Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - TROLII SI PIESE SCHIMB SUBTERAN


Anunt de participare (utilitati) numarul 48719/03.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: BAZA de APROVIZIONARE TRANSPORT SERVICII MOTRU, STRADA INSURATEI, NR.1, MOTRU, JUD. GORJ, Localitatea: MOTRU, Cod postal: COD 215200, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA MODORAN, Tel.0372-741035, 0372-363739, In atentia: BIROU PUC, Email: [email protected], Fax: 0253-410085, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
TROLII SI PIESE SCHIMB SUBTERAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BATS MOTRU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE TROLII SI PIESE SCHIMB SUBTERAN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29142000-6 - Piese pentru elemente de angrenare si de antrenare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 BUC
Valoarea estimata fara TVA: 57, 562.97RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aut contr poatesuplim cu max.35% cu conditia existentei resurselor financiare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
427 LEI gar de parsecons in conBats Motru RO64RNCB 2810 0000 1014 0001BCR MOTRU RO06 RZBR 0000 0600 0749 1207RAIFFEISEN BANK MOTRURO93BRDE 200SV14454732000BRD MOTRU
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata prin comp cu ener elecconf HG.nr.685/1999 sau in func de posib cu ordin de plata sau fila CEC in ter de 90 zile de la fact
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SOCIETATE SAU ASOCIATIE, SE CERE LEGALIZAREA ASOCIERII
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art.180-181 din OUG 34/2006 Certif privind indep oblig de plata a imp tax si CAS catre bug comp ale Bug gen cons Certif emis de Of Regis si Comertului si Certif de inreg emis de Cam de Comert si ind Pt pers fiz rom Se sol autoriz de funct, prec si orice alt doc edif consid nec pt dov apart la cat prof impusa de indep contr Pt pers jurid/fiz straine: Doc edif care sa dov o forma de inreg ca pers jurid sau de inregi/atest ori apart din pct de vedere prof, in conform cu prev leg din tara in care cand/ofert este rez
Certif const emis cu 30 zile inaint de data lic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 30.06.2007, vizat si inregistrat de organele competente. Se va prezenta copie dupa bilantul contabil la 30.06.2007 iar pentru firmele nou infiintate, copie dupa ultima balanta Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa inf gen Recom de la beneficiar Cert sist calit sau faptul ca sunteti in curs de cert (pt prod) Propunere tehnica Dot specifice Decl al pers angajat, experienta similara, autoriz.de la prod
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata cu factura la casieria BATS MOTRU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2008 10:00
Locul: BATS MOTRU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII LEGALI AI FIRMELOR OFERTANTE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.: 0213104641, Fax: : 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BATS MOTRU, OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR. INSURATEI, NR.1, Localitatea: MOTRU, Cod postal: 215200, Romania, Tel.0372-741035, 0372-363739
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2008 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer