Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Transport sina CF tip 49 (L = 15 M ? 30 M) din depozitele aflate pe distanta CF Valcele ? Rm. Valcea in depozitul din statia Bascov si Bujoreni


Anunt de participare (utilitati) numarul 129532/02.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Gherghina Tudor, Tel. 021/3192433, Email:  [email protected], Fax:  021/3192433, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA prin Sucursala CREIR Craiova
Adresa postala:  Bulevardul Decebal nr. 1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200646, Romania, Punct(e) de contact:  Teodor Voinea, Tel. 0351403282, Email:  [email protected], Fax:  0351403282
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA prin Sucursala CREIR Craiova
Adresa postala:  Bulevardul Decebal nr. 1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200646, Romania, Punct(e) de contact:  Teodor Voinea, Tel. 0351403282, Email:  [email protected], Fax:  0351403282
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA prin Sucursala CREIR Craiova
Adresa postala:  Bulevardul Decebal nr. 1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200646, Romania, Punct(e) de contact:  Teodor Voinea, Tel. 0351403282, Email:  [email protected], Fax:  0351403282
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Transport sina CF tip 49 (L = 15 M ? 30 M) din depozitele aflate pe distanta CF Valcele ? Rm. Valcea in depozitul din statia Bascov si Bujoreni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Sinele de cale ferata ( inclusiv piesele aferente schimbatorilor de cale si contrasini pod ) aflate in depozitele Tutana si Plostina vor fi transportate, depozitate si stivuite in statia Bascov si cele aflate in depozitele Schitu Matei, Gibei, Samnic X, Samnic Y si Valcea Estse vor transporta, depozita si stivui in statiaBujoreni
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicul este necesar pentru transportul sinelor de cale ferata (inclusiv piesele aferente schimbatorilor de cale si contrasini pod)aflate in depozitele Tutana si Plostina vor fi transportate, depozitate si stivuite in statia Bascov si cele aflate in depozitele Schitu Matei, Gibei, Samnic X, Samnic Y si Valcea Estse vor transporta, depozita si stivui in statiaBujoreni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate:
1.Sina tip 49 = 58.042, 70 ml echivalent a 2.844, 09 tone
2.Contrasina L 100x100x10 = 3.915 ml echivalent a 58, 73 tone
3.Aparate de cale = 14 buc. echivalent a 107, 84 tone
Valoarea estimata fara TVA: 524, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 10000 lei; Garantia de buna executie a contractului: 5% din valoarea contractului fara TVA; IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% a acestor valori.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea la art. 180 din OUG 34/2006;Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006;Declaratie privind neincadrarea la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice;Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice;Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este IMM, daca este cazul;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Bilantul contabil din anul 2010;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Experienta similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii in ultimii 3 ani a unui contract sau maxim trei contracte cu o valoare cumulata egala sau mai mare de 400.000 lei din care valoarea de 80.000 lei sa fie aferenta pentru servicii de transport agabaritic si servicii de insotire masini pentru transport agabaritic.Informatii privind subcontractantii.In cazul in care nu vor fi parti subcontractate, se va prezenta declaratia cu mentiunea ?nu este cazul?.Declaratie care contine informatii privind: efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixepe care ofertantulse angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului ?strict numai cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului de prestari servicii ?Transport sina CF tip 49 (L = 15 M ? 30 M) din depozitele aflate pe distanta CF Valcele ? Rm. Valcea in depozitul din statia Bascov si Bujoreni? ? 58.042, 70 ml sina tip 49 (echivalent 2.844, 09 tone), 14 bucati aparate de cale (echivalent 107, 84 tone) si 3.915 ml contrasine pod (echivalent 58, 73 tone).Licenta pentru transport rutier public de marfuri in termen de valabilitate ? in copie ?conform cu originalul?.Certificate ISO 9001:2000/2008, SR EN ISO 14001, OH SAS 18001 sau orice alt document care sa confirme asigurarea calitatii, protectiei muncii si sanatatii si securitatii muncii.Se vor prezenta ISO 9001, ISO 14001 si OHSAS 18001 pentru domeniile: transport marfuri si agabaritic si escorta insotire transporturi agabaritice cu masini si personal autorizat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Nr.de runde ale licit.electronice: 1(una).Durata rundei de licitatie: 1 zi(24ore).Se vor avea in vedere preved.pct.A.5.1 din Fisa de date.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
52/6/688/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2011 11:00
Locul: Suc. Centrul Reg. EIR Craiova, Bulevadul Decebal nr. 1, Craiova, Birou Achizitii Publice, cam. 204
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata in intregime prezentului anunt de participare, la sectiunea Documentatie si clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Regionale CF Craiova
Adresa postala:  Bulevardul Decebal nr. 1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200646, Romania, Tel. 0351403214, Fax:  0351403214
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2011 08:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer