Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Transport terestru/rutier, Servicii de intretinere si reparatii., Eliminare deseuri / salubrizare


Anunt de intentie numarul 19235/26.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VALCEA
Adresa postala:  RM VALCEA, JUD. VALCEA, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240248, Romania, Punct(e) de contact:  Birou achizitii, Tel. 0250/748001/int.318, In atentia:  Oprea Angela, Email:  [email protected], Fax:  0250/7469898., Adresa internet (URL):  www.sjv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Transport terestru/rutier
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Judetean de Urgente Rm.Valcea str. Calea lui Traiannr.201
Cod NUTS: RO415 - Valcea
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 840, 000RON
Conform caietului de sarcini.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 08.04.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Valabilitatea contractului 31.12.2011 cu posibilitatea de prelungire, nu se admit oferte alternative informatii suplimentare se obtin la tel.0250/748001/318 procedura de atribuire- licitatie deschisa.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Servicii de intretinere si reparatii.
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Judetean de Urgente Rm.Valcea str. Calea lui Traiannr.201
Cod NUTS: RO415 - Valcea
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 2, 804, 550RON
Conform caietului de sarcini.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 08.04.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Valabilitatea contractului 31.12.2011 cu posibilitatea de prelungire, nu se admit oferte alternative informatii suplimentare se obtin la tel.0250/748001/318 procedura de atribuire- licitatie deschisa.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Eliminare deseuri / salubrizare
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Judetean de Urgente Rm.Valcea str. Calea lui Traiannr.201
Cod NUTS: RO415 - Valcea
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 820, 000RON
Conform caietului de sarcini.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 08.04.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Valabilitatea contractului 31.12.2011 cu posibilitatea de prelungire, nu se admit oferte alternative informatii suplimentare se obtin la tel.0250/748001/318 procedura de atribuire- licitatie deschisa.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mef.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.nmsf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2011 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer