Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - TRANSPORT PERSOANE CU SOFER - AUTOBUZ MINIM 43 LOCURI


Anunt de participare (utilitati) numarul 139243/28.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Serv. APMD, Tel. +40 0254506151, In atentia: ing. Mirea Dana, Email: [email protected], Fax: +40 0254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: str. Timisoara, nr. 2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: registratura CNH SA, Tel. +040 02545406100, In atentia: Directiei Comerciale, Serv. APMD, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
companie nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
TRANSPORT PERSOANE CU SOFER - AUTOBUZ MINIM 43 LOCURI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: local - intre toate localitatile Vaii Jiuluijudetean si interjudetean - oricare localitate din Valea Jiului si o alta localitate dinafara Vaii Jiului
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
transportul personalului la si de la locul de munca. Valoare estimata fara suplimetari: 451.065 lei, respectiv 125.000-lot I, 79.065 lei-lot II, 79.000 lei - lot III, 118.000 lei - lot IV, 50.000 lei-lot V.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60172000-4 - Inchiriere de autobuze si de autocare cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autobuz minim 43 locuri pentru EM LONEA - 2 autov
Autobuz minim 43 locuri pentru EM LIVEZENI - 2 autov
Autobuz minim 43 locuri pentru EM VULCAN - 2 autov
Autobuz minim 43 locuri pentru EM LUPENI - 4 autov
Autobuz minim 43 locuri pentru EPCVJ VULCAN- 1 autov
Valoarea minima estimata a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezenitei proceduri(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima estimata reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilei suplimentari.Cuantumul garantiei de participare precum si nivelurile impuse pentru cerintele de calificare se vor raporta la valoarea minima a intervalului(ce nu contine suplimentari)
Valoarea estimata fara TVA: intre 451, 065 si 1, 172, 769RON
II.2.2) Optiuni
Da
se aplica prevederile art.6 din HG 925/2006.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2 % valoarea minima estimata a intervalului / loturi.Cuantumul garantiilor de participare / loturi este prevazut la informatii despre loturi. Perioada de valabilitate: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia pentru participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: 1. Instrument de garantare (emis de o banca sau o societate de asigurari) -original (nu se admit copii). 2. Chitanta emisa de caseria autoritatii contractante (pentru sume mai mici de 5000 lei) original / copie 3. Ordin de plata ( in cont nr RO66RNCB0165020174910023, deschis la BCR Filiala Petrosani ) confirmat de banca emitenta sau fila CEC ? confirmat de banca pana la data si ora deschiderii ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% la criteriul: cuantumul garantiei de participare. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Nota: Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. 5 % din valoarea contractului / lot , fara TVA Garantia de buna executie se va constitui conform prevederilor art. 90 ( 1 ) din HG 925 / 2006, prin: 1. Instrument de garantare (emis de o banca sau o societate de asigurari), .-original (nu se admit copii) 2.depunerea la caseria CNH SA in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa 3.retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia CNH SA. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. IMM-urile pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul : cuantumul garantiei de buna executie a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie.Plata: prioritar prin compensare cu energie electrica; OP in limita posibilitatilor. Prestatorul are obligatia de a initia lantul de compensare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
in conformitate cu prevederile art. 5 ( 3 ) din Ordinul ANRMAP 509 / 2011, documentele intocmite de ofertant se vor prezenta in original, conform formularelor din SECTIUNEA MODELE DE FORMULARE1 Declaratie privind eligibilitatea-ofertantul si tertul sustinator vor prezenta formular E1.22.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-ofertantul si tertul sustinator vor prezenta formular E1.3.Nu se exclud din procedura de atribuire ofertantii care nu si ?au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidate.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG 34/2006- formular E1.4.Declaratia se va prezenta atat de subcontractanti cat si de tertii sustinatori.Persoanele cu functie de decizie din cadrul CNH SA, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent achizitiei: ing. Dragoi Nicolae- Director Generalec. Popescu Verginica - Director Economicing. Nicolescu Cristian ? Director Tehnicdr.ing. Suciu Adrian ? Director ComercialJr. Balint Ileana - Sef Serv. Legislatie Contencios Juridicing. Popescu Alexandru? Ing.. Sef. El ? MecIng. Teslici Florin- Sef. Serv. METMI
Ing. Utu Victor ? Sef. Serv. APMDEc. Palancean Carmen ? Sef Serv. FCIT4.Declaratia privind calitatea de participant la procedura - formular E1.55.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -formular E1.6 in conformitate cu prevederile art.5 (1) din Ordinul ANRMAP 509/2011, depunerea documentelor solicitate se poate face in oricare din formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cerinta 1 : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Din certificat trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificat.Cerinta nr. 2. Licenta de transport pentru firma. Documentul eliberat conform OG 27 / 2011 prin care se dobandeste calitatea de operator de transport rutier. In cazul in care documentul firmei (licenta de transport) este la A.R.R. pentru viza anuala sau pentru eliberare licente, se accepta un document de confirmare de la A.R.R. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia economica si financiara a ofertantului. 1.Ultimul bilant contabil vizat de Directia Generala a Finantelor sau alte documente edificatoare
2.Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Lista cuprinzand subcontractantii ( daca este cazul )
Cerinta nr. 2 Acord de asociere ( in cazul in care mai multi operatori economici doresc sa se asocieze cu scopul de a depune oferta comuna ).
Cerinta nr. 3 Copie conforma a licentei de transport pentru fiecare autovehicul ofertat.
Cerinta nr. 4 Carte de identitate a autovehiculului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2012 12:00
Locul: sediul CNH SA PETROSANI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Evaluarea ofertelor/loturi se face in baza formulei de departajare: Val prest(lei)=98%x( 100 km x tarif lei/km local)+2% x(120 km x tarif lei/km judetean si interjudetean), unde: 100 km km-parcurs de referinta pentru departajare;98%-ponderea prestatiei in regim local Valea Jiului;120 km-distanta dus intors pana la cea mai apropiata resedinta de judet;2 %-ponderea prestatieiin regim judetean si interjudetean2. Verificarea incadrarii ofertei in valoarea estimata se va face distinct pe loturi si se va raporta la prestatiilelunare prevazute in Caietul de sarcini3.Conform art. 11 ( 4 ) din HG 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea criteriilor de calificare prevazute la III: 2, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sa legal, prin care confirma ca au fost indeplinite cerintele de calificare, asa cum au fost ele solicitate la cap. III.2.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor ( formular E 4.4 si anexa la formular.)In cazul in care in urma aplicarii formulei de calcul se obtine aceeasi valoare, va fi declarata castigatoare oferta cu pretul cel mai mic la tariful lei/km local, intrucat are cea mai mare pondere.In cazul in care mai multe oferte admisibile clasate pe primul loc au tarife egale (lei/km local, lei/km judetean si interjudetean), autoritatea contractanta va solicita acestor ofertanti o noua propunere financiara in plic inchis. Solicitarea se va face prin adresa scrisa in care se va specifica data si locul stabilit pt. deschiderea acestora.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 ind.2 din OUG 34 / 2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Legislatie Contecios Juridic al CNH SA
Adresa postala: str. Timisoara, nr. 2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +040 0254506100, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2012 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer