Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Traverse normale din lemn impregnate cu creozot ecologic de tip C


Anunt de participare (utilitati) numarul 139756/19.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comerciala - SAPSPBS, Tel. +40 213192433, In atentia: Elisabeth Albota, Email: [email protected], Fax: +40 213192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Traverse normaledin lemn impregnate cu creozot ecologic de tip C
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locurile de livrare sunt statiile CF de pe raza Sucursalelor CREIR CFin conditii INCOTERMS - DDP
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Traverse normaledin lemn impregnate cu creozot ecologic de tip C
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34947100-8 - Traverse (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Traverse normaledin lemn impregnate cu creozot ecologic de tip C = 17400 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 1, 914, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantuluiin cuantum de19.140 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Contul autoritatii contractante pentru depunere garantie de participare este contul RO76BITRBU5RON036603CC02, Banca Italo Romena Ag MihalacheGarantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in Euro in cuantum de4.237, 98 euro, la un curs mediu afisat de BNR, aferent perioadei 01.08.2012 ? 30.08.2012, de 1 Euro = 4, 5163 LeiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).Garantia de participare se depune in etapa a II-a, dar nu mai tarziu de data si ora limita pentru deschiderea ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana (formularul 2) 5% din valoarea contractului de produse, fara TVA .Garantia de buna executie a contractului se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale aplicandu-seprevederile HG 1045/2011 ; sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de 3(trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului de ambele parti. Garantia de buna executie se va restitui la solicitarea scrisa a ofertantului in care se va mentiona modalitatea de restituire. In cazul contractului de furnizare, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Eligibilitatea Candidatul nu trebuie sa se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 18o din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006. In acest sens, candidatul va depune o declaratie pe propria raspundere.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul A. Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare candidat/candidat asociat/tert sustinator.Cerinta nr. 2
Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006
Autoritatea contractanta va exclude din procedura candidatul care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. In acest sens, candidatul va depune o declaratie pe proprie raspundere. - De asemenea candidatul va depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
-Formularul B1. Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare candidat/candidat asociat/tert sustinator(tertul doar literele a, c1 si d)
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale -- se depune in original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul, dupa caz, de catre candidat /candidat asociat
Cerinta nr. 3
Neincadrarea la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006
Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire candidatul care se afla in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 . Nota: persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Cristian Ghibu-Dir.General; Corneliu Cretu - Dir.Gen.Adj.Ec.; Constantin Manea - Dir.Gen.Adj.Exploatare; Mihai Ungureanu ?Dir.Comercial; Florin Tomescu -Dir.Asistenta Juridica si Resurse Umane; Viorel Scurtu-Dir.Linii; Marius Dobre- Sef serviciu Linii; Laslo Adrian ing.;Olteanu Pompiliu; Daniela Dumitrescu- Sef SAPSPBS; Florina Mirica- Sef. SACPE; Baicu Sorina -Sef STCD; Bogdan Branzan ?Sef pr.STCD;Valentin Mitroi ?Sef birou STCD; Mitroi Marilena- Ec.;Constantinescu Simona-Ec.;Daniela Manea ?Sef birou AL; Dorina Craciun ?ing.; Elisabeth Albota ing.; Hropaciov Lorena-Ec; Preda Georgiana-cons.jur; Buhot Mariana-cons.jur.; Melinte Ionut-cons.jur.; Laudat Mirela-cons.jur cat si dl Silaghi Ovidiu Ioan: Ministrul Transporturilor si Infrastructurii
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Candidatul va depune Formularul B2 ?in original. Formularul se depune in original dupa caz, de catre fiecare candidat / candidat asociat / tert sustinator / subcontractant
Cerinta nr. 4
Participarea la licitatie cu oferta independenta. Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire candidatul care nu depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta , sau il depune, insa nu este conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 emis de ANRMAP
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Formularul B3?in original Declaratia se depune in original de catre fiecare candidat.
In cazul operatorilor economici ce au calitatea de IMM: Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie, conform prevederilor din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente care se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a ofertantului: - in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune: · ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1) -in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: · ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1);· ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2);· ?Fisa de parteneriat?;· ?Intreprinderi partenere?- in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: - · ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1);· ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2);· ?Intreprinderi legate?;· ?Fisa privind legatura dintre intreprinderi? Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Modelele formularelor enumerate se regasesc - Formulare.In acest sens, ofertantii vor depune documentele in original. Cerinta nr. 1
Obiectul de activitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii candidaturii, din care sa rezulte obiectul de activitate al candidatului si care trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie.
Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si care trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie;In cazul ofertei comune (asocieri): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
-Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, -Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si care trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie- se depune in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , unde e cazul insotit de traducere autorizata in limba romanaCerinta nr. 2
Cerinta minima obligatorie referitoare la atestate AFER.Conform OMT 290/2000 candidatul trebuie sa detina : -autorizatie de furnizor feroviar sau agrement pentru servicii de intermediere a furnizarii produselor feroviare criticepentru produsele licitate.. Autorizatiile, agrementele solicitate mai sus trebuie sa fie in termen de valabilitate. - Autorizatie de furnizor feroviar sau agrement pentru servicii de intermediere a furnizarii produselor feroviare criticepentru produsele licitate- (1) In cazul in care, valabilitatea Autorizatiei AFER si/sau a Agrementului tehnic nu este/sunt pe toata durata de derulare a contractului, candidatul va depune un angajament prin care in cazul in care este declarat castigator, se angajeaza ca va prelungi valabilitatea acestora, pe toata durata de derulare a contratului si va instiinta autoritatea contractanta.(2) In cazul in care un operator economic nu detine autorizatiile, agrementele, omologarile solicitate mai sus sau acestea nu sunt in termen de valabilitate la data depunerii candidaturii, se va prezenta, dupa caz: a) dovada finalizarii demersurilor pentru obtinerea acestora si un angajament scris deprezentare a lor pana la semnarea contractului.Sau b) autorizatii/agremente echivalente emise de organisme (similare AFER-ului) din statele in care candidatul este stabilit si recunoscute de AFER.De asemenea, acesta va prezenta un angajament ca in cazul in care va fi declarat castigator va prezenta pana la semnarea contractului Autorizatiile/ agrementele/ omologarile tehnic AFER. Produsele feroviare critice, provenite din import sau de la furnizori unici, pot fi procurate de la agenti economici care nu detin autorizatie de furnizor feroviar, daca acestia fac dovada ca detin un agrement tehnic feroviar pentru fiecare produs furnizat. Semnarea contractului este conditionata de prezentarea autorizatiilor/agrementelor AFER de catre ofertantul desemnat castigator.Documentele se depun in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Modalitatea de indeplinireAutorizatie de furnizor feroviar sau agrement pentru servicii de intermediere a furnizarii produselor feroviare criticepentru produsele licitate- Documentele se depun in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, care sa reflecte capacitatea candidatului de a sustine contractul de furnizare in valoarea egala sau mai mare de800.000 lei Cursul valutar mediu anual folosit pentru completarea formularelor depuse in cadrul candidaturii, precum si in cadrul analizei acestora, este cel comunicat de BNR (http: //www.bnr.ro/Cursul-de-schimb), respectiv: Anul 2009:1 euro =4, 2373 leiAnul 2010:1 euro =4, 2099 leiAnul 2011:1 euro =4, 2379 lei.In cazul in care candidatul invoca sustinerea financiara a unui tert, se va prezenta in original, un angajament de sustinere financiara in forma autentica, din partea tertului, intocmit conform art. 11^1 din HG 925/2006.Cerinta va fi indeplinita fie de candidat, fie de un singur sustinator fara cumularea acestora.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Experienta similara se va dovedi prin depunerea listei furnizarilor de produse in ultimii 3 ani, in original, care va contine valori, cantitate, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiarii.Candidatul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a livrat produse similare celor licitate. Se va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal receptie sau a unui numar maxim de 3 ( trei) care sa confirme livrarea de produse similare, in valoare egala sau mai mare de 400.000 lei.In cazul in care candidatul invoca sustinerea privind experienta similara a unui tert, se va prezenta in original, un angajament de sustinere incheiat in forma autentica din partea tertului, intocmit conform art. 11^1 din HG 925/2006. Demonstrarea experientei similare se face fie de candidat, fie de un singur sustinator fara cumularea acestora.
Cerinta nr. 2 Cerinta minima obligatorie referitoare la atestate AFERConform OMT 290/2000, candidatul trebuie sa detina : Omologare tehnica AFER pentru produsele licitate.Omologarile solicitate mai sus trebuie sa fie in termen de valabilitate. -Omologare tehnica AFER pentru produsele licitate- (1) In cazul in care, valabilitatea Omologarii tehnice nu este pe toata durata de derulare a contractului, candidatul va depune un angajament prin care in cazul in care este declarat castigator, se angajeaza ca va prelungi valabilitatea acesteia, pe toata durata de derulare a contractului si va instiinta autoritatea contractanta.
Continuare cerinta nr.2(2) In cazul in care un operator economic nu detine omologarile solicitate mai sus sau acestea nu sunt in termen de valabilitate la data depunerii candidaturii, se va prezenta, dupa caz: a) dovada finalizarii demersurilor pentru obtinerea acestora (obligatoriu specificatii tehnice avizate de CFR si AFER) si un angajament scris deprezentare a lor pana la semnarea contractului.Saub) agremente echivalente emise de organisme (similare AFER-ului) din statele in care candidatul este stabilit si recunoscute de AFER. De asemenea, acesta va prezenta un angajament ca in cazul in care va fi declarat castigator va prezenta pana la semnarea contractului agrementele/ omologarile tehnic AFER.
Informatii privind subcontractarea. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.Declaratia privind subcontractantii, partile din contract care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora (se vor prezenta informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti, specializarea acestora, datele de recunoastere ale subcontractantilor). In cazul in care nu vor fi parti subcontractate, se va prezenta declaratia cu mentiunea ? nu este cazul?. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate
Informatii privind asocierea. In cazul asocieriiOfertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu oferta si documentele care o insotesc, acordul de asociere (operatorii economici asociati vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare). In cazul declararii ofertantuluica si castigator, Acordurile de asociere vor fi prezentate in forma autentica pana la semnarea contractului
Continuare cerinta nr.1
Cursul valutar mediu anual folosit pentru completarea formularelor depuse in cadrul candidaturii, precum si in cadrul analizei acestora, este cel comunicat de BNR (http: //www.bnr.ro/Cursul-de-schimb), respectiv: Anul 2009:1 euro =4, 2373 leiAnul 2010:1 euro =4, 2099 leiAnul 2011:1 euro =4, 2379 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/ 2424/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2012 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2012 11:00
Locul: B-dul Dinicu Golescu nr.38, sectori 1, Bucuresti - Palat CFR etaj 5 cam 79
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai candidatilor. Acestia trebuie sa prezinte imputernicirea si o copie a BI/CI/pasaport.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Corespondenta va fi in limba romana, sub forma de acte oficiale transmise pe una din urmatoarele cai: - prin fax, la nr. 0213192433, intre orele 9-14 , prin incredintare directa, la punctul de contact din anunt, intre orele 9-14. 2.Toate documentele depuse de ofertant vor fi in limba romana, sau insotite de traducere autorizatain limba romana. 3. Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal la rubrica de "Documentatii si clarificari" a anuntului din SEAP.4. Documentatia de atribuire se posteaza integral in auntul de participare din SEAP (www.e-licitatie.ro) . 5. In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut?, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret clasate pe locul I, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, iar contractul va fi atribuit candidatului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.DATE REFERITOARE LA CLAUZE CONTRACTUALE: Clauzelecontractualeobligatoriisunt: obiectul si pretul contractului, documentele contractului, obligatiile furnizorului si ale achizitorului, penalitati si daune interese, garantia de buna executie a contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal (art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF ?CFR? SA - Directia Asistenta Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucurestir, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213192526, Fax: +40 213192526, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2012 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer