Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Trecere la 20 kV a retelelor electrice de 6 kV din municipiul Craiova- etapa III- zona II, judetul Dolj?


Anunt de participare (utilitati) numarul 137905/02.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Punct(e) de contact: Madalina Rosca, Tel. +40 372523242, Email: [email protected], Fax: +40 372523810, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC CEZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Str.Calea Severinului, nr 25 (fosta Str. Nicolae Titulescu, nr.187), judetul Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Tel. +40 372523242, Email: [email protected], Fax: +40 372523810
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC CEZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Str.Calea Severinului, nr 25 (fosta Str. Nicolae Titulescu, nr.187), judetul Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Tel. +40 372523242, Email: [email protected], Fax: +40 372523810
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Trecere la 20 kV a retelelor electrice de 6 kV din municipiul Craiova- etapa III- zona II, judetul Dolj?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile de trecere la tensiunea de 20 kV a instalatiilor ce functioneaza la 6 kV din Municipiul Craiova- etapa III, zona II, constand in :
? Lucrari in statia de transformare constand in :
? Racordarea cablurilor de 20 kV la cele doua celule existente si echipate in statia de transformare 110/20/6 kV Craiova E;
? Parametrizarea protectiilor existente in cele doua celule;? Modernizarea pe actualele amplasamente a urmatoarelor posturi: PTCZ 29, PA 7, PTCZ 193, PTCZ198, PTCZ 369 si PTCZ 82, constand in :
? Inlocuirea trasnformatoarelor 6/0, 4 kV existente cu transformatoare de 20/0, 4 kV;
? Inlocuirea celulelor de 6 kV existente cu celule moderne de 20 kV, echipate cu deparatoare de sarcina in SF6 sau dupa caz cu intrerupatoare in vidsi echipament de comanda si protectie digital;
? Montare tablouri de distributie joasa tensiune moderne ;
? Reparatie constructie post de transformare (refacere canale de cabluri, reabilitarea iluminatului, refacere zugraveli interioare si exterioare, reparare si vopsire usi de acces si jaluzele ventilatie naturala, etc).? Modernizarea posturilor PT 30, PT 379, PT 138, PT 223 si PT 222 prin reamplasarea acestora in posturi in anvelopa avand urmatoarea structura :
? celule linie echipate cu separatoare de sarcina sau dupa caz cu intrerupatoare fixesi CLP;
? celule de trafo echipate cu separator, sigurante fuzibile si CLP pe ambele capete ale sigurantei fuzibile si actionare manuala, transformatoare de curent si transformatoare de tensiune;
? transformatoare electrice in ulei, etanse;
? capat terminal pentru legarea celulei de linie;
? Realizare LES 20 kV cu cablu, monofazat, cu izolatie din polietilena reticulata XLPE, armate, de tip A2XS(FL)2Y 3x(1x150) mm2 cu protectie longitudinala si transversala la patrunderea apei, fiind realizate urmatoarele bucle:
? Statia Craiovita, PT 29, PT 369, PT 138, PT 223, PT 222, PT 379, Statia Craiova Est;
? Statia Craiova Centru, PT 195, PT 70, PT 27, PT 352, PT 399, PT 82, PA 7, Statia Craiova E;
? inchidere a buclei PT 354, PT 105, PT 362, PT 123, PT 124, PT 389, PT 125, PT 414, PT126 si Statia Craiovita;? Postul de transformare 30 se va introduce in bucla de 20 kV dintre Statia Craiova Centru si Statia Craiova E, intre posturile de transformare 317 si 493 si va fi echipat cu trei celule de linie, una fiind alimentata din PA 7;? Intre PT 379 si PT 408 se va poza un cablu in vederea preluarii in caz de avarie a consumului pe bucla dintre Statia Craiova Centru si PT 408.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
45232221-7-Statie electrica de transformare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SC CEZ DISTRIBUTIE SA va pune la dispozitie urmatoarele materiale: Transformator de putere TTU 20/0.4 kV- 630 KVA buc 3
Transformator de putere TTU 20/0.4 kV- 400 KVA buc 5
Transformator de putere TTU 20/0.4 kV- 100 KVA buc 1
Cablu A2XS(FL)2Y 12/20 kV 1x150/25 mmpm 39, 005.00
Cablu ACYABY 0.6/1 kV 3X150 SE+70 REm 266.00
Cablu ACYABY 0, 6/1KV 3X240 SE+120 REm 796.00
Valoarea totala a materialelor si echipamentelor puse la dispozitie de catre beneficiar este: 1.213.988, 44 lei fara TVA.Oferta financiara va cuprinde pentru materialele puse la dispozitie de catre beneficiar numai contravaloarea transportului de la Depozitul Central din Craiova, strada Caracal nr. 244, pana la lucrare. In lista cu cantitatile de lucrari, in Formularul F3, materialele puse la dispozitie de catre beneficiar vor fi prinse cu valoarea 0.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 808, 690RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 48.000, 00 lei. In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autorit. contract. va retine contestatorului din cuantumul garant.de particip. o suma calculata in conformit.cu prev.art.278^1 din OUG 34/2006. . Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 180 zile de la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor; Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul nr. RO03BRDE170SV26689741700 BRD Suc. Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. OP-ul sau instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original, vor fi prezentate separat, nefiind introduse in plicul care contine documentele de eligibilitate. Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta: 180 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor Cuantumul GBE a contract.de lucr, reprez.10%din val.contr.GBE se poate constit.si prin: -scris.de garant.banc.in fav.AC pt.intr.val.a lucrarii(10% din val.de oferta);
-ret.succes.de 10% din val.fact.accept.si onorate la plata;
- printr.instrum.de garantare emis in cond.legii de o soc.banc.sau de o soc.de asig, care devine anexa la contract.Daca GBE se va constit.prin ret.succes, prima dep.se va face inainte de semn.contract.de ex.si va fi in cuantum de: total garant/durata de executie(luni), dar nu mai putin de 0, 5%din pretul contract.Ofertant.are oblig.de a deschide un cont la dispoz.AC, la o banca agreata de ambele parti.Pe parcursul indepl.contract., autorit.contract.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite ofertantului.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea ofertantului.b)Perioada garant.de buna executie acordata pentru intreaga lucrare va fi de min 24 luni.AC este societate comerciala care nu se supune prevederilor HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din fonduri proprii, prin virament bancar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A din Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea - completata in conformitate cu Formularul 12A din sectiunea Modele de formulare - in original. Documentul se va depune de ofertant si de asociat/tertul sustinator (daca este cazul);
-Certificat de participare cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul 12E din sectiunea Modele de formulare- in original. Candidatul nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe candidaturi individuale si/sau comune, sa fie nominalizat ca subcontractant/tert sustinator in cadrul unei alte oferte;
-Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia va fi completata in conformitate cu Formularul 12B din sectiunea Modele de formulare - in original. Documentul se va depune de ofertant/asociat (daca este cazul). Tertul sustinator (daca este cazul) va depune declaratia privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 completata doar pentru lit. a), c1), d);
- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 12 D din Sectiunea ?Modele de formulare? ?in original. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Director Directie Ing.Ion Dobrescu, Manager Departament Ec.Mariana Breciuga, Director Directie ec. Cornelia Ionescu, Manager Dept. ing. Constantin Baltaretu, Manager Dept. Investitii ing. Petrut Pirvu, presedinte comisie de evaluare Viorel Catana, membrii comisiei de evaluare Constantin Osiceanu, Ionut Uta. In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei/tertul sustinator/subcontractantul).- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritati competente din tara). Acestea vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.In cazul in care ofertantul nu a putut obtine in timp util certificatele solicitate, acesta poate prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, urmand ca in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante prezentarea acestora sa se faca ulterior, dar nu mai tarziu de data aprobarii raportului procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoanele juridice straine vor prezenta orice act edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), insotita de traducerea legalizata in limba romana, respectandu-se prevederile art. 182 din OUG 34/2006. -Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar activitatile din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN din ONRC). Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, in conditiile in care acesta a prezentat actul in copie lizibila conform cu originalul, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.-Documente care dovedesc inregistrarea ca I.M.M. (daca este cazul): In conformitate cu legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii si Ordonanta nr. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea acesteia: - Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (anexa 1 din Ordonanta nr. 27);
- Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate (anexa2 din Ordonanta nr. 27)- ATESTATE ANRE tip C2A si E2 emis in conformitate cu Regulamentul nr. 24/2007 pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic- valabil la data limita stabilita de depunere a candidaturilor. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. Atestatele se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?- semnat si stampilat de ofertant.Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Documentele vor fi obligatoriu prezentate in limba romana, traduse de catre un traducator autorizat.Pentru situatia in care persoana juridica straina are reprezentanta (filiala, sucursala sau punct de lucru) in Romania, aceasta va prezenta documentele la care face referire prezenta nota, emise de autoritatile competente din Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea financiara de sustinere a lucrarii: Cerinta nr. 1: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani: cel putin egala cu 7.200.000, 00 lei. Se va prezenta completat formularul B2- Informatii generale din Sectiunea Modele de formulare. Pentru cifra de afaceri se va folosi un curs mediu BNR la nivelul anilor 2009(1euro=4.2373lei), 2010 (1 euro= 4.2099 lei), 2011(1euro=4.2379 lei). In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009. Cursul mediu BNR pentru anul 2011 este de 1euro=4, 2379 lei.
Bilantul contabil pe anul 2011 va fi prezentat in copie confirmat de ofertant prin mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de ofertant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara se va referi la lucrari in retele electrice de distributie si va rezulta din insumarea a maxim 3 lucrari similare duse la bun sfarsit in ultimii cinci ani, ale caror obiecte au fost executia unor lucrari similare cu cele din caietul de sarcini cu o valoare cumulata cel putin egala cu: 2.100.000, 00 lei fara TVA. Ofertantul poate prezenta si distinct, contracte/parti relevante din contracte de executie conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr 509/2011. In cazul in care ofertantul nu prezinta experienta similara pentru una sau mai multe tipuri de lucrari de executie LES MT, PT si parametrizare SCADA, oferta este declarata inacceptabila in conformitate cu prevederile art 36 alin.(1). Lit b) din HG nr 925/2006. Din lista privind experienta similara trebuie sa rezulte executia de lucrari similare celor supuse licitatiei in retelele electrice de distributie.
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Pentru utilajele inchiriate se vor prezenta contractele de inchiriere- in copie conform cu originalul, semnate si stampilate de ofertant. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/ statie/ laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se va permite si prezentarea unui angajament.
Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat
Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate considerat necesar si responsabil direct de indeplinirea contractului. Declaratia ofertantului va fi insotita de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si ale altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului. CV-urile vor descrie principalele lucrari executate.
Responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniul constructiilor de catre MDRT-Directia Tehnica in Constructii conform Legii 10/1995.
Responsabil tehnic cu executia lucrarii, specialist atestat de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, in conformitate cu prevederile Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelor ministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005. In conformitate cu Ord. MEC 264/2005 nu pot fi responsabili tehnici cu executia lucrarii, angajatii SC CEZ DISTRIBUTIE SA.
Electricieni autorizati (se vor prezenta in copie carnetele de electricieni autorizati vizate la data limita de depunere a ofertelor).
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Se va completa formularul 12G: Declaratie privind subcontractantul/ subcontractantii. Documentul va prezenta partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora. In conditiile in care ofertantul nu subcontracteaza parti din contract se va prezenta Formularul 12 G cu mentiunea- Nu este cazul.
Informatii privind asociatii- Acord de asociere ( daca este cazul).In cazul asocierii- se va depune acordul de asociere, si propriul dosar de calificare intrucat criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si la standardele de asigurare a calitatii trebuie respectate de fiecare asociat in parte. Capacitatea economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Se va prezenta formularul 12 F - insotit de urmatoarele documente: copii dupa partile cuprinzand informatii relevante din contractele prezentate ca si experienta similara mentionate in formularul 12F, procese verbale de receptie aferente contractelor prezentate ca experienta similara, certificari de buna executie(recomandari/certificate constatatoare) care trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului;b) daca pe parcursul indeplinirii contractului au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri totale sau partiale de lucrari;c)daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008 emis de organisme acreditate
Certificarea sistemului de protectie a mediului conform ISO 14001/2005 emis de organisme acreditate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2012 20:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2012 11:00
Locul: Locul: Str.Calea Severinului nr.25 (fosta bdul.N. Titulescu, nr.187), Dep.Achizitii, Etaj III, Craio
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CEZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str. Calea Severinului nr. 25 (fosta bdul. Nicolae Titulescu, nr. 187), Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Tel. +40 372523242, Email: [email protected], Fax: +40 372523810
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2012 10:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer