Licitatie Publica - Traverse speciale din lemn impregnate cu creozot ecologic tip C
Anunt de participare (utilitati) numarul 108639/01.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 021/3192433, Email: [email protected], Fax: 021/3192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Traverse speciale din lemn impregnate cu creozot ecologic tip C
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CONFORM GRAFICULUI DE LIVRARE NR.12/1/632/23.09.2010
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
TRAVERSE SPECIALE DIN LEMN IMPREGNATE CU CREOZOT ECOLOGIC TIP C - sunt din specii lemnoase in urmatoarea proportie
-40% fag si 60% stejar si /sau cer
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34947100-8 - Traverse (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1700 METRI CUBI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.11.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 21000 LEI SI ARE O VALABILITATE DE 60 ZILE, -GARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT.PLATA SE VA FACE IN MAXIM 30 ZILE DE LA DATA PRIMIRII FACTURII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea (Formular A ? in original) ;
-Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34 / 2006 (Formular B ? in original);
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular B6 ? in original--Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 indice 1 ? (Formular B.2 ? in original);
-Certificatul de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului RegistruluiComertului, in copie;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata;
-Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si acontributiei pentru asigurarile sociale de stat (certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale (Formular G ? in original), ofertantii vor dovedi o cifra medie anuala de afaceri in valoare egala sau mai mare de 630000 lei-Bilanturi contabile 2007, 2008, 2009, in copie;
-Angajament de sustinere a situatia economica si financiara, in original (daca este cazul), in original;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista furnizari de produse in ultimii 3 ani, in original (Formular E ? in original), ofertantul va dovedi o experienta similara egala sau mai mare de 1500 mc de traverse speciale-Contractul/contracte ca experienta similara( in copie ) si recomandarile ( in original );
-Autorizatia de furnizor feroviar eliberata de AFER si Omologarea AFER sau Agrementul Tehnic AFER si Omologarea AFER (sau echivalentele), in copie;
-Autorizarea de comercializare de la producator (unde e cazul) in original sau copie legalizata;
-Certificat ISO 9001:200/2008
-Asocierea in vederea depunerii unei oferte comune(daca este cazul), in original;
-Angajament de sustinere a capacitatea tehnica si/sau profesionala (daca este cazul), in original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/2635/22.09.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2010 11:00
Locul: Sediul CNCF, ,CFR''SA Bucuresti, bulevardul Dinicu Golescu nr.38 sector 1 cam.79 etaj 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Traversele specile din lemn impregnate cu creozot ecologic tip C -- pentru procedura de negociere traverse speciale din lemn impregnate cu creozot ecologic tip C s-a intocmit nota justificativade accelerare a procedurii nr.9/3/2596/2010.Valabilitatea ofertei este 60 zile.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul NationaledeSolutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CurteadeApel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021/3195180, Fax: 021/3195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Asistenta Juridica
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr.38, sector1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 021/3151117, Fax: 021/3151117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.09.2010 13:48