Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Transportul pentru rezolvarea problemelor de serviciu ale salariatilor din cadrul unitatilor direct subordonate SNLO in vederea coordonarii procesului de productie.


Anunt de participare (utilitati) numarul 114239/19.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala:  STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  COD 210132, Romania, Punct(e) de contact:  GRIGORE DADALAU, Tel. 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Email:  [email protected], Fax:  0253-222015, 216064, Adresa internet (URL):  www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala cu capital de stat
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Transportul pentru rezolvarea problemelor de serviciu ale salariatilor din cadrul unitatilor direct subordonate SNLO in vederea coordonarii procesului de productie.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Motru, Rovinari, Husnicioara
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Transportul pentru rezolvarea sacinilor de serviciu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60171000-7 - Inchiriere de autoturisme particulare cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Transport pentru rezolvarea problemelor de serviciin cariere
Valoarea estimata fara TVA: 734, 723RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.departicipare=7345lei , lot1=950lei, lot2=950lei, lot3=950lei, lot4=1285lei, lot5=360lei, lot6=950lei, lot7=950lei, lot8=950leifaraTVA, gar.buna exec.10% din val.contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii si modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii mai multor ofertanti , asociereava fi legalizat cu desemnarea unui lider fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridical.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea art.180, Decl.privind neincadrarea in art.181, Ceritif. De inmatric.emis de Of.Reg.Com. Certif. Constatat.emis de Of.Reg.Com.cu 30 zile inainte de data licitatiei. Pers.juridice/fizicestraine vor prez. doc. edif. care sa dovedeascao forma de inreg./atestare ori aprt. d.p.d.v.professional in conf.cu preved.legale din tata in care candidatul/pfertantul este reztdent. Doc. Vor fiprez.in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceriin ultimii trei ani: 734723lei fara TVA, lot1=95040 lei fara TVA, lot2=95040 lei fara TVA, lot3=95040 lei fara TVA, lot4=128535 lei fara TVA, lot5=35948 lei fara TVA, lot6=95040 lei fara TVA, lot7=95040 lei fara TVA, lot8=95040 lei fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prez. generala. Experienta similara trebuie sa fie de minim :367362 lei fara TVA, lot1=47520lei fara TVA, lot2=47520 lei fara TVA, lot3=47520 lei fara TVA, lot4=64268 lei fara TVA, lot5=17974 lei fara TVA, lot6=47520 lei fara TVA, lot7=47520 lei fara TVA, lot8=47520 lei fara TVA. Recomandari in original. Resurse tehnice-decl. si liste cu utilj.echip.teh.mijl.tr.laborator, baze prod.alte mijl.prod.pt reliz contract., Resurse umane-decl. cu efectivele medii anualecu personal angajat pt. exec. contract. Standarde de calitate -ISO 9001 sau echiv., standard de mediu-ISO 14001 sau echiv., standard privind SSM-OHSAS 18001 sau echiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La procedura pot participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP .Etapa de licitatie electronica se desfasoara in 1(una)runda cu durata de 1(una) zi si pas de 0.5% din valoarea estimata.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.02.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2011 11:00
Locul: Sala de licitatii, Directia Economica, Departament Achizitii Publice Lucrari, SNLO SA Tg ?Jiu;
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputernicitidin parte operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Surse proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr.6, sectorul 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. ; 0213104641, Fax:  ; 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Legislatie al SNLO Tg-Jiu
Adresa postala:  Str. Tudor Vladimirescu nr1-15, Localitatea:  Tg-Jiu, Cod postal:  210132, Romania, Tel. 0374171177, Fax:  0253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.01.2011 15:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer