Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Transport valori ? garaje si birouri punct comanda supraveghere si paza la Centrul de Perfectionare Profesionala si Activitati Sociale (CPPAS) - proiectare, studiu topo si studiu geo


Anunt de participare la concursul de solutii numarul 222/05.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA/ENTITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Nita, Tel. +40 311323222, In atentia: Ion Medrihan, Email: [email protected], Fax: +40 213110162
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, nr.25, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Tel. +40 311322933, In atentia: Cristina Podariu, Email: [email protected], Fax: +40 213127152
I.2)
Tipul autoritatii contractante si activitate (activitati) principala (principale)
Banca Centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Sectiunea II: OBIECTUL CONCURSULUI/DESCRIEREA PROIECTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita concursului/proiectului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
Transport valori ? garaje si birouri punct comanda supraveghere si paza la Centrul de Perfectionare Profesionala si Activitati Sociale (CPPAS) - proiectare, studiu topo si studiu geo
II.1.2) Descriere succinta
Studiu topo/geo. + proiectare cladire de birouri + garaj - CPPAS
II.1.3) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
71240000-2 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de planificare (Rev.2)
71350000-6-Servicii stiintifice si tehnice in inginerie (Rev.2)
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Criterii de selectie a participantilor
Cerinta nr. 1Valoarea medie a cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului prezentei proceduri, carevizeaza activitatea operatorului economic din cel mult ultimii trei ani, sa fie de cel putin 900.000 lei- extrase din documente contabile ale ofertantului, din domeniul de activitate corespondent cuobiectului prezentei proceduri, carevizeaza activitatea operatorului economic din cel mult ultimii trei ani si care sa demonstreze ca valoarea medie a cifrei de afaceri in domeniul de activitate corespondent cuobiectului prezentei proceduri estede cel putin 900.000 lei, pentruanul 1, anul 2, anul 3- completarea valorii cifrei de afaceri si in formularul de informatii generaleCerinta nr.2Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca daca este declarat castigator ofertantul va constitui o asigurare de risc profesional in cuantum egal cu pretul total al contractului de proiectare care se va semna/derula si va cuprinde la clauze toate riscurile asociateDeclaratia pe propria raspundere trebuie sa fie semnata de conducatorul operatorului economic si se vaaplica stampila cu denumirea operatorului economicPolita de asigurare care va fi constituitade catre operatorul economic declarat castigator vacuprinde toate riscurile asociateserviciilor care se vor derula, in bazacaietului de sarcini sicontractului de servicii care se va incheia intre ofertantul castigator si autoritatea contractantaCerinta nr. 1Experienta similara1)Lista cu principalele servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, insotita decopiaunuicontractsimilar executat, de servicii de proiectare la obiective similare cu obiectul procedurii, in ultimii trei ani, calculati prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, in valoare de cel putin 400000 lei (fara TV), si precizarea de la beneficiarul serviciilor daca serviciile de proiectareau fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu2)copie dupa contractul similar executat, in ultimii trei ani, de servicii de proiectare la obiective similare cu obiectul procedurii, de unde sa reiasa valoarea contractului, de cel putin 400000 lei (fara TVA), clientul beneficiar, perioada de prestare2.1)Se accepta si copii dupa acele parti ale contractului care demonstreazaexperienta similara si valoarea contractului, in situatia contractelor care nu pot fi prezentate integral din cauza unor clauze de confidentialitate3) prezentarea unui document/certificat de la beneficiarul serviciilor de proiectare din care sarezulte ca serviciile de proiectareau fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniuCerinta nr. 2Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatiiOfertantii sunt obligati sa demonstreze cu documente ca dispun de minimum 8 (opt) persoane in cadrul echipei de proiect, cu contracte de munca, decolaborare sau angajamente scrise, dupa cum urmeaza: manager de proiect: arhitect inregistrat OAR cu drept de semnatura;arhitect coordonator: arhitect inregistrat OAR cu drept de semnatura;inginer de structura;inginer de drumuri;inginer de instalatii sanitare;inginer de instalatii termice si ventilatii;inginer instalatii electrice; economist devizeSe vor prezenta liste cu colectivele tehnice de specialitate si se va mentiona pregatirea acestora, se va nominaliza responsabilii echipei de proiect, se va nominalizamanagerul de proiect si se vor prezenta CV-urile acestor persoaneCerinta nr. 3Informatii privind subcontractantiiSe solicita precizarea ponderiidin contract in cazul de subcontractare, precum si ce parte din contract va executa subcontractantul.Se solicitacompletarea unui tabel cu subcontractantii si cu mentionarea specializarii acestora si precizarile referitoare la ponderea si partea de contract subcontractataModel in sectiunea formulareCerinta nr. 1Certificat ISO 9001, sau echivalent, pentru asigurarea sistemului de management al calitatii, care sa demonstreze ca sunt respectate in cadrul organizatiei ofertantului standardele in ceea ce priveste sistemul de management al calitatiiCerinta nr. 2Certificat ISO 27000, sau echivalent, pentru asigurarea securitatii informatiilor, care sa demonstreze ca sunt respectate in cadrul organizatiei ofertantului standardele in ceea ce priveste sistemul de asigurare a securitatii informatiilor
III.2) Participarea este rezervata pentru o anumita profesie
Nu
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Tip de concurs
Licitatie deschisa
IV.2) Numele participantilor deja selectati
IV.3) Factori de evaluare a proiectelor
Pretul cel mai scazut 0
IV.4) Informatii administrative
IV.4.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
IV.4.2) Conditii de obtinere a documentatiei contractuale si a documentatiei suplimentare
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru obtinerea de documente
Data: 31.08.2012 Ora: 14:00
Documente de plata
Nu
Conditii si modalitate de plata
IV.4.3) Termen limita pentru depunerea proiectelor sau a cererilor de participare
Data: 10.09.2012 Ora: 12:30
IV.4.4) Data expedierii invitatiilor de participare candidatilor selectati
IV.4.5) Limba sau limbile in care pot fi redactate proiectele sau cererile de participare
Romana
IV.5) Recompense si juriu
IV.5.1) Se vor acorda una sau mai multe prime
Nu
IV.5.2) Detalii privind platile catre toti participantii
IV.5.3) Contracte atribuite in urma concursului: Contractele de servicii atribuite in urma concursului vor trebui sa fie atribuite castigatorului sau unuia dintre castigatorii concursului
Da
IV.5.4) Decizia juriului este obligatorie pentru autoritatea contractanta/entitatea contractanta
Da
IV.5.5) Numele membrilor juriului selectati
1. In conformitate cu Ordinul Guvernatorului BNR nr.4690/24.05.2012
2. Dan Durleci ? sef serviciu organizare proceduri - Directia Achizitii
3. Marian Stancu ? director adjunct ? Directia Protectia Valorilor
4. Cristina Podariu ? referent de specialitate - Directia Patrimoniu si Investitii
5. Catalin Eftode - referent de specialitate - Directia Patrimoniu si Investitii
6. Valentin Urlan ? expert ? Directia Achizitii
7. Cristina Aruscutei - referent de specialitate - Directia Achizitii
8. Ion Medrihan - expert ? Directia Achizitii
9. Inlocuitori: Maria Chitescu - sef serviciu investitii ? Directia Patrimoniu si Investitii
10. Theodor Stoian ? expert - Directia Patrimoniu si Investitii
11. Sorin Stanoiu - referent de specialitate - Directia Achizitii
12. Ioan Ipcar ? sef serviciu - Directia Protectia Valorilor
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Concursul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Alte informatii
1.Modul de departajare al ofertelor egale si clasate pe primul loc se va face prin solicitarea de noi oferte fin (in plic inchis) de la respectivii ofertanti si se vor deschide la o data care se va stabili ulterior de catre comisia de evaluare.2Proiectul de contract, care contine clauze contractuale obligatorii, va fi insusit prin semnatura de catre ofertanti si va fi prezentat in plicul cu prop fin. Clauzele contractuale specifice se vor putea negocia cu concurentul declarat castigator.3Vizionarea spatiilor pentru cunoasterea locatiei, in vederea intocmirii ofertei, se va efectua prin solicitare scrisa la BNR ? Directia Patrimoniu si Investitii, in atentia Cristina Podariu , dupa transmiterea cu cel putin 2 zile pana la data vizionarii, a soli de vizionare, cu den ofertantului si a pers imputernicite (max. 2 per) si a orei de vizionare propusa, la nr. fax: 0213127152 si email: [email protected]. Solicit de vizionare se poate efectua nu mai tarziu de data limita de depunere a ofertei. Concursul de solutii se va finaliza prin declararea unui castigator si NFPA, a contractului de proiectare, cu concurentul declarat castigator, in baza prev art. 122, lit. h) din OUG nr.34/2006, modificata si completata.5.Op ec au dreptul de a se asocia, conf. preved.art. 44 din OUG nr. 34/2006.Acordul de asociere va contine cel putin: faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a ctr, la termen si in condasumate prin acesta;nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;comunicarile dintre aut contr si membrii asociatiei cu privire la desfasur. proced. de atrib. se vor face cu liderul asociatiei;partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Durata contractului: 90 zile
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2012 10:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer