Licitatie Publica - Traverse de cale ferata
Anunt de participare (utilitati) numarul 52866/19.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul de Achizitii Publice, Tel.0252/315848, In atentia: Marius Zaharescu, Email: [email protected], Fax: 0252/323685
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE, SUCURSALA ROMAG-TERMO
Adresa postala: Sat Halanga, comuna Izvorul Barzii, judetul Mehedinti, Localitatea: Drobeta Tr. Severin, Cod postal: 227297, Romania, Punct(e) de contact: Servicil de Aprovizionare, Tel.0252/323666, In atentia: Stelian IORGA, Email: [email protected], Fax: 0252/323066
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE, SUCURSALA ROMAG-TERMO
Adresa postala: Sat Halanga, comuna Izvorul Barzii, judetul Mehedinti, Localitatea: Drobeta Tr. Severin, Cod postal: 227297, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel.0252/323666, In atentia: Stelian IORGA, Email: [email protected], Fax: 0252/323066
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Traverse de cale ferata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sucursala ROMAG-TERMO
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare "Traverse de cale ferata"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
20110000-0 - Traverse de cale ferata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Traverse de cale ferata din beton tip TA 13:200 buc.
Traverse de cale ferata normale din lemn impregnat: 300 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 225, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 3300 lei si garantia de buna executie 10% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Scadenta la plata pentru facturi este de 120 de zile de la data inregistrarii acesteia, in conditiile receptionarii produselor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii se solicita numai daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea,
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006,
Certificat privind plata impozitelor, taxelor locale si la Bugetul de Stat consolidat,
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe raza municipiului unde are sediul operatorul,
Certificat de inregistrare,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Document privind certificarea implementarii SMC-SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent de catre ofertant.
O lista cuprinzand cantitatile, utilajele si echipamentul din dotare.
declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
O lista a principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand cantitati, perioade de livrare, beneficiari.
Autorizatie AFER pentru furnizor pentru comercializare materiale de cale ferata,
Autorizatie AFER pentru producator pentru executie materiale cale ferata,
Document omologare produse cale ferata pentru executant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu OP sau chitanta la caseria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2008 12:00
Locul: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE, Sucursala ROMAG-TERMO
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia si peroanele imputernicite de catre operatorii economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bd. Nic. Titulescu, nr. 4, jud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251415600, Fax: 0251415601
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RAAN -Serviciul Contencios Juridic
Adresa postala: Str. Nicolae Iorga, nr.1, jud. Mehedinti, Localitatea: Dr. Tr. Severin, Cod postal: 220236, Romania, Tel.0252/315848
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2008 15:38