Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Transport valori ? garaje si birouri punct comanda supraveghere si paza ? Centrul de Perfectionare Profesionala si Activitati Sociale (CPPAS) - proiectare, studiu topo si studiu geo


Anunt de participare la concursul de solutii numarul 232/15.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA/ENTITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Ion Medrihan, Tel. +40 311323218, In atentia: Ion Medrihan, Email: [email protected], Fax: +40 213158294
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, nr.25, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Tel. +40 311323028, In atentia: Directia Patrimoniu si Investitii Maria Chitescu, Email: [email protected], Fax: +40 213127152
Adresa la care trebuie expediate proiectele sau cererile de participare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, nr.16, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030035, Romania, Tel. +40 213110157, In atentia: Directia Achizitii Registratura, Fax: +40 213110162
I.2)
Tipul autoritatii contractante si activitate (activitati) principala (principale)
Banca Centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Sectiunea II: OBIECTUL CONCURSULUI/DESCRIEREA PROIECTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita concursului/proiectului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
Transport valori ? garaje si birouri punct comanda supraveghere si paza ? Centrul de Perfectionare Profesionala si Activitati Sociale (CPPAS) - proiectare, studiu topo si studiu geo
II.1.2) Descriere succinta
Studiu topo/geo + proiectare birouri + garaj ?conform tema proiect
II.1.3) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
71240000-2 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de planificare (Rev.2)
71350000-6-Servicii stiintifice si tehnice in inginerie (Rev.2)
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Criterii de selectie a participantilor
Cerinta 2Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca daca este declarat castigator ofertantul va constitui o asigurare de risc profesional in cuantum egal cu pretul total al contractului de proiectare care se va semna/derula si va cuprinde la clauze toate riscurile asociateDeclaratia pe propria raspundere trebuie sa fie semnata de conducatorul operatorului economic si se vaaplica stampila cu denumirea operatorului economicPolita de asigurare care va fi constituitade catre operatorul economic declarat castigator vacuprinde toate riscurile asociateserviciilor care se vor derula, in bazatemei de proiectare sicontractului de servicii care se va incheia intre ofertantul castigator si autoritatea contractantaModalitatea de indeplinireCerinta 2Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca daca este declarat castigator ofertantul va constitui o asigurare de risc profesional in cuantum egal cu pretul total al contractului de proiectare care se va semna/derula si va cuprinde la clauze toate riscurile asociateDeclaratia pe propria raspundere trebuie sa fie semnata de conducatorul operatorului economic si se vaaplica stampila cu denumirea operatorului economicPolita de asigurare care va fi constituitade catre operatorul economic declarat castigator vacuprinde toate riscurile asociateserviciilor care se vor derula, in bazatemei de proiectare sicontractului de servicii care se va incheia intre ofertantul castigator si autoritatea contractantaCerinta 1Valoarea medie a cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului prezentei proceduri, carevizeaza activitatea operatorului economic din cel mult ultimii trei ani, sa fie de cel putin 870.000 lei- extrase din documente contabile ale ofertantului, din domeniul de activitate corespondent cuobiectului prezentei proceduri, carevizeaza activitatea operatorului economic din cel mult ultimii trei ani si care sa demonstreze ca valoarea medie a cifrei de afaceri in domeniul de activitate corespondent cuobiectului prezentei proceduri estede cel putin 870.000 lei, pentruanul 1, anul 2, anul 3- completarea valorii cifrei de afaceri si in formularul de informatii generaleModalitatea de indeplinireCerinta 1Valoarea medie a cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului prezentei proceduri, carevizeaza activitatea operatorului economic din cel mult ultimii trei ani, sa fie de cel putin 870.000 lei- extrase din documente contabile ale ofertantului, din domeniul de activitate corespondent cuobiectului prezentei proceduri, carevizeaza activitatea operatorului economic din cel mult ultimii trei ani si care sa demonstreze ca valoarea medie a cifrei de afaceri in domeniul de activitate corespondent cuobiectului prezentei proceduri estede cel putin 870.000 lei, pentruanul 1, anul 2, anul 3- completarea valorii cifrei de afaceri si in formularul de informatii generaleCerinta nr. 3Informatii privind subcontractantiiSe solicita precizarea ponderiidin contract in cazul de subcontractare, precum si ce parte din contract va executa subcontractantul, prin completarea unui tabel cu mentionarea specializarii acestora si precizarile referitoare la ponderea si partea de contract subcontractataModel in sectiunea formulareModalitatea de indeplinireCerinta nr. 3Informatii privind subcontractantiiSe solicita precizarea ponderiidin contract in cazul de subcontractare, precum si ce parte din contract va executa subcontractantul, prin completarea unui tabel cu mentionarea specializarii acestora si precizarile referitoare la ponderea si partea de contract subcontractataModel in sectiunea formulareCerinta nr. 2Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatiiOfertantii sunt obligati sa demonstreze cu documente ca dispun de minimum 8 (opt) persoane in cadrul echipei de proiect, cu contracte de munca, decolaborare sau angajamente scrise, dupa cum urmeaza: manager de proiect: arhitect inregistrat OAR cu drept de semnatura; arhitect coordonator: arhitect inregistrat OAR cu drept de semnatura;inginer de structura;inginer de drumuri;inginer de instalatii sanitare;inginer de instalatii termice si ventilatii;inginer instalatii electrice; economist devizeSe vor prezenta liste cu colectivele tehnice de specialitate si se va mentiona pregatirea acestora, se va nominaliza responsabilii echipei de proiect, se va nominalizamanagerul de proiect si se vor prezenta CV-urile acestor persoaneModalitatea de indeplinireCerinta nr. 2Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatiiOfertantii sunt obligati sa demonstreze cu documente ca dispun de minimum 8 (opt) persoane in cadrul echipei de proiect, cu contracte de munca, decolaborare sau angajamente scrise, dupa cum urmeaza: manager de proiect: arhitect inregistrat OAR cu drept de semnatura; arhitect coordonator: arhitect inregistrat OAR cu drept de semnatura;inginer de structura;inginer de drumuri;inginer de instalatii sanitare;inginer de instalatii termice si ventilatii;inginer instalatii electrice; economist devizeSe vor prezenta liste cu colectivele tehnice de specialitate si se va mentiona pregatirea acestora, se va nominaliza responsabilii echipei de proiect, se va nominalizamanagerul de proiect si se vor prezenta CV-urile acestor persoaneCerinta nr. 1Experienta similara- lista prestarilor de servicii in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca au fost prestate servicii similare in cadrul unui contract, in valoare de minimum 400.000 lei , insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada de prestare avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus precum si faptul ca serviciile de proiectare au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniuUltimii 3 ani in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de primire a ofertelorModalitatea de indeplinireCerinta nr. 1Experienta similara- lista prestarilor de servicii in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca au fost prestate servicii similare in cadrul unui contract, in valoare de minimum 400.000 lei , insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada de prestare avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus precum si faptul ca serviciile de proiectare au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniuUltimii 3 ani in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de primire a ofertelorCerinta nr. 2Certificat ISO 27000, sau echivalent, pentru asigurarea securitatii informatiilor, care sa demonstreze ca sunt respectate in cadrul organizatiei ofertantului standardele in ceea ce priveste sistemul de asigurare a securitatii informatiilorModalitatea de indeplinirePrezentarea certificatului ISO 27000, sau document echivalent, in oricare din formele: original, copielegalizata sau copie lizibila conforma cu originalulCerinta nr. 1Certificat ISO 9001, sau echivalent, pentru asigurarea sistemului de management al calitatii in cadrul organizatiei ofertantuluiModalitatea de indeplinirePrezentarea certificatului ISO 9001, in oricare din formele: original, copielegalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, care sa demonstreze ca sunt respectate in cadrul organizatiei ofertantului standardele in ceea ce priveste sistemul de management al calitatii
III.2) Participarea este rezervata pentru o anumita profesie
Nu
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Tip de concurs
Licitatie deschisa
IV.2) Numele participantilor deja selectati
IV.3) Factori de evaluare a proiectelor
calitatea tehnico - functionala a solutiei/ofertei depuse 60.00propunerea financiara/tarifarea, pentru executia documentatiei tehnico-economice 20.00estimarea investitiei totale 20.00
IV.4) Informatii administrative
IV.4.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
IV.4.2) Conditii de obtinere a documentatiei contractuale si a documentatiei suplimentare
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru obtinerea de documente
Data: 31.05.2013 Ora: 13:00
Documente de plata
Nu
Conditii si modalitate de plata
IV.4.3) Termen limita pentru depunerea proiectelor sau a cererilor de participare
Data: 10.06.2013 Ora: 10:00
IV.4.4) Data expedierii invitatiilor de participare candidatilor selectati
IV.4.5) Limba sau limbile in care pot fi redactate proiectele sau cererile de participare
Romana
IV.5) Recompense si juriu
IV.5.1) Se vor acorda una sau mai multe prime
Nu
IV.5.2) Detalii privind platile catre toti participantii
IV.5.3) Contracte atribuite in urma concursului: Contractele de servicii atribuite in urma concursului vor trebui sa fie atribuite castigatorului sau unuia dintre castigatorii concursului
Da
IV.5.4) Decizia juriului este obligatorie pentru autoritatea contractanta/entitatea contractanta
Da
IV.5.5) Numele membrilor juriului selectati
1. Dan Durleci - presedinte
2. Cristina Podariu - membru
3. Stelica Nena - membru
4. Catalin Hanu - membru
5. Theodor Stoian - membru
6. Marian Stancu - membru
7. Valentin Urlan - membru
8. Ion Medrihan - membru
9. Inlocuitori: Maria Chitescu
10. Catalin Eftode
11. Ioan Ipcar
12. Sorin Stanoiu
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Concursul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Alte informatii
1) Modul de departajare al ofertelor egale si clasate pe primul loc se va face prin solicitarea de noi oferte fin (in plic inchis) de la respectivii ofertanti si se vor deschide la o data care se va stabili ulterior de catre juriu.2) Vizionarea spatiilor pentru cunoasterea locatiei, in vederea intocmirii ofertei, se va efectua prin solicitare scrisa la BNR ? Directia Patrimoniu si Investitii, in atentia d-nei Maria Chitescu, dupa transmiterea cu cel putin 2 zile pana la data vizionarii, a solicit de vizionare, cu den ofertantului si a pers imputern (max. 2 per) si a orei de vizionare propusa, la nr. fax: 0213127152 si email: [email protected]. Solicitarea de vizionare se poate efectua nu mai tarziu de 7 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertei. 3)Op ec au dreptul de a se asocia, conf. preved.art. 44 din OUG nr. 34/2006.Acordul de asociere va contine cel putin: faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a ctr, la termen si in condasumate prin acesta;nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;comunicarile dintre aut contr si membrii asociatiei cu privire la desfasur. proced. de atrib. se vor face cu liderul asociatiei;partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Garantia de buna executie a contractului, in cuantum de 5 % din valoarea (fara TVA) a contractului, se constituie conform prevederilor art. 90 din HG nr. 925/2006, modificat si completat prin H.G. nr. 1045/2011, va fi valabila pe toata durata contractului, pana la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea serviciilor de proiectare si semnarii procesului verbal de predare ? primire a proiectului tehnic si a detaliilor de executie intre prestator si autoritatea contractanta.In situatia in care se va conveni ca garantia de buna executie sa se constituie prin retineri succesive din suma datorata prestarii serviciilor de proiectare, prestatorul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, conform prevederilor H.G. nr. 1045/19.10.2011 privind modificarea art. 90, alin.(3) din H.G. nr. 925/2006, cont ce va fi adus la cunostinta autoritatii contractante de catre prestator in termen de 5 (cinci) zile de la data semnarii contractului.B.N.R are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie a contractului, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta va notifica acest lucru prestatorului precizand obligatiile care nu au fost respectate.DURATA CONTRACTULUI SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE -6 luni
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2013 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer