Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - TRANSPORT NEMEDICALIZAT LA SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA DEVA


Anunt de participare numarul 77205/14.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DEVA
Adresa postala: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Localitatea: Deva, Cod postal: 330084, Romania, Punct(e) de contact: ECATERINA RODICA LUCA, Tel.0254214616, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0254254212516, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
TRANSPORT NEMEDICALIZAT LA SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA DEVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: DE LA DOMICILIUL ASIGURATILOR HEMODIALIZATI LA SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA DEVA SI RETUR
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
TRANSPORT NEMEDICALIZAT LA SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA DEVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60130000-8 - Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
52000km/luna
Valoarea estimata fara TVA: 554, 944RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Solicitam garantie de participare in cuantum de 2500 lei.Solicitam garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului de furnizare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri C.J.A.S. Hunedoara.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.Copie dupa Certificat de inregistrare si cel constatator emis de oficiul registrului comertului si anexa la Certificatul de inregistrare privind autorizarile punctului de lucru. Copie dupa Autorizatia Sanitara de Functionare vizata la zi.Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Documente care sa ateste autorizarea si acreditarea ofertantului, privind activitatea care face obiectul prezentei proceduri de achizitie de servicii.Documente care sa ateste asigurarea de raspundere civila privind persoanele transportate cu fiecare mijloc de transport destinate prestarii acestor servicii, a ofertantului-raspundere civila auto fata de terti.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documente care sa ateste faptul ca mijloacele de transport destinate exclusiv acestor servicii au aviz/autorizatie/acreditare valabila emisa de SVIAM sau alte organisme acreditate legal si sa dispuna de dotarea minima ce corespunde clasificatiei pentru ambulanta de tip A1 si/sau A2, adica targa, instalatie de oxigen, dispozitiv de prins perfuzii, girofar si o modalitate de telecomunicatie prin care potentialele urgente pot fi anuntate in timpul cel mai scurt posibil.Documente care sa ateste faptul ca fiecare din cei angajati in prestarea serviciului, care face obiectul prezentei licitatii, are cel putin pregatire de ambulantier.Lista personalului angajat in prestarea serviciului care face obiectul prezentei licitatii, incadrat cu contract de munca pe perioada nedeterminata, atestata de ITM Deva.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7050/11.05.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2009 11:00
Locul: SALA DE SEDINTE A SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL ALBA IULIA
Adresa postala: STR.I.C.BRATIANU, NR.1, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810286, Fax: 0258/810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL DE ACHIZITII A SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Adresa postala: STR. 22 DECEMBRIE, NR.58, Localitatea: DEVA, Cod postal: 330084, Romania, Tel.0254/228711, Fax: 0254/228711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2009 17:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer