Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Transportul pentru rezolvarea problemelor de serviciu al salariatilor din cadrul unitatilor direct subordonate Societatii Nationale a Lignitului Oltenia S.A. Tg-Jiu in vederea coordonarii procesului de productie


Anunt de participare (utilitati) numarul 133026/13.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Punct(e) de contact: GRIGORE DADALAU, Tel. +40 374171120/1127/1129/1170/1161/1117, In atentia: responsabilului de procedura - ing. Ghioc Stefan Mihai, tel. +40 720666107, e-mail: [email protected], Email: [email protected], Fax: +40 253222015/216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate cu capital integral de stat, in subordinea MECMA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Transportul pentru rezolvarea problemelor de serviciu al salariatilor din cadrul unitatilor direct subordonate Societatii Nationale a Lignitului Oltenia S.A. Tg-Jiu in vederea coordonarii procesului de productie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: pe raza localitatilor Targu-Jiu, Motru, Rovinari Dr.Tr. Severin, respectiv in zonele unde isi desfasoara activitatea subunitatile pentru care se achizitioneaza serviciile de inchiriere
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se vor inchiria autoturisme de oras sau de teren cu sau fara sofer in conformitate cu prevederile caietului de Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60171000-7 - Inchiriere de autoturisme particulare cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona servicii de inchiriere a 25 buc. de autoturisme de oras/teren cu/fara sofer pentru opt subunitati din cadrul S.N.L.O. (a se vedea anexa nr.1 la caietul de Sarcini si loturile din ANEXA B).
Valoarea estimata fara TVA: 647, 829.04RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot se regaseste in ANEXA B cu loturile.Se poate depune in contul RO49RNCB0149034562550007 BCR Sucursala Gorj.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile). Modul de constituire: prin virament bancar sau print-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (care va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare o suma calculata conform art 278^1 alin.(1)din OUG 34/2006-in cazul in care ofertantul a depus o contestatie care a fost respinsa ca nefondata de catre CNSC), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (de exemplu scrisoare de garantiebancara in original, completata conform formularului model); ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; numerar la casieria autoritatii contractante.Cuantumul sumei calculate pentru fiecare lot, conform art 278^1 alin.(1)din OUG 34/2006, se regaseste in ANEXA B cu loturile. Se va constitui de catre ofertantul declarat castigator inaintea incheierii contractului, in valoare de10% din valoarea acestuia fara TVA (5% in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii).Modul de constituire a garantiei de buna executie: - de regula printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - caz in care valabilitatea instrumentului de garantare va fi cu minim 14 zile mai mare decat valabilitatea contractului; Se va completa de exemplu formularul model.- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art.90, alin.(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin HG 1045/27.10.2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Modalitatile legale de plata in functie de disponibilitatile achizitorului, in termen de 90 de zile de la inregistrarea facturilor la sediul SNLO Targu-Jiu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Presedintele consiliului de administratie-Gavril Baican, Membrii consiliului de adminstratie: Daniel Burlan-Director General, Popescu Emanoil, Ghica Mariana - Carmen, Barascu Dumitru, Director Directie Productie-Dafinoiu Mihail, Director Directie
Economica-Olaru Daniel, Director Directie Resurse Umane Administrativ-Lazaroiu Constantin.
-Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (data emiterii fiind cu maxim 30 de zile inainte de data sedintei de deschidere) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
2.Informatii generale sau prezentare generala ? formular model.
3. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu valorile stabilite si prezentate in ANEXA B cu loturile.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Informatii privind experienta similara - prestarea de servicii similare duse la bun sfarsit, in ultimii 3 ani, de cel putin cuantumul valorilor stabilite si prezentate in ANEXA B cu loturile.
Cerinta nr. 2 Resurse tehnice: ofertantii au obligativitatea sa prezinte Declaratiasilistele privind utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari-servicii, angajandu-se sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului ? Formulare model: declaratie, DS1-3.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica existenta dotarii necesare executiei serviciului de transport prezentat prin oferta de catre operatorul economic, verificarea finalizandu-se printr-un proces-verbal. Daca operatorul economic ofertant nu este de acord cu punctul de vedere al comisiei SNLO Tg.-Jiu, acesta are obligatia de a-si exprima propriul punct de vedere in scris, chiar in cuprinsul procesului-verbal.
Cerinta nr. 3 Informatii privind subcontractarea - precizarea partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate.
Cerinta nr. 4 Resurse umane ? se solicita Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ? formular model, precum si informatii referitoare la personalul/organismul tehnic despecialitate decare dispune(strict necesar pentru indeplinirea contractului) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant.
Cerinta nr. 5 Recomandari in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din partea altor beneficiari/clienti. Se va prezenta minim o recomandare semnata de conducatorii (director, administrator etc.) beneficiarilor de servicii prestate ? formular model.
Cerinta nr. 6 Informatii privind protectia muncii
Cerinta nr. 1 Certificare a sistemului de
management al calitatii ISO 9001 sau
similara.
Cerinta nr. 2 Certificare a sistemului de management al mediului ISO 14001 sau
similara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
S-23076
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.03.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.03.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.03.2012 11:00
Locul: Sala de licitatii, etaj III, Directia Economica, Departament Achizitii Publice , SNLO SA Tg ?Jiu;
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti din parte operatorilor economici ofertantiLoc de depunere: etaj 1, secret. Cabinet Director Gen. de la adresa indicata a AC
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma stabilirii clasam. final conf. crit. de atrib., comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, se va solicita reofertarea in plic inchis, numai daca acele oferte au pretul cel mai scazut si nu se poate adjudeca oferta castig.Ofert. are obligatia sa depuna, la deschiderea ofertelor, docum. solic. prin prezenta Fisa de Date sau in conf. cu prev. art.11, alin.4 si alin.5 din HG 925/2006 pentru demonstr. indepl. criter. de calif., acesta poate prez. initial doar o decl. pe propria raspundere. Decl. va fi insotita de o anexa in care ofert. trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte; inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. In cazul in care uzeaza de acest drept, ofert. are oblig. de a prezenta/completa intr-un termen de 3 zile lucr. certif./docum. edific. care probeaza/confirma indepl. cerint. de calif.In cazul in care unul sau mai multi ofert au omis sa prezinte anumite docum., acestia vor avea la dispozitie pentru complet. docum. un nr. de 3 zile lucr. de la data desch. of.In conf. cu art.80, alin. 1 din HG 925/2006 se pot corecta erorile aritmetice sau viciile de forma numai cu acceptul ofertantului. Event. obiectiuni la Proiectul de Contract se vor depune odata cu oferta, respectiv la data desfas. sed. de desch., ulterior acestei date obiect. formulatenu vor fi luate in considerare. Nu se admit negocieri de clauze contract. care nu au fost obiectate prin oferta financiara. Fiecare of. are oblig.de a preciza in cadrul of. fin. modul de constit.a gar. de buna exec. Potentialii of. vor transm. Scrisoarea de Interes ? formular model, la nr. de fax 0253/222015 sau adresa de mail a resp. de proc., cel putin cu o zi inaintea datei la care s-a programat sed. de desch. a of.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile prevederilor art. 256^2 din OUG 34/2006, de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Legislatie al SOCIETATII NATIONALE A LIGNITULUI SA Targu-Jiu
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 1-15, Localitatea: Targu-Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Tel. +40 374171177, Fax: +40 253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.02.2012 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer