Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Transportul salariatilor la si de la locul de munca cu autobuze si microbuze


Anunt de participare (utilitati) numarul 38869/13.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Complexul Energetic Turceni S.A.
Adresa postala: Str. Uzinei, Nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Amedeo Berindea, Tel.0253.335.045, In atentia: Deaconu Gheorghe, Email: [email protected], Fax: 0253.335.068
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Transportul salariatilorla si de la locul de munca cu autobuze si microbuze
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Subunitatiel SC Complexul Energetic Turceni SA si localitatile limitrofe
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 24, 700, 000 si 57, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia de regula la inceputul fiecarui an si vor avea de regula durata de un an.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea transportului salariatilorla si de la locul de munca cu autobuze si microbuze, pe diferite trasee.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60110000-2 - Servicii de transport terestru de pasageri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asigurarea transportului salariatilorla si de la locul de munca cu autobuze si microbuze, pe 69 de trasee, impartit in 3 loturi.
Valoarea estimata fara TVA: intre 24, 700, 000 si 57, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 46.000 lei, pentru lotul 1;100.000 lei, pentru lotul 2;29.000 lei, pentru lotul 3;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii: OP sau alte modalitati de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca oferta comuna depusa de un grup de operatori ecinomici este declarata castigatoare, atunci acestia au obligatia de a legaliza asocierea inainte de incheierea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006: Se vor prezenta si certificate tip eliberate de autoritati competente din tara in care ofertantul este rezident cu valabilitate la data deschiderii ofertelor privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.
Certificatelese vor prezenta inoriginal.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Documente care dovedesc forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Certificatul constatator emis de registrul comertului. Autorizatie de functionare/ alte documente echivalente.
Certificatul constatator se va prezenta inoriginal.
Pentru calificare obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa fie in concordanta cu obiectul acordului cadru
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilantului contabil la data de 31.12.2006 (auditat), vizat si inregistrat de organele competente sau alte documente privind demonstrarea situatiei economice si financiare .Completarea formularului tip Ddin carereiese cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie de cel putin:
2.300.000 lei, pentru lotul 1;
5.000.000 lei, pentru lotul 2;
1.500.000 lei, pentru lotul 3;
Ofertantul va face dovada indeplinirii urmatorilor indici :
Solvabilitate patrimoniala: min 40%
Lichiditate generala: min 100%
Prezentarea de documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de prestare al serviciului ofertat pentru o perioada 12 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarealisteiprincipalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, formularul E, insotita de certificari de buna executie, care sa contina valori, perioada si locul executiei serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, etc. (proces verbal de receptie) si prezentarea cel putin a unei recomandari din partea unui beneficiar.
Valoarea unui contract de serviciisimilare prestate in ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin: 690.000 lei, pentru lotul 1;
1.500.000 lei, pentru lotul 2;430.000 lei, pentru lotul 3;
Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privinddotarile tehnice cu mijloacele de transport de care dispune ofertantul pentru prestarea serviciului ofertat, formular G.Numarul lor si capacitatea de transport trebuie sa fie cel putin egale cu cele solicitate prin caietele de sarcini, pentru fiecare lot in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.12.2007 00:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar, la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.01.2008 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2008 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, Directia Comerciala.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251415600, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de atac sunt cele specificate in OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Marketing, Disciplina Contractuala
Adresa postala: str. Uzinei nr 1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Tel.0253/335045, 335046, ,Fax: 0253-335.068,
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2007 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer