Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - traverse normale din lemn impregnate 2,60 x 0,26 x 0,16m;


Anunt de participare (utilitati) numarul 36145/15.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: gherghina tudor, Tel.021/3192433, Email: [email protected], Fax: 021/3192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: CNCF CFR SA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
traverse normale din lemn impregnate 2, 60 x 0, 26 x 0, 16m;
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conditii si locul de livrare: DDP conform INCOTERMS 2000. Toata cantitatea se va livra vagonabil la statiile de destinatie : Orastie -200 buc. ;Brasov Triaj - 400 buc. ; Pascani - 200 buc.;Caracal - 200 buc., dupa impregnarea acestora laI.T Suceava.
Mod de ambalare : Traversele din lemn impregnate se vor livra cu dispozitive impotriva crapaturilor, fixate pe capetele traverselor.Termen de livrare : conform comenzilor achizitorului.Perioada de livrare : de la semnarea contractului de furnizare de produse pana la 31.12.2007. Produsele se vor livra esalonat conform graficului de livrare ce se va stabili la contractare.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
traverse normale din lemn impregnate 2, 60 x 0, 26 x 0, 16m;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
20111000-7 - Traverse din lemn (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1000 buc. traverse lemn fag impregnate 2, 60 x 0, 26 x 0, 16m;
Valoarea estimata fara TVA: 135, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare de 2000 lei constituita prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare a contractului de furnizare = buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul A din Sectiunea III; 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul B din Sectiunea III.- Certificat de inregistrare;
- Certificat emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul Mun. Bucuresti/teritorial, din care sa rezulte : - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale(FormularG din Sectiunea III). Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: trebuie sa fie egala sau mai mare decat 12.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produseefectuate in ultimii 3 ani (Formular C1 din sectiunea III).2. Autorizare pentru vanzarea produselor de la producatorii originali (Formularul H din Sectiunea III)Operatorii economici trebuie sa prezinte documente AFER, conform Ordinului MT nr. 290/2000 cu modificarile si completarile ulterioare: Autorizatia de furnizor feroviar AFER , Omologarea tehnica AFER a produsului sau Agrementul Tehnic AFER
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata documentelor la sediul CNCF " CFR" SA - Bdul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti;cam.89; tel cfr 122853;122852 sau PTT 021/319.24.33
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2007 10:00
Locul: CNCFR SA -Bdul Dinicu Golescu nr.38, cam 89, etaj7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor care vor prezenta copii dupa CI/BI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: : str.Stravopoleos nr. 6, sector 3, Bucuresti, cod postal 030084, Romania, , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti-
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sect.5 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 050091 , Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF"CFR"SA - Directia Asistenta Juridica
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Bucuresti, sector 1, cod postal: 010873, Romania , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2007 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer