Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Tronson de conducta intrare carbune in moara de la cazanul nr. 4 S.E. Paroseni


Anunt de participare (utilitati) numarul 99914/11.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC Termoelectrica S.A
Adresa postala:  B-dul Lacul Tei, nr. 1-3, etaj XI, Bucuresti, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020371, Romania, Punct(e) de contact:  Tudor Dumitrescu, Tel. 303.74.50, In atentia:  S.E. Paroseni, Email:  [email protected], Fax:  303.75.04, Adresa internet (URL):  www.termoelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC Termoelectrica SA - Sucursala Electrocentrale Paroseni
Adresa postala:  Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Localitatea:  Vulcan, Cod postal:  336250, Romania, Punct(e) de contact:  Birou achizitii publice, Tel. 0254/572134, In atentia:  Mihaela Timisan, Email:  [email protected], Fax:  0254/570481
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC Termoelectrica SA - Sucursala Electrocentrale Paroseni
Adresa postala:  Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Localitatea:  Vulcan, Cod postal:  336250, Romania, Punct(e) de contact:  Birou achizitii publice, Tel. 0254/572134, In atentia:  Mihaela Timisan, Email:  [email protected], Fax:  0254/570481
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC Termoelectrica SA - Sucursala Electrocentrale Paroseni
Adresa postala:  Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Localitatea:  Vulcan, Cod postal:  336250, Romania, Punct(e) de contact:  Birou achizitii publice, Tel. 0254/572134, In atentia:  Mihaela Timisan, Email:  [email protected], Fax:  0254/570481
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Tronson de conducta intrare carbune in moara de la cazanul nr. 4 S.E. Paroseni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul S.E. Paroseni
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia unui tronson de conducta intrare carbune in moara de carbune tip MPS 212 aferenta cazanului nr. 4 in conformitate cu caietul de sarcini nr. 304/2010 (proiectare, executie, livrare)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44162200-5 - Conducte de distributie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un tronson de conducta intrare carbune in moara
Valoarea estimata fara TVA: 40, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 800 lei si garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii si plata prin oricare din instrumentele de plata legale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006; informatii generale; certificatul constatator emis de ORC cu cel mult 30 zile inainte de deschidere pentru persoane juridice romane sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) vizat si inregistrat de organele competente sau raportul anual pentru aceeasi ani auditat de o firma autorizata cu cerinta minima: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie minim 80.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse si prestari de servicii in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) insotite de fise de experiente similare si recomandari pentru produse similare executate in constructie sudata - minim: un contract finalizat in care sa se fi executat un tronson de conducta intrare carbune in moara sau similar piese executate in constructie sudata din inox in valoare minima de 40000 lei si o documentatie tehnica de executie intocmita pentru piese confectionate prin sudura ca parte integranta a unui ansamblu; declaratie privind personalul de conducere si de specialitate asigurat, cu cerinta minima prezentarea CV-urilor personalului desemnat pentru intocmirea releveului si a documentatiei de executie sustinute de o declaratie pe proprie raspundere a candidatului privind documentatiile intocmite de personalul desemnat pentru piese similare executate in constructie sudata, insotita de minim o recomandare; declaratia conducatorului unitatii privind masurile de securitate si sanatate in munca, PSI si protectie a mediului aplicate; declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispun - minim ghilotina de taiere tabla de grosimea celei utilizate sau masina de debitat cu plasma, valt pentru roluire si mijloc de transport adecvat pentru livrarea produsului; informatii privind subcontractantii; certificatele privind implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii in domeniu sau orice alt document echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
96%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare
4%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2010 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2010 11:00
Locul: Sediul Sucursalei Electrocentrale Paroseni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane de conducere sau reprezentanti imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Hunedoara
Adresa postala:  Str. 1 Decembrie 1918, nr. 35, jud. Hunedoara, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330005, Romania, Tel. 0254/211574, Fax:  0254/216333
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic - S.E. Paroseni
Adresa postala:  Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Localitatea:  Vulcan, Cod postal:  336250, Romania, Tel. 0254/572134, int 309, Fax:  0254/570481
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2010 17:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer