Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Tratamente bituminoase pe traseul drumurilor nationale apartinand D.R.D.P. Cluj


Anunt de participare numarul 14014/14.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr.128., Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL LICITATII-CONTRACTE, Tel.0264-432434, 432552, 432350, In atentia: Ing.Maria DOMUTA, Email: [email protected], Fax: 0264-432415, 432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr.128., Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL LICITATII-CONTRACTE, Tel.0264-432434, 432552, 432350, In atentia: Ing.Maria DOMUTA, Email: [email protected], Fax: 0264-432415, 432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr.128, la SECRETARIATUL AUTORITATII CONTRACTANTE., Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL LICITATII-CONTRACTE, Tel.0264-432434, 432552, 432350, In atentia: Ing.Maria DOMUTA, Email: [email protected], Fax: 0264-432415, 432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Tratamente bituminoase pe traseul drumurilor nationale apartinand D.R.D.P. Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: drumurile nationale apartinand D.R.D.P. Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari de intretinere periodica-tratamente bituminoase pe traseul drumurilor nationale apartinand D.R.D.P. Cluj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233139-3 - Lucrari de intretinere a drumurilor nationale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.610.000 mp
Valoarea estimata fara TVA: 7, 190, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
D.R.D.P.Cluj isi rezerva dreptul de a achizitiona lucrari similare/suplimentare conform OUG34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare(pe toate loturile respectiv pachete) :88.100lei cu T.V.A.Garantia de buna executie pentru ofertantii castigatori: 10% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Imprumut BIRD contract nr.4842 RO (SWAP)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere care sa va legaliza conform OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie daca ofertantul participa la procedura ca ofertant unic sau parteneriat-acorduri de asociere, conventii de inchiriere, contracte intre asociati.Un document din care sa reiasa ca ofertantul nu s-a aflat in ultimii 5 ani in situat.art.180-181/OUG34/2006, Certificate, ORC echivalent, Cazier juridic-echiv., Declaratie pe proprie raspundere data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care este valabila pana cel mai tarziu la adjudecare, Declaratie de eligibilitate.Certificate fiscale-DGFP, Primarie valabile la data de 30.04.2006 sau Certificate emise de organisme din tara unde ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, Formularele bilanturilor contabile din 31.12.2004, 31.12.2005, 31.12.2006 vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (pentru toate loturile respectiv pachete)sa fie in cuantum de 10.700.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, Informatii referitoare la dotarile de natura tehnica de specialitate pentru indeplinirea contractului de lucrari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2000 RON
Conditii si modalitate de plata: Costul Documentatiei/lot respectiv pachet: 400 lei(cu T.V.A.)Cash la casieria autoritatii contractante: D.R.D.P. Cluj, Cluj-Napoca, strada Decebal, nr.128.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2007 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2007 09:30
Locul: sediul D.R.D.P. Cluj, Cluj-Napoca, strada Decebal, nr.128.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia numita prin Ordin al MINISTERULUI TRANSPORTURILOR, observatori autorizati si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Cluj
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-59.61.10, Email: [email protected], Fax: 0264-59.38.66
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor (CNSC) de pe langa A.N.R.M.A.P.
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0264-59.61.10, Email: [email protected], Fax: 0264-59.38.66, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.R.D.P. Cluj - SERVICIUL JURIDIC SI CADASTRU
Adresa postala: Strada Decebal, nr.128., Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel.0264-432434, 432552, 432350, Email: [email protected], Fax: 0264-432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2007 18:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer