Licitatie Publica - TRONSON 2 - CONSTRUCTIE SPATII PENTRU INCHIRIERE SI AMENAJARE PLATOU PIATA PENTRU PRODUCATORI
Anunt de participare numarul 36491/18.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Pascani
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare. nr.7, Pascani, ,jud. Iasi, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Punct(e) de contact: Comp.Achizitii Publice, Tel.0232762300, In atentia: D-nei Simon Cristina, Email: [email protected], Fax: 0232766259, Adresa internet (URL): www.primariapascani.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
TRONSON 2 - CONSTRUCTIE SPATII PENTRU INCHIRIERE SI AMENAJARE PLATOU PIATA PENTRU PRODUCATORI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Str.Ceferistilor nr.4, municipiul Pascani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
TRONSON 2 - CONSTRUCTIE SPATII PENTRU INCHIRIERE SI AMENAJARE PLATOU PIATA PENTRU PRODUCATORI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Tronson 2- spatii pentru producatori- formate din constructii parter, tronson 2A, 2B, 2C cu structura cadre, inchideri din zidarie, acoperite cu sarpanta din lemn si invelitoare din tabla tipTegola.Lucrarile contin de asemeni instalatiile interioare pentru aceste constructii, platforma de amenajare, platforma gospodareasca, inchiderea platoului de amplasare si portile de acces.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 13000 lei ; Cuantunul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere daca e cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificate constatatoare (in original sau copie legalizata) din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data deschiderii ofertelor. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor(in original sau copie legalizata)Copie dupa codul unic de inregistrare-persoane juridice;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3(trei)ani
-declararea cifrei medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 4000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari; Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic;
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelorde conducere;Curriculum vittae pentru personalulde conducere;
Atestarea calificarii personalului;
Manualul calitatii pentru lucrare;
Atestare conf.legii privind asigurarea calitatii lucrarilor ISO
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba executate si finalizate, in ultimii 5 ani, cel putin doua lucrari de aceeasi natura si complexitate, in valoare minima fiecare de 800.000 lei, exclusiv TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere:
2.
Sistemul de asigurare a calitatii
10%
Descriere:
3.
Durata de executie
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face in numerar la casieria unitatii sau prin virament cu ordin de plata in contul RO56TREZ4075002XXX000012, Trezoreria Pascani
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2007 11:00
Locul: Primaria Municipiului Pascani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Str.Anastasie Panu nr.25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Email: [email protected], Fax: 0232255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Pascani
Adresa postala: Str.Stefan cel Mare nr.7, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Tel.0232762300, Email: [email protected], Fax: 0232766259
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2007 11:55