Licitatie Publica - Traverse din lemn de 2,60 m, traverse speciale pentru poduri CF si aparate de cale, impregnate
Anunt de participare (utilitati) numarul 91711/27.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: prin Sucursala Regionala CF Iasi, str. Piata Garii nr. 1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700090, Romania, Punct(e) de contact: Julieta Aghion, Tel.0232273507, Email: [email protected], Fax: 0232273507, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Traverse din lemn de 2, 60 m, traverse speciale pentru poduri CF si aparate de cale, impregnate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul Sectiilor L ale SRCF Iasi
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1200 buc. traverse din lemn de 2, 60 m impregnate, 300 buc. traverse speciale pentru poduri CF, impregnate si 39, 00 mc traverse speciale pentru aparate de cale, impregnate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34947100-8 - Traverse (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1200 buc. traverse din lemn de 2, 60 m impregnate, 300 buc. traverse speciale pentru poduri CF, impregnate si 39, 00 mc traverse speciale pentru aparate de cale, impregnate
Valoarea estimata fara TVA: 333, 375RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot I-2000 lei; Lot II-700 lei; Lot III-600 lei.Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181;
2. Declaratie privind eligibilitatea ;
3. Certificat de plata a impozitelor si taxelor catre stat;4. Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale;
5. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;
6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantului de minim: Lot I =404.000 lei, Lot II = 140.000 lei si Lot III = 122.000 lei2.Bilantul contabil la 31.12.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de producator sau Autorizare de la producator pentru livrarea produselor2. Lista principalelor furnizari din ultimii 3 ani cu recomandarile aferente (care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari a unor contractecare au avut ca obiect furnizarea unor produse similare si o valoarea egala sau mai mare decat: Lot I =102.000 lei, Lot II = 70.000 lei si Lot III = 61.000 lei)
3.Declaratie privind dotarea tehnica5. a) Daca candidatul are calitatea de producator /prestator, va prezenta:
-Autorizatie de furnizor feroviar eliberata de AFER
- pentru produs: - Certificat de omologare tehnica feroviara de fabricatie-pentru serviciu de impregnare: - Agrement tehnic pentru impregnarea traverselor din lemnb) Daca candidatul are calitatea de distribuitor autorizat, va prezenta: Agrementul tehnic de comercializare si urmatoarele documente ale producatorului/prestatorului: Autorizatie de furnizor feroviar AFER, Certificat de omologare tehnica feroviara de fabricatie , Agrement tehnic feroviar pentru impregnarea traverselor din lemn, vizate la zi, conform OMT 290/2000, valabile pe toata durata contractului sau angajament pentru prelungirea valabilitatii in cazul expirarii;
6. Certificate de atestare al sistemului calitatii: SR EN ISO 9001-2001, SR EN ISO 14001, OH SAS 18001;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform cap. IV.2 din Fisa de date a achizitiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.12.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.12.2009 10:00
Locul: SRCF Iasi, str. Piata Garii nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel iasi
Adresa postala: str. Vasile Conta nr. 28, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700106, Romania, Tel.0232212566, Fax: 0232212578
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al SRCF Iasi
Adresa postala: str. Piata Garii nr. 1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700090, Romania, Tel.0232215600
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.11.2009 13:50