Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Tratamente bituminoase Sector I si Sector II


Anunt de participare numarul 81249/30.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: ARAD, BULEVARDUL REVOLUTIEI, NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel.0257281600, Email: [email protected], Fax: 0257212188, 0257281305, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Tratamente bituminoase Sector I si Sector II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sector I
DJ 682 Arad-Felnac
DJ 708B Paulis-Siria
DJ 709 DN 7-Siria
DJ 709J Peregu Mare-Pecica
DJ 709J Variasu Mare-Iratosu
DJ 709B Arad-Curtici
DJ 709B Curtici-Sanmartin
Sector II
DJ 792 Nadab-Zarand
DJ 792D Mocrea-Araneag
DJ 793A Beliu-Comanesti
DJ 708A Nadas-Tarnova
DJ 793 Buteni-Chisindia
DJ 792B Hodis-Barsa
DJ 792B Hodis-Barsa
DJ 682 Zabalt-Lipova
DJ 682 Zabrani-Fantanele
DJ 707A Savarsin-Valea Mare
DJ 707B Valea Mare-Birchis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tratamente bituminoase Sector IDJ 682 Arad-Felnac 100+200-109+500
DJ 708B Paulis-Siria 0+000-18+700
DJ 709 DN 7-Siria 0+800-14+670
DJ 709J Peregu Mare-Pecica 15+600-30+100
DJ 709J Variasu Mare-Iratosu 50+450-54+100
DJ 709B Arad-Curtici 3+000-15+500
DJ 709B Curtici-Sanmartin 18+800-27+500Sector II
DJ 792 Nadab-Zarand 7+000-18+300
DJ 792D Mocrea-Araneag 0+000-19+370
DJ 793A Beliu-Comanesti 0+000-6+000
DJ 708A Nadas-Tarnova 23+400-41+100
DJ 793 Buteni-Chisindia 62+610-67+460
DJ 792B Hodis-Barsa 2+728-4+092
DJ 792B Hodis-Barsa 4+092-7+541
DJ 682 Zabalt-Lipova 36+400-59+000
DJ 682 Zabrani-Fantanele 74+900-86+900
DJ 707A Savarsin-Valea Mare 1+400-5+761
DJ 707B Valea Mare-Birchis 0+000-6+700
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233200-1 - Diverse lucrari de imbracare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop executia lucrarilor de refacere a imbracamintii asfaltice care constau in repararea degradarilor prin decapare si refacerea imbracaminti cu mixtura asfaltica preparata la cald (plombari gropi cu mixtura la cald), conform Caietuluide Sarcini siListelor de cantitati, ce fac parte integranta din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 599, 430RON
II.2.2) Optiuni
Da
suplimentare in conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 34/2006, actualizata.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este pentru lotul I de 20.000 lei, iar pentru lotul II de 25.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local, sume defalcate din TVA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea-formularul 12A, Declaratia privind eligibilitatea-formularul 12B.art. 181. din OUG nr. 34/2006, actualizata, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat Agentia Nationala de Administrare Fiscala Directia Generala a Finantelor Publice).- Declaratia privind calitatea de participant la procedura-formularul 12C.- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabilinregistrat si vizat de catre organele competente, insotit de contul de profit si pierdereladatade 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, lichiditate generala, solvabilitate patrimoniala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani de activitate (2006, 2007, 2008) sa fie de minim pentru lotul I - sector I de 5.900.000 lei, iar pentru lotul II - sector II de 7.800.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara- formularul nr.2, atestat APDP, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani formularul nr. 12 F, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani formularul 12I; se va prezenta si personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, personalul tehnic responsabil cu executia (RTE), personalul responsabil cu asigurea calitatii (CQ);Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari - formular 12 H;declaratie pe propria raspundere privind protectia muncii, declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului, - Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora formularul 12 G;ISO 9001, ISO 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 5 ani de activitate (2004, 2005, 2006, 2007, 2008) cel putin o lucrare similara in valoare minima de: 590.000 lei pentru lot I - sector I; 780.000 lei pentru lot II - sector II;Se va face dovada existentei masinilor, utilajelor si echipamentelor dupa cum urmeaza: - statie de emulsie, 2 containere pentru tratamente, 2 compactoare pe pneuri, 2 incarcatoare, termocontainer, utilaj de amorsat pentru reparatii izolate.- atestatul ICECON pentru utilaje.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
durata de executie
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2009 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membri comisiei si orice ofertant sau imputernicit
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala: Bd.Gen. V.Milea, nr.2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257228908, Email: [email protected], Fax: 0257251700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CJ Arad, Biroul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: Bd.Revolutiei, nr.75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel.0257281600, Fax: 0257212188
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2009 17:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer