Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - TRANSPORT PERSOANE BENEFICIARE ALE PROIECTELOR CULTURALE DE VIZITARE ORGANIZATE DE MEMORIALUL iPOTESTI - CENTRUL NATIONAL DE STUDII "MIHAI EMINESCU"


Anunt de participare numarul 147062/09.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MEMORIALUL IPOTESTI-CENTRUL NATIONAL DE STUDII , ,MIHAI EMINESCU"
Adresa postala: loc. Ipotesti, com. Mihai Eminescu, Localitatea: Ipotesti, Cod postal: 717253, Romania, Punct(e) de contact: Iuliu Ibanescu, Tel. +40 231517602, Email: [email protected], Fax: +40 231517404, Adresa internet (URL): www.eminescuipotesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
TRANSPORT PERSOANE BENEFICIARE ALE PROIECTELOR CULTURALE DE VIZITARE ORGANIZATE DE MEMORIALUL iPOTESTI - CENTRUL NATIONAL DE STUDII "MIHAI EMINESCU"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Regiunea nord-est
Codul NUTS: RO21 - Nord-Est
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 4 agenti economici
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: 879, 533RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor subsecvente ce vor fi atribuite va fi bilunara. Nu se cunoaste valoarea exacta a acestor contracte.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
TRANSPORT PERSOANE BENEFICIARE ALE PROIECTELOR CULTURALE DE VIZITARE ORGANIZATE DE MEMORIALUL IPOTESTI - CENTRUL NATIONAL DE STUDII "MIHAI EMINESCU" impartit in 4 loturi presupune executarea de servicii de transport ocazional (excursii) astfel:
Lotul 1 Universul poetic eminescian deschis catre elevi - transportul tuturor elevilor de gimnaziu si liceu din judetul Botosani pentru vizitarea Memorialului Ipotesti.
Lotul 2 De la Ipotesti la Botosani. Itinerar muzeal - transportul tuturor elevilor din comunele judetului Botosani pentru vizitarea Memorialului Ipotesti, a Muzeului apei din Catamarasti Deal si a Muzeului Judetean din Botosani.
Lotul 3 Pe urmele personalitatilor culturale, istorice din judetul Neamt - transportul a cate 100 de persoane din fiecare comuna a judetului Botosani pentru vizitarea Memorialului Ipotesti precum si a obiectivelor turistice din zona Targu Neamt si Piatra Neamt.
Lotul 4 Noi orizonturi culturale deschise catre elevii botosaneni - transportul tuturor elevilor din municipiul Botosani pentru vizitarea muzeului "Stefan Luchian" din Stefanesti - Botosani, a barajului de la Stanca-Costesti si a muzeului din Saveni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60140000-1 - Transport de pasageri ocazional (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 Universul poetic eminescian deschis catre elevi - transportul a 48.767 elevi, numarul total de kilometri fiind de 79.779.
Lotul 2 De la Ipotesti la Botosani. Itinerar muzeal - transportul a 27.654 elevi, numarul total de kilometri fiind de 57.560.
Lotul 3 Pe urmele personalitatilor culturale, istorice din judetul Neamt - transportul a 7.100 persoane, numarul total de kilometri fiind de 49.000.
Lotul 4 Noi orizonturi culturale deschise catre elevii botosaneni - transportul a 17.831 persoane, numarul total de kilometri fiind de 56.021.
Estimarile cantitatilor ce pot face obiectul unui singur contract subsecvent:
Lotul 1 Universul eminescian deschis catre elevi ? medie de 478 elevi pe o distanta de 782 km.
Lotul 2 De la Ipotesti la Botosani. Itinerar muzeal ? medie de 390 elevi pe o distanta de 811 km.
Lotul 3 Pe urmele personalitatilor culturale, istorice din judetul Neamt ? medie de 100 fermieri pe o distanta de 690km.
Lotul 4 Noi orizonturi culturale deschise catre elevii botosaneni ? medie de 685 elevi pe o distanta de 2155 km.
Cantitatile minime si maxime solicitate pe durata acordului cadru:
Lotul 1 Universul eminescian deschis catre elevi ? cantitate minima solicitata: transportul a 130 elevi pe o distanta de 420 kilometri; cantitate maxima solicitata: transportul a 6869 elevi pe o distanta de 13254 km.
Lotul 2 De la Ipotesti la Botosani. Itinerar muzeal - cantitate minima solicitata: transportul a 130 elevi pe o distanta de 420 kilometri; cantitate maxima solicitata: transportul a 17155 elevi pe o distanta de 36596 km.
Lotul 3 Pe urmele personalitatilor culturale, istorice din judetul Neamt - cantitate minima solicitata: transportul a 100 fermieri pe o distanta de 221 kilometri; cantitate maxima solicitata: transportul a 6800 fermieri pe o distanta de 47252 km.
Lotul 4 Noi orizonturi culturale deschise catre elevii botosaneni - cantitate minima solicitata: transportul a 80 elevi pe o distanta de 302 kilometri; cantitate maxima solicitata: transportul a 7486 elevi pe o distanta de 23405 km.
Valoarea celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit, valoare la cere se vor raporta cerintele minime de calificare:
Lotul 1 Universul eminescian deschis catre elevi = valoare de 48100 RON fara TVA
Lotul 2 De la Ipotesti la Botosani. Itinerar muzeal = 132808 RON fara TVA
Lotul 3 Pe urmele personalitatilor culturale, istorice din judetul Neamt = 171479 RON fara TVA
Lotul 4 Noi orizonturi culturale deschise catre elevii botosaneni = 84.938 RON fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 879, 533RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
540 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lotul 1 2.900 lei - perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiLotul 2 2.600 - lei perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiLotul 3 1.800 - lei perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiLotul 4 2.100 - lei perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiGarantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO80TREZ1165010XXX000344 al autoritatii contractante, deschis la Trezoreria Botosani.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Formularul nr.9).Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei/anuntului de participare. 1) Modalitatea de constituire, in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. Se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2). Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011;2) Cuantumul acesteia, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu formularul nr. 1 din Sectiunea ?Formulare? ? in original;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea ?Formulare? ? in original;
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);
4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local ? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, in conformitate cu prevederile 69¹ din O.U.G. nr. 34/2006 si art. 13 din Legea 279/2011 ? Formularul nr. 4 din sectiunea ?Formulare? ? in original;
Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea:
Numele si prenumele Functia
Jijiie Miluta Manager
Radasanu Liviu Nicolae Director adjunct
Juravle Monica Contabil sef
Anitului Mihaela Sef birou cercetare - documentare
Popoi Nicoleta Consilier juridic
Pirlog Alina Geanina Economist
Ibanescu Iuliu Expert achizitii publice ? presedinte comisie de evaluare
Nistor Corneliu Inspector ? membru comisie
Pintilei Corneliu Specialist PSI -PM ? membru comisie
Agafitei Liliana Economist ? membru comisie
Muraru Magda Muzeograf ? membru comisie
Zaharescu Geanina Muzeograf ? membru de rezerva
Plopeanu Paraschiva Gabriela Referent de specialitate ? membru de rezerva6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu Formularul nr. 3 din sectiunea ?Formulare? ? in original;
7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in conformitate cu Formularul nr. 6 din sectiunea ?Formulare? ? in original.
Pentru a fi valabile, certificatele fiscale trebuie sa contina informatii din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul".Certificatele de clasificare ale autovehicolelor ? copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Pentru ofertantul clasat pe locul I, autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentele in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri medie anuala realizata in ultimii trei ani (2010, 2011, 2012).
Conditie de calificare:
Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 200.000 lei.
Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr. 8Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei.Se va mentiona cursul mediu de referinta aferent fiecarui an in parte dintre cei pentru care se solicita cifra de afaceri sau se va mentiona ca pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind situatia economica si financiara poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana / persoane, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
O lista a principalelor servicii de transport persoane efectuate in ultimii 3 ani, care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Utilaje/Dotari
O lista cu minim 2 autocare de 50 de locuri de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Personal
O Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant/candidat.
Certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul nr. 10 din sectiunea ?Formulare?. Livrarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, original, copie legalizata sau copie cu mentiunea"conform cu originalul".Se vor prezenta documente care sa demonstreze ca ofertantul/candidatul dispune de autocarele necesare ? certificatele de clasificare ale autovehicolelor, documente care confirma modul de dispunere a acestora (proprietate/ contract de inchiriere/ angajament de punere la dispozitie si copia documentelor de inregistrare la autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a ofertei). Se va completa Formularul nr. 18 din sectiunea ?Formulare?.In cazul in care ofertantul / candidatul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea listei principalelor livrari de servicii in ultimii 3 ani insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatea sau de catre clientul privat beneficiar.Se va completa Formularul nr. 14 din sectiunea ?Formulare?. Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta documente care confirma: - instruirea personalului in domeniul securitatii si sanatatii in munca (prezentare copie document);
- efectuarea controlului medical periodic (copie document/ adeverinta).Prezentare certificat emis de un organism independent in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa detina un astfel de certificat.Autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate emise de organisme recunoscute in oricare dintre statele membre ale Uniunii Europene, conform art. 36 alin (3) din OUG 34/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a putea participa la faza finala de licitatie electronica, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.), avand certificat digital valid pentru acces in sistem si o adresa de e-mail functionala, precizata in datele de contact din formularul Informatii generale atasat la documentatie.Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice precum si la numarul participantilor la licitatia electronica, clasamentul ofertantilor.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul per kilometru, fara TVA.NU exista limite de imbunatatire a pretului ofertat.Inainte de lansarea unei licitatii electronice, autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala a documentelor de calificare si a propunerii tehnice, conform solicitarilor din documentatia de atribuire, in vederea stabilirii ofertelor admisibile.Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la faza finala de licitatie electronica.Durata unei runde: 24 ore (1 zi).In cazul in care doua sau mai multe oferte sunt castigatoare aflate pe primul loc (acelasi pret), autoritatea contractanta va cere reofertarea pretului intr-un plic sigilat in vederea departajarii ofertelor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
001
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.11.2013 10:00
Locul: Memorialul Ipotesti - Centrul national de Studii "Mihai Eminescu"
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ibanescu IuliuNistor CorneliuPintilei CorneliuAgafitei LilianaMuraru MagdaZaharescu GeaninaPlopeanu Paraschiva
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, Autoritatea Contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua ulterioara luarii la cunostinta in conditiile prezentei ordonante de urgenta art. 256 alin. 1Termenul de exercitare a caii de atac: conform prevederilor art.2562 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Memorialul Ipotesti ? Centrul National de Studii ?Mihai Eminescu?
Adresa postala: Ipotesti, comuna Mihai Eminescu, judetul Botosani, Localitatea: Ipotesti, Cod postal: 717253, Romania, Tel. +40 231517602, Email: [email protected], Fax: +40 231517404, Adresa internet (URL): www.eminescuipotesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2013 08:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer