Licitatie Publica - Transport persoane in subteran
Anunt de participare numarul 7455/28.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala a Sarii - SA
Adresa postala: Calea Victoriei 220, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010099, Romania, Punct(e) de contact: Laurentiu Crimu, Tel.021.317.89.81, In atentia: Sucursala Salina Praid Ambrus Ilona, Email: [email protected], Fax: 021.317.89.80
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Societatea Nationala a Sarii S.A. Bucuresti - Sucursala Salina Praid
Adresa postala: Str.Garii, Nr.44, Localitatea: Praid, Cod postal: 537240, Romania, Punct(e) de contact: Biroul investitii, Tel.0266/240200 sau 240201, In atentia: sing. Ambrus Ilona, Email: [email protected], Fax: 0266/240200 sau 240201
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Societatea Nationala a Sarii S.A. Bucuresti - Sucursala Salina Praid
Adresa postala: Str.Garii, Nr.44, Localitatea: Praid, Cod postal: 537240, Romania, Punct(e) de contact: Biroul investitii, Tel.0266/240200 sau 240201, In atentia: sing. Ambrus Ilona, Email: [email protected], Fax: 0266/240200 sau 240201
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Societatea Nationala a Sarii S.A. Bucuresti - Sucursala Salina Praid
Adresa postala: Str.Garii, Nr.44, Localitatea: Praid, Cod postal: 537240, Romania, Punct(e) de contact: Biroul investitii, Tel.0266/240200 sau 240201, In atentia: sing. Ambrus Ilona, Email: [email protected], Fax: 0266/240200 sau 240201
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Socoietate sub autoritatea AVAS
Activitate (activitati)
Altele: Extractie si preparare a sarii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Transport persoane in subteran
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
20 - Servicii anexe si auxiliare transportului
Locul principal de prestare: Salina Praid
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Transport persoane , vizitatori si pacienti de la sediul salinei in subteran ;transportmuncitori la /de la locul de munca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60112300-9 - Servicii de transport public cu autocarul (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Transport persoane in subteran
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantie de participare 3.000 RONCuantumul garantiei de buna executie 5%din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face din surse proprii, modalitate de plata : ordin de oplata , termenul de plata :30zile de la emiterea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181. Certificat constatator privind obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale. Certificat cazier fiscal eliberat de autoritatile competente din tara unde este rezident sau document echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 30.06.2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie min.2.100.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin 3 contracte similare cu o valoare minima de 700.000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) a 5 buc autobuze de transport urban + 1 de rezerva ( cu capacitate de 98 locuri )cu 3 usi sau 3. buc. autobuze articulate ( cu capacitate de 165 locuri ) si 2 buc autobuze normale cu capacitate de98 locuri. Se va atasa copie dupa cartea de identitate pentru fiecare autobuz.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata documentatiei de atribuire se face la casieria sucursalei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2007 11:00
Locul: Sediul Salinei Praid, Loc.Praid, Str.Garii. Nr.44
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected]@[email protected]@cnsc.ro, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Tg. Mures
Adresa postala: Str.Justitiei, Nr.1, Localitatea: Tg.Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265/263694, Email: [email protected], Fax: 0265/269199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Societatea Nationala aSarii SA Bucuresti Compartimentul Juridic
Adresa postala: Calea Victoriei nr.220, sect I, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010099, Romania, Tel.0213178981, Email: [email protected], Fax: 0213178980
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2007 09:34