Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Traversarea/subtraversarea Dunarii in vederea interconectarii sistemelor de transport gaze naturale din Romania si Bulgaria


Anunt de participare (utilitati) numarul 129166/24.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala:  Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551018, Romania, Punct(e) de contact:  Adela Pinzar, Tel. 0269803200, Email:  [email protected], Fax:  0269844832, Adresa internet (URL):  www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Traversarea/subtraversarea Dunarii in vederea interconectarii sistemelor de transport gaze naturale din Romania si Bulgaria
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sistemul national de transport gaze naturale
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Traversarea/subtraversarea Dunarii in vederea interconectarii sistemelor de transport gaze naturale din Romania si Bulgaria
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
45231220-3-Lucrari de constructii de gazoducte (Rev.2)
45231221-0-Lucrari de constructii de conducte de alimentare cu gaz (Rev.2)
45255500-4-Lucrari de foraj si de explorare (Rev.2)
45320000-6-Lucrari de izolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-
Valoarea estimata fara TVA: 7, 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare :144.000 euro ( respectiv 604.800 lei );garantie de buna executie :5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii sifonduri europene; termenul de plata 30-90 zile de la data inregistrarii facturii la sediul achizitorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea Formular 12 A;Declaratie privind situatia personala Formular 12 B(neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta);Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12 C ; CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular 12 D;certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident ).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea declaratiilor fiscale (bilantul contabil, declaratia de profit si pierderi) pe ultimii 3 ani financiari 2008, 2009 si 2010 vizate de organelecompetente.
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani 10.000.000 euro ; completare Formularul IV.3.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara - prezentarea unei liste de contracte de executie lucrari similare cu obiectul achizitiei, a caror valoare sa fie de 7.200.000 euro, din ultimii cinci ani.
Lista conform Formular 12Hprivind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, etc care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.
Utilaje de interventie rapida (trailere, macarale cu senile, excavatoare, buldoexcavatoare, buldozere, surse de sudare automata , compresor pentru probe de presiune si rezintenta >40 bari;
- Statie de izolare anticoroziva pentru conducte- Lab. autorizat grad I si grad II pentru izotest ? tranzotest;
- Lab. autorizate pentru analiza defectoscopica nedistructiva, suduri, incercari mecanice si laborator de betoane.
- Echipamente pentru efectuarea forajului orizontal dirijatsi echipament tragere conducta care sa acopere toata distanta de aprox. 2 km a subtraversarii
- Echipamente pentru tragrerea conductei in urma forajului orizontal dirijat- Lab. autorizat pe metoda incercari nedistructive metale Rt si Rp;
- Lab. autorizat analiza si incercari instalatii in constructii.( pentru efectuarea de incercari in cadrul profilelor IGN ? probe de presiune , respectiv PC ? protectie catodica);
Se solicita prezentarea listei conform Formular 12 I privind asigurarea cu personalul sudori conducte autorizati de ISCIR ? Romania, sau echivalent; a se prezenta o copie dupa autorizatie, colaborare/contract de munca permanentde specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari. Se completeaza Formular 12 G; Se vor prezenta recomandari din partea beneficiarilor- certificare ISO 9001:2008, sau echivalent, certificare ISO 14001:2001, sau echivalent, certificare a sist. de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale OHSAS 18001, sau echivalent.Operatorii economici vor prezenta in mod obligatoriu autorizatiile ETR si ETC emise de ANREAtestat tip B pentru instalatii electrice de 0, 4 KV, sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2011 09:30
Locul: SNTGN Transgaz SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program European de Recuperare Economica(EEPR)
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (EEPR)
VI.3) Alte informatii
Termenul de depunere a candidaturii a fost stabilit cu respectarea art 113 alin a si 2 din OUG nr 34/2006, fiind vorba de o procedura accelerataNumarul minim de candidati care vor fi selectati in etapa II este de minim 3 cu conditia sa existe suficiente candidaturi depuse si care sa intruneasca conditiile de eligibilitate stabilite conform prezentului anunt si documentatiei de atribuire atasateDocumentatia de atribuire in limba romana si limba engleza este atasata prezentului anunt. Specificatia tehnica , in limba engleza si limba romana, care este atasata prezentului anunt , poate fi pusa la dispozitia operatorilor economici , pe baza unei scrisori de intentie la fax +40269844832
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stravopoleus nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  -, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
-
Adresa postala:  -, Localitatea:  -, Cod postal:  -, Romania, Tel. -, Fax:  -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN Transgaz SA
Adresa postala:  P-ta Constantin I Motas nr. 1, Localitatea:  Medias, Cod postal:  -, Romania, Tel. 0269/803090, Fax:  0269/803403
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2011 17:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer