALATORI? S.A. este autoritate contractanta conform OUG 34/2006, art.8, litera d, iar RTFC Timisoara este sucursala a SNTFC-ului. Valoarea estimata a achizitiei reprezinta o parte din valoarea prevazuta pentru toate cele 8 Regionale de Transport, valoare care depaseste pragul de 15.000 euro, astfel ca nu poate fi vorba de achizitie directa.SNTFC CFR CALATORI SA nu incheie/atribuie acord cadru/contract (furnizare/servicii/lucrari) aferente infrastructurii de transport de interes national
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  RO-030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Craiova
Adresa postala:  B-dul Dacia, nr. 221, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  RO-200044, Romania, Tel. 0251.416511, Email:  [email protected], Fax:  0251.419540
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2011 16:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer