Licitatie Publica - trei autovehicule de tip ambulante pentru serviciul judetean SMURD
Anunt de participare numarul 22953/11.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: ARAD, BULEVARDUL REVOLUTIEI, NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel.0257281600, In atentia: OLARIU MARIAN, Email: [email protected], Fax: 0257212188, 0257281305
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
trei autovehicule de tip ambulante pentru serviciul judetean SMURD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul Consiliului Judetean Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
trei autovehicule de tip ambulante pentru serviciul judetean SMURD, cu dotari specifice conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114121-3 - Ambulante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3 ambulante
Valoarea estimata fara TVA: 1, 050, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare=7000 leigarantia de buna executie=1%din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local si surse alocate de Guvernul Confederatiei Elvetiene prin programul REMSSy-4
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- formular nr. 12A, Declaratie privind eligibilitatea
- formular nr. 12C, Declaratia privind calitatea de participant la procedura- formular nr. 12B, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta nr. 34/2006
- certificat fiscal de plata a impozitelor si taxelor locale;
- certificat de atestare fiscala;
- certificat constatatoremis de oficiul registrului comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabile la 31.12.2004, 31.12.2005 si 31.12.2006, insotite de fisele cu indicatorii economici de performanta (lichiditate, solvabilitate, etc.) inregistrate si vizate de catre organele competente.
- Scrisoare de bonitate din partea bancilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cerinta minima de calificare: cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de INFORMATII GENERALE formular nr. 1;
-fisaEXPERIENTA SIMILARA formular nr.2;
-Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - formular 12D
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- conditie minima cel putin 1 contract similar in ultimul an cu acelasi obiect de activitate in valoareminima de 300.000 lei, - dealer autorizat de producator pentru autovehicul, - oferta de pret va include si o perioada de instruire privind utilizarea tuturor echipamentelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11236/25.04.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: in contul Consiliului Judetean Arad, nr. RO13TREZ0215006XXX006670 deschis la Trezoreria Municipiului Arad, prin lichiditati depuse la casierie
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
50zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2007 12:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele prezente la licitatie vor prezenta imputerniciri din partea firmelor ofertante pe care le reprezinta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): surse alocate de Guvernul Confederatiei Elvetiene prin programul REMSSy-4
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Arad
Adresa postala: bd. General Vasile Milea, nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257. 228908, Email: [email protected], Fax: 0257.251700
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: BUCURESTI sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4)021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: bd. Revolutiei nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel.0257.281.600, Email: [email protected], Fax: 0257.212188
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2007 12:20