Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Traverse din lemn impregnate si chituci din lemn impregnati


Anunt de participare (utilitati) numarul 138674/06.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN POPESCU, Tel. +40 213192428, Email: [email protected], Fax: +40 213192428, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Craiova
Adresa postala: B-DUL DACIA, Nr. 221, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: RO-200044, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul AAA, Tel. +40 251416511, In atentia: DASCALU NICUSOR, Email: [email protected], Fax: +40 251416511
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Craiova
Adresa postala: B-DUL DACIA, Nr. 221, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: RO-200044, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul AAA, Tel. +40 251416511, In atentia: DASCALU NICUSOR, Email: [email protected], Fax: +40 251416511
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Craiova
Adresa postala: B-DUL DACIA, Nr. 221, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: RO-200044, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul AAA, Tel. +40 251416511, In atentia: DASCALU NICUSOR, Email: [email protected], Fax: +40 251416511
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Traverse din lemn impregnate si chituci din lemn impregnati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depoul CF Pitesti
Rev de vag Craiova
Rev de vag Piatra Olt
Post rev vag Tg Jiu
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Traverse din lemn impregnate si chituci din lemn impregnati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34947100-8 - Traverse (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Traverse normale de lemnimpregnate: 410 bucati
Traverse speciale de lemnimpregnate: 33 bucati
Chituci de lemn impregnati: 246 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 48, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare de 860 lei, valabila 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se exprima in lei si va fi const prin: a)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante-orig, conformmodel (Form 3).b)polita de asig emisa de catre o societate de asig, care contin obiectul contractului, cuantumul si valabilitatea garantiei de participare prevazuta in doc de atribuire-in orig, c)ordin de plata in contul autorit contractante, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Pe ord de plat este obligatoriu mentionarea numarului procedurii pt care se constituied)plata in numerar la casieria autorit contr, conf prevederilor legale.Ofertele care nu sunt insot de dovada const gar de part vor fi resp si returnate nedeschise.Aut contr are drep de a aresta si de a incasa in nume prop gar de part, ofertantul pierz suma const, at cand acesta din urma se afla in oric din urm sit: 1)rev of in per de valab a ac;2)fiind decl cast proc, ref sa semn contr in ter stab;3)fiind decl casti proc, nu const gar de b exec a contr;Garantia de part se va returna numai dupa semnarea contractului de achizitie publica. Gar de buna executie este de 10% din val contractului fara TVA si va fi constit in conformitate cu prevederile art 90 din HG nr. 925/2006 actualizata, prin deschiderea de prestator a unui cont de gar de buna exec la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org fiscal competent, cu o depunere initiala de 1% din val ctr. fara TVA urmand a fi alimentat lunar prin retineri succesive din val fiec facturi, pana la constit integrala a garantiei de 10% din val contr.fara TVA Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl pe proprie raspundere privind neincadrarea in preved art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modif si completarile ulterioare, conform model formular A din sectiunea formulare, in original
2.Decl pe proprie raspundere privind neincadrarea in preved art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform model formular B din sectiunea formulare, in original
3. Decl pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), conform model formular B1 din sectiunea formulare, in original
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010, conform model formular C din sectiunea formulare, in original
5.Decl pe proprie raspundere conf. art. 69 1*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, conform model formular D din sectiunea formulare, in original
In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: STANA DAN ? DIRECTOR; SANDU VICTORIA ? CONTABIL SEF; PETCU ILIE ? SEF DIVIZIE; Catalin MOCANU ? SEF DIVIZIE;; DASCALU NICUSOR - SEF SERVICIU; DAVIDESCU AURA - SEF SERVICIU; Florin TALVAN - SEF SERVICIU; Cornel MARINESCU - SEF SERVICIU;Rodica ALDEA - SEF SERVICIU; Ilie RADU - SEF SERVICIU; POPA OVIDIU ? SEF BIROU;BELDIE STELICA - SEF SERVICIU. In cazul unui grup de operatori economici care isi depun candidatura comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant sau tert sustinator); Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al candidatului.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCOfertantul va detine : Autorizatie de furnizor feroviar, Certificat de omologare tehnica feroviara, pentru furnizarea de traverse de lemn , Agrement tehnic feroviar pentru serviciul de impregnare valabile la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte ultimul bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente
Informatii generale privind cifra medie de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani. Va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea a cel putin unei recomandari din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul ofertei fara TVA;Nr.runde electr: 1 runda;durata rundei: 1 zi.Licit electr va incepe nu mai devreme de 2 zile lucr dupa data la care vor fi transm invit.Partic la etapa finala de LE: conf art 38(3), (4)din HG 925/2006 actualiz;conf art 42 din H1660/2006 actualiz;conf art 165 din OUG 34/2006 actualiz.Ofertantii declarati admisi au oblig de a confirma in scris oferta fin introd in SEAP, in cadrul ultimei runde, insotita de deviz, la autorit contract, in termen de 24 ore, prin fax la nr. 0251419540.Ofert decl castig are oblig ca pana la la semn contr sa depuna in orig, oferta fin insotita de deviz, la sediul autorit contr.In cazul in care doua sau mai multe oferte, dupa finaliz etapei de licit elect, contin in cadrul prop fin acelasi pret minim al ofertei, autorit contr va solicita respectivilor operat econ o noua prop fin, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit operat economic a carui noua prop fin are pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
16
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2012 11:00
Locul: Sediul STFC Craiova, Loc. Craiova, B-dul Dacia, Nr. 221
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
SNTFC CFR CALATORI S.A. nu incheie/atribuie acord cadru/contract de achizitie publica (produse, servicii, lucrari) aferente infrastructurii de interes national.SNTFC CFR CALATORI SA este autoritate contractanta conf.OUG 34/2006, art.8, lit.d), iar STFC Craiova este sucursala a SNTFC in consecinta valoarea insumata a achizitiilor pe acest cod CPV la nivelul SNTFC CFR CALATORI SA depaseste pragul pentru aplicarea procedurii de , ,cerere de oferte, ,.Perioada de valabilitate a ofertei este de 60 zile de la termenul limita de depunere a acesteia. Orice oferta valabila pentru o perioada mai mica decat cea precizata in prezenta fisa de date a achizitiei va fi respinsa ca fiind neconforma.Nota: a.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade .b. ofertantul are obligatia de a comunica autoritatii contractante daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a candidaturii.c. ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca si-a retras candidatura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare.-Limba de redactare a candidaturii si a propunerilor tehnice si financiare - Romana- Toate certificatele si documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata.In cazul in care doua sau mai multe oferte, dupa finalizarea etapei de licitatie electronica, contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret minim al ofertei, autoritatea contractanta va solicita respectivilor operatori economici o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit operatorului economic a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al STFC Craiova
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 221, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: RO-200044, Romania, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2012 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer