Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Transport navetizat de piatra sparta pe calea ferata


Anunt de participare (utilitati) numarul 104034/16.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Comerciala-Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0372843200, In atentia:  Vlad Nicolae, Email:  [email protected], Fax:  021/3192433, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Transport navetizat de piatra sparta pe calea ferata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
18 - Servicii de transport feroviar
Locul principal de prestare: Ruta 1: Bicsad(Racos)/Suseni(Chileni)/GrandeMar(Poieni)/PoianaIlvei(Bistrita)-Fetesti
Ruta 2: Niculitel(Cataloi)-Fetesti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Transport navetizat de piatra sparta pe calea ferata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60200000-0 - Servicii de transport feroviar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
300.000 tone
Valoarea estimata fara TVA: 21, 420, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 200.000 leiGarantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului se face din Buget de stat, conform OUG 135/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea (Formular A)- in original
-Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34 / 2006 (Formular B.1) - in original
-Declaratie privind neincadrarea la art. 69indice1 din OUG 34/2006 (Formular B.2. ? in original)
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Formular B6) - in original
-Certificatul de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului-in copie
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- in original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale (Formular G)din care sa rezulte cifra de afaceri minima de 20.000.000lei - in original-Bilanturi contabile 2007, 2008, 2009-in copie ?conform cu originalul?
-Angajament de sustinere a situatiei economice si financiare, incheiat in forma autentica(daca este cazul) - in original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii, insotita de Lista principalelor prestari de servicii (Formular E+anexa) - in original
-Angajamentele ferme de sustinere a capacitatii tehnice si/sau profesionale, incheiat in forma autentica(unde este cazul)- in original
-Contract/contracte pentru experienta similara, in valoare cumulata de minim 5.000.000lei -in copie ?conform cu originalul?-Recomandari de la beneficiari (Formular H) - in original sau copie ?conform cu originalul?
-Declaratie care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat si personal de conducere(Formularul 12I)
-Declaratie privind numarul, tipul vehiculelor feroviare utilizate pentru prestarea serviciului de transport feroviar(Formularul 12H), insotita de Lista cuprinzand numarul si tipul vehiculelor feroviare utilizate pentru prestarea serviciului de transport feroviar - in original
-Licenta de transport feroviar de marfa -in copie ?conform cu originalul?
-Certificatul de siguranta (CSP)pentru transportul pe calea ferata -in copie ?conform cu originalul?-Certificarea sistemului calitatii SR EN ISO 9001 2001, sau echivalent-in copie
-Angajament respectarea conditiilor de munca si protectia muncii-in original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Nr.runde-una, durata rundei-1zi.In SEAP se introduce valoarea in lei, fara TVA, ptr.pretul/tona neta transportata
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/1502/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2010 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante- CNCF CFR SA, Bd. Dinicu Golescu, nr.38 , sector1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, care vor avea asupra lor imputernicire din partea ofertantului si BI/CI, sau pasaport
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Masura ISPA2000/RO/16/P/PT/001
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
1.Intreaga documentatie de atribuire se afla postata in prezentul anunt, sectiunea "Documentatii si clarificari". 2.Corespondenta va avea loc in limba romana, sub forma de acte oficiale transmise pe una din urmatoarele cai: - prin fax, la nr. 0213192433, intre orele 9-14 - prin e-mail, la adresa [email protected] - prin incredintare directa, la punctul de contact din anunt, intre orele 9-14. 3.Toate documentele depuse de ofertant vor fi In limba romana, sau insotite de traducere legalizata in limba romana. 4. Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal si la rubrica de "Documentatii si clarificari" a prezentului anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/319.51.80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF "CFR" SA - Directia Asistenta Juridica
Adresa postala:  Bdul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021/315.11.17
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2010 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer